Sken.me - digitalne vizitke raznovrstnih poslovnih subjektov

Avtor Urša Eva Pucelj — 06.02.2014
Komentiraj!
Sken.me za uporabnike predstavlja aplikacijo, pri kateri so najrazličnejše lokacije oz. podjetja predstavljena s svojo digitalno vizitko. Podjetje, ki tako vztrajno prodira na trg mobilnih aplikacij, ima namen svoje ideje kmalu razširiti tudi izven meja Slovenije.
Sken.me - digitalne vizitke raznovrstnih poslovnih subjektov

Sken.me - digitalne vizitke raznovrstnih poslovnih subjektov

Uporabniki lahko dostopajo do digitalnih vizitk podjetij, kamor spadajo tako gostinstva, muzeji in zdravstveni domovi kot tudi turistične agencije in hoteli, preko QR kode, NFC čipov ali pa preko iskalnika, ki je integriran v Sken.me. Uporabnikom se vsa vsebina prenese na telefon in posodablja glede na naročnikove želje oziroma ponudbo preko t.i. »push obvestil«. V sodelovanju s POS ELEKTRONČKOM so razvili Sken.me Naročanje, ki so ga predstavili na gospodarskem razstavišču – Sejem okusov. So prvi v Sloveniji, ki omogočajo uporabnikom naročanje v restavracijah preko pametnih mobilnih telefonov.

Prednosti za naročnike

In kakšne so prednosti za naročnike? Digitalna vizitka le-tem omogoča, da so na hiter in enostaven način predstavljeni na mobilnem kanalu, ki je eden izmed najbolj rastočih in popularnih dostopnih točk za informacije. Aplikacija med drugim omogoča tudi različne nagradne igre, plačevanje, naročanje in pa natančno statistično evidenco glede uporabnikov preko BIview.

»Iz marketinškega vidika je model prenosa uporabnikov zelo dober, saj vsak naročnik, ki se na novo odloči za Sken.me, pridobi obstoječo bazo uporabnikov za obveščanje o svoji ponudbi,« razloži Tadej Prijatelj, idejni vodja inovativne aplikacije, ki jo je razvilo mlado, a izkušeno podjetje Digicom d.o.o. v sodelovanju z RESULT d.o.o.

Ideja se je razvijala postopoma in se spreminjala glede na »feedback« naročnikov ter uporabnikov

»Na samem začetku smo imeli idejo, da bi razvili aplikacijo, ki bi preko QR kod oziroma NFC čipov v procesu »skeniranja« lahko pobrala podatke npr. iz embalaže soka določene blagovne znamke (sestavine, recepti, priporočila, informacije o proizvajalcu), proizvajalec pa bi lahko potem kasneje vse te ljudi, ki so »poskenirali« kodo na embalaži soka, obveščal o svojih novostih. To je bil naš primarni cilj, ne da bi se prej o čemerkoli pozanimali.

Aplikacijo smo razvili in jo pričeli tržiti trgovinam, pri čemer je bila velika večina zelo navdušena, saj je v spletnem urejevalniku aplikacije zelo lahko in hitro urediti podatke, in vsi so si želeli dodatnega kanala za promocije. Problem je nastal, ker smo imeli zelo nizko ceno (10 EUR mesečnega stroška) in nas zaradi tega naročniki niso jemali resno ter se dovolj posvečali aplikaciji, da bi se uskladili in idejo izpeljali.

Drugi problem je bil tudi to, da zelo malo ljudi dejansko »skenira« nalepke v izložbah oz. javnih mestih. Opazili smo, da gre za zelo velik psihološki učinek in je ljudem lažje, če enostavneje poiščejo digitalno vizitko v aplikaciji, kot pa da bi jo »poskenirali«, zato smo omogočili tudi to funkcionalnost. Tretji problem pa je bil ta, da aplikacija dejansko omogoča zelo veliko stvari in ni znana izključno po eni prednosti, ki bi jo lahko ljudje prepoznali. To je bila verjetno največja napaka, saj nas nihče ne najde, če ne iščete izključno pod imenom Sken.me.

Zaradi vseh zgoraj omenjenih problemov smo se v zadnjem času osredotočili  na restavracije, saj imajo tam ljudje čas, da si iz brošur preberejo, kaj pravzaprav aplikacija Sken.me sploh predstavlja. Restavracije imajo tudi več stvari za ponuditi na dnevni bazi (dnevna ponudba, take in drugačne akcije) in so za uporabnike tudi bolj zanimive,« proces razvoja precej detajlno razloži Prijatelj.

Problem ozke usmerjenosti večine ljudi

Ekipa se trenutno še vedno sooča z določenimi problemi in preprekami pri samem kontaktu s ciljno publiko. »Največji problemi so, da moramo zelo veliko časa posvetiti izobraževanju ljudi o aplikacijah, tako da je slednjo veliko težje prodati naročnikom, kot pa bi bila recimo prodaja neke knjige preko telefona. Menim, da problem leži v kulturi večine ljudi, njihovi ozki usmerjenosti in nerazgledanosti, kar predstavlja večjo prepreko kot pa sama kriza, da si ljudje (naročniki) tega ne bi mogli privoščiti,« poudarja Prijatelj.  

V prihodnosti se bo ekipa Sken.me tako poleg reševanja omenjenih problemov osredotočala predvsem na tuje trge, pri nadaljnjem razvoju in trženju produkta pa se bodo prijavili tudi na razpise za finančno pomoč.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!