Slike: odličen način za izboljšanje vaše strategije na družbenih omrežjih

Prisotnost na družbenih omrežjih je za podjetja v današnjem času tako rekoč nujna. Konkurenca namreč nikoli ne počiva in medtem ko vi razmišljate, kako bi izboljšali svoj izgled na spletu, druga podjetja v tem trenutku že učinkovito tržijo svoje produkte oz. storitve.
Slike: odličen način za izboljšanje vaše strategije na družbenih omrežjih

Slike: odličen način za izboljšanje vaše strategije na družbenih omrežjih (Vir slike: Unsplash.com)

Zelo pomembno je torej, da hitro ukrepate in razvijete učinkovito strategijo na družbenih omrežjih, s katero boste razširili svojo blagovno znamko.

O številnih prednostih prikaza kvalitetnega slikovnega prikaza na družbenih omrežjih ste najverjetneje že ogromno slišali, toda povsem verjetno je, da niste prepričani, kakšna mora biti slikovna vsebina, da bo ta vaše sledilce na družbenih omrežjih prepričala k deljenju med prijatelje in znance. 

Pomagate si lahko s spodnjimi nasveti in tako oblikujete kvalitetno slikovno vsebino, ki bo vsebovala vseh pet glavnih elementov: 

1.) Čustva: Če bodo vaši bralci vsebino začutili, jo bodo zagotovo delili med svoje prijatelje in znance. Slikovni material naj tam ne bo zgolj zato, ker menite, da morate zapolniti praznino: namesto tega izkoristite prostor in objavite vsebino, ki bo v ljudeh vzbudila močna pozitivna čustva, s čimer si bo zapomnila tako vas kot tudi vaše podjetje. 

2.) Relevantnost: Ne pozabite, da mora biti slikovna vsebina povezana tako z vašo tržno nišo in blagovno znamko kot tudi s trenutno novico, ki ste jo objavili na družbenem mediju. V nasprotnem primeru boste ljudi le zmedli in odgnali, tega pa ne želite, kajne?

3.) Barve: Pri izbiri slik uporabljajte privlačne barve, saj vam bodo le-te pomagale privabiti večje število deljenj objavljene vsebine. Nekatere raziskave trdijo, da so barve odgovorne za kar 85 odstotkov vseh odločitev za nakup. Podobno je tudi na družbenih omrežjih, kjer barve vplivajo na verjetnost deljenja vsebine: rdeča, vijolična in roza barva, na primer, bodo najverjetneje doživela veliko več deljenj kot zelena, črna, modra ali rumena barva. 

4.) Pisava: Zelo pomembno je, da vedno izberete tisto obliko pisave, ki ne le izgleda odlično, temveč je tudi jasna in berljiva. Pri tem se priporoča, da napravite tri končne izdelke s tremi različnimi pisavami: na koncu izberite tisto, ki je najlažje berljiva in ki bo v vas sprožila največ pozitivnih čustev. 

5.) Besedilo: S pravimi besedami in besednimi zvezami boste pustili vtis na svoje občinstvo in ljudi prepričali k deljenju vsebine. Gre za zadnji korak do kvalitetne slikovne vsebine, prav zato pa je še toliko bolj pomembno, da se besedilo dobro povezuje in navezuje na preostale pravkar naštete elemente: v ljudeh mora vzbujati čustva, mora biti relevantna ter mora tematsko sovpadati z izbrano barvo in pisavo.

Vir: TheNextWeb

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje