Seedcamp tokrat s 30 milijonskim skladom

Eden najbolj znanih evropskih pospeševalnikov in vlagateljev semenskega kapitala, predstavlja Seedcamp 2.0, obsežen pospeševalniški program, ki bo v naslednjih štirih letih podprl 100 podjetij, ne samo prek pospeševalniških kampov, pač pa tudi preko neposredne semenske naložbe.
Seedcamp tokrat s 30 milijonskim skladom

Seedcamp tokrat s 30 milijonskim skladom. (Vir slike: Seedcamp.com)

V izjavi je podjetje zapisalo, da bodo sedaj podjetja podpirali od začetka do vzpona, ker so »večji in močnejši, kar jim zagotavlja, da podprejo več podjetnikov in tudi hitreje.«

Novi sklad se bo osredotočil na zagotavljanje investicij za startupe, ki želijo uspeti v svetovnem merilu. Cilj je razviti trajnost podjetij, predvsem tistih, vrednih več milijonov ali milijard dolarjev.

»Način, da gledamo na pospeševanje kot dejanje, nima točno določenega roka trajanja. Iščemo način, da bi ustanoviteljem pomagali zgraditi trajnostna podjetja,« je komentiral Carlos Espinal, investitor in partner Seedcampa.

Sklad temelji na treh stebrih: mreženju, učenju in kapitalu – in na pridobljenem znanju iz zadnjih sedmih let, mentorskih seans ter povezovanju podjetnikov z investitorji, korporacijami, ponudniki storitev in guruji vseh vrst.

Polovico sredstev je priskrbel Evropski investicijski sklad (European Investment Fund), moči pa so združili še globalni investitorji. Tako bodo omogočili obsežnejši in ambicioznejši pristop za pospeševanje startupov. Med investitorji so Index Ventures, Connect Ventures, WhiteStar Capital, Credo Ventures, Caixa Capital, Yandex, DC Thomson and Foley & Lardner, Barry Smith, Taavet Hinrikus.

Tudi Google je oblikoval sklad za evropske startupe >>

Podjetje je v svoji izjavi zapisalo še, da Seedcamp razvija obliko pospeševalniškega modela, ki bo pripravljen za naslednje desetletje. Novemu skladu več kot 30 milijonov dolarjev težko zaledje daje več možnosti za podporo startupov. Po izkušnjah Seedcampa za rast 10 milijonov dolarjev vrednega posla namreč ni več dovolj, da zagotovijo 75 tisoč dolarjev investicije in trimesečni program. Uspeh je povezan z rastjo in možnostjo pridobivanja več tisoč ali milijonov vrednih investicij, ki bi pomagale ustvariti posle vredne milijardo dolarjev.

Seedcamp trdi, da je prvi pospeševalniški program zunaj ZDA, ki podpira startupe pri vzponu, tudi tistih, ki prihajajo iz nezrelih evropskih trgov.

Seedcamp je bil ustanovljen leta 2007 v želji po pospeševanju evropske startup scene in grajenja evropskega ekosistema ter povezovanju evropskih ustanoviteljev in mentorjev v kohezivni ekosistem.

 Vir: Webrazzi.com in Seedcamp.com  

Oznake: , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje