Slike: odličen način za izboljšanje vaše strategije na družbenih omrežjih

Prisotnost na družbenih omrežjih je za podjetja v današnjem času tako rekoč nujna. Konkurenca namreč nikoli ne počiva in medtem ko vi razmišljate, kako bi izboljšali svoj izgled na spletu, druga podjetja v tem trenutku že učinkovito tržijo svoje produkte oz. storitve.
Slike: odličen način za izboljšanje vaše strategije na družbenih omrežjih

Slike: odličen način za izboljšanje vaše strategije na družbenih omrežjih (Vir slike: Unsplash.com)

Zelo pomembno je torej, da hitro ukrepate in razvijete učinkovito strategijo na družbenih omrežjih, s katero boste razširili svojo blagovno znamko.

O številnih prednostih prikaza kvalitetnega slikovnega prikaza na družbenih omrežjih ste najverjetneje že ogromno slišali, toda povsem verjetno je, da niste prepričani, kakšna mora biti slikovna vsebina, da bo ta vaše sledilce na družbenih omrežjih prepričala k deljenju med prijatelje in znance. 

Pomagate si lahko s spodnjimi nasveti in tako oblikujete kvalitetno slikovno vsebino, ki bo vsebovala vseh pet glavnih elementov: 

1.) Čustva: Če bodo vaši bralci vsebino začutili, jo bodo zagotovo delili med svoje prijatelje in znance. Slikovni material naj tam ne bo zgolj zato, ker menite, da morate zapolniti praznino: namesto tega izkoristite prostor in objavite vsebino, ki bo v ljudeh vzbudila močna pozitivna čustva, s čimer si bo zapomnila tako vas kot tudi vaše podjetje. 

2.) Relevantnost: Ne pozabite, da mora biti slikovna vsebina povezana tako z vašo tržno nišo in blagovno znamko kot tudi s trenutno novico, ki ste jo objavili na družbenem mediju. V nasprotnem primeru boste ljudi le zmedli in odgnali, tega pa ne želite, kajne?

3.) Barve: Pri izbiri slik uporabljajte privlačne barve, saj vam bodo le-te pomagale privabiti večje število deljenj objavljene vsebine. Nekatere raziskave trdijo, da so barve odgovorne za kar 85 odstotkov vseh odločitev za nakup. Podobno je tudi na družbenih omrežjih, kjer barve vplivajo na verjetnost deljenja vsebine: rdeča, vijolična in roza barva, na primer, bodo najverjetneje doživela veliko več deljenj kot zelena, črna, modra ali rumena barva. 

4.) Pisava: Zelo pomembno je, da vedno izberete tisto obliko pisave, ki ne le izgleda odlično, temveč je tudi jasna in berljiva. Pri tem se priporoča, da napravite tri končne izdelke s tremi različnimi pisavami: na koncu izberite tisto, ki je najlažje berljiva in ki bo v vas sprožila največ pozitivnih čustev. 

5.) Besedilo: S pravimi besedami in besednimi zvezami boste pustili vtis na svoje občinstvo in ljudi prepričali k deljenju vsebine. Gre za zadnji korak do kvalitetne slikovne vsebine, prav zato pa je še toliko bolj pomembno, da se besedilo dobro povezuje in navezuje na preostale pravkar naštete elemente: v ljudeh mora vzbujati čustva, mora biti relevantna ter mora tematsko sovpadati z izbrano barvo in pisavo.

Vir: TheNextWeb

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje