Pripomoček za spremljanje spanca postal senzacija Kickstarterja

Avtor Mojca Jagodic — 29.07.2014
Komentiraj!
Projekt je samo v 7 urah zbral zastavljenih 100 tisoč dolarjev, do danes pa ga je z več kot milijon dolarji podprlo več kot 8 tisoč ljudi. Sense, ki ga je razvilo podjetje Hello, je napredna naprava za spremljanje spanja, ki skuša izboljšati naše spalne navade.
Pripomoček za spremljanje spanca postal senzacija Kickstarterja

Spremljajte kakovost spanca. (Vir: kickstarter.com)

Sense je sistem, ki spremlja vaše spalne vzorce in okolje, v katerem spite. »Pove ti, kako spiš, kaj vpliva na tvoj spanec, kakšno je idealno okolje za spanje in kako ga doseči; pomaga ti zaspati in se zbuditi ravno ob pravem času,« pripomoček opisujejo v podjetju.

Sistem je sestavljen iz estetsko oblikovane krogle, ki čepi na nočni omarici, gumba Sleep Pill, ki ga pritrdite na blazino, in mobilne aplikacije, ki beleži podatke in riše statistiko vašega spanja ter svetuje, kako spati bolje.

Sense meri hrup, svetlobo, temperaturo, vlažnost in delčke v zraku. Hkrati tudi ocenjuje kakovost spanca in vam pomaga razumeti, zakaj ste nekatere noči spali bolje kot druge. Naprava ima funkcijo »pametnega alarma«, ki vas zbudi bolj učinkovito kot drugi alarmi.

Kako kaže aktualnim slovenskim crowdfunding projektom?

Ljudje se vedno bolj zavedamo prednosti kakovostnega spanca, zato ne čudi, da je projekt nemudoma prepričal javnost. Če podprete projekt, boste najcenejši Sense dobili za 99 dolarjev, torej za 30 dolarjev ceneje, kot bo stal v prednaročilu. Prvi Sense naj bi na trg prišel že novembra. Kampanja se sicer zaključi šele 22. avgusta, zato je Sense na dobri poti, da se zapiše med rekorderje na Kickstarterju. 

Kakovosten spanec je predpogoj za uspešnost pri vašem delu

Spanje izboljšuje naš spomin in imunski sistem. Pomaga nam pri uravnavanju teže, znižuje stres, spodbuja kreativnost in produktivnost.

Nekaj nasvetov za vse, ki si želite izboljšati svoj spanec:

  • Odklopite se: Ne spite pred televizorjem ali s prižganimi lučmi, izogibajte se budilkam, ki oddajajo svetlobo, in izklopite druge naprave, ki bi vas lahko zmotile. Svetloba in zvoki SMS-ov, e-pošte in opomnikov lahko (z)motijo vaš spalni ritem.
  • Poskrbite, da zjutraj dobite naravno dnevno svetlobo, ki vas bo spodbudila v gibanje. Vzemite si čas za odmore na prostem, tudi med službo. Če je mogoče, pojdite na kratek sprehod.
  • Uredite si ritem spanja: zbujajte se ob istem času, zato da se vaše telo navadi ritma. Če želite nadoknaditi prekratko noč s krajšim počitkom, poskrbite, da ta ne bo daljši od 30 minut.
  • Počutite se udobno: Sprostite se s kopeljo, tušem, meditacijo … pojdite v posteljo sproščeni.
  • Poskrbite, da bo imela soba prijetno temperaturo. Z osvežilcem zraka in rednim čiščenjem preprog ipd. pa poskrbite, da zmanjšate vpliv alergenov.

Ali lahko Coolest Cooler postane absolutni rekorder Kickstarterja?

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice