Šest bistvenih navad uspešnih ljudi

Avtor Matej Mušič — 25.05.2015
Komentiraj!
Nekatere navade uspešni ljudje pridobijo prek vzgoje, nekatere pa se priučijo. Dobra lastnost uspešnih je med drugim ta, da se bodo trudili pridobiti nove navade, če bodo te prispevale k večjemu uspehu, pa tudi če so za to potrebni težki napori in veliko časa. Sodite med te podjetnike?
Šest bistvenih navad uspešnih ljudi

Šest bistvenih navad uspešnih ljudi (Vir: Bigstockphoto.com)

Vstajajte med peto in sedmo uro

Uspešni podjetniki vstajajo med peto in sedmo uro zjutraj. Ta čas ni namenjen delu, temveč sproščujočim dejavnostim, kot so branje, meditacija ali načrtovanje prihajajočega tedna.

Najprej dokončajte najpomembnejše stvari

E-pošta, Facebook in druge strani komaj čakajo, da bodo pridobile vašo pozornost. Uspešni podjetniki se takšnim motečim elementom znajo izogibati in se takoj osredotočijo na najpomembnejše ali najbolj neprijetno delo. Ko boste z najtežjim delom opravili takoj, se vam bo preostanek dneva zdel lažji, pa tudi več boste naredili, ker se ne boste več obremenjevali s stvarmi, ki ste jih že dokončali.

Bodite obsedeni z vrednostjo

Najboljši podjetniki so obsedeni z vrednostjo. Želijo, da so njihovi izdelki, storitve, postopki, komuniciranje z drugimi in poznanstva nekaj vredni. Ko boste vsako stvar cenili in jo vrednotili, se boste zavedali, kaj je v poslu pomembno..

Skrbite za svoje zdravje

Vodenje podjetja je naporno in stresno. Da bi se na dolgi rok uspešni podjetniki izogibali negativnim posledicam, si vzamejo čas za telovadbo, zdravo prehrano in počitek. Ves ta čas, ki ga vložijo v zdravo življenje, se povrne s še večjo produktivnostjo.

Pojdite iz pisarne med ljudi

V današnjih časih celoten posel lahko vodimo, ne da bi se srečevali z drugimi ljudmi. Toda, če želite rasti, se učiti in razumeti svet okoli sebe, morate zapustiti tudi svoje pisarniške prostore. Obiskujte podjetniške dogodke, vzemite si čas za kavo s partnerjem ali kupcem in se družite s čim bolj različnimi ljudmi. Na ta način boste našli nove strateške partnerje, dobili novo perspektivo na posel in nove priložnosti za učenje in rast.

Sprašujte svoje stranke, kaj lahko izboljšate

Uspešni podjetniki svoje kupce sprašujejo, kaj bi lahko popravili ali izboljšali. To je lahko nevarno, saj je lahko moteče in odvrača vaše stranke. Če pa ste si s svojimi strankami blizu in vam stranke zaupajo, potem bodo tudi povedale, kaj si želijo. Za uspeh je ključno, da pridobite informacije o izdelkih in storitvah neposredno od svojih kupcev.

Vir: ducttapemarketing.com

XR06 - single static MP coworking
shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!