Slike: odličen način za izboljšanje vaše strategije na družbenih omrežjih

Prisotnost na družbenih omrežjih je za podjetja v današnjem času tako rekoč nujna. Konkurenca namreč nikoli ne počiva in medtem ko vi razmišljate, kako bi izboljšali svoj izgled na spletu, druga podjetja v tem trenutku že učinkovito tržijo svoje produkte oz. storitve.
Slike: odličen način za izboljšanje vaše strategije na družbenih omrežjih

Slike: odličen način za izboljšanje vaše strategije na družbenih omrežjih (Vir slike: Unsplash.com)

Zelo pomembno je torej, da hitro ukrepate in razvijete učinkovito strategijo na družbenih omrežjih, s katero boste razširili svojo blagovno znamko.

O številnih prednostih prikaza kvalitetnega slikovnega prikaza na družbenih omrežjih ste najverjetneje že ogromno slišali, toda povsem verjetno je, da niste prepričani, kakšna mora biti slikovna vsebina, da bo ta vaše sledilce na družbenih omrežjih prepričala k deljenju med prijatelje in znance. 

Pomagate si lahko s spodnjimi nasveti in tako oblikujete kvalitetno slikovno vsebino, ki bo vsebovala vseh pet glavnih elementov: 

1.) Čustva: Če bodo vaši bralci vsebino začutili, jo bodo zagotovo delili med svoje prijatelje in znance. Slikovni material naj tam ne bo zgolj zato, ker menite, da morate zapolniti praznino: namesto tega izkoristite prostor in objavite vsebino, ki bo v ljudeh vzbudila močna pozitivna čustva, s čimer si bo zapomnila tako vas kot tudi vaše podjetje. 

2.) Relevantnost: Ne pozabite, da mora biti slikovna vsebina povezana tako z vašo tržno nišo in blagovno znamko kot tudi s trenutno novico, ki ste jo objavili na družbenem mediju. V nasprotnem primeru boste ljudi le zmedli in odgnali, tega pa ne želite, kajne?

3.) Barve: Pri izbiri slik uporabljajte privlačne barve, saj vam bodo le-te pomagale privabiti večje število deljenj objavljene vsebine. Nekatere raziskave trdijo, da so barve odgovorne za kar 85 odstotkov vseh odločitev za nakup. Podobno je tudi na družbenih omrežjih, kjer barve vplivajo na verjetnost deljenja vsebine: rdeča, vijolična in roza barva, na primer, bodo najverjetneje doživela veliko več deljenj kot zelena, črna, modra ali rumena barva. 

4.) Pisava: Zelo pomembno je, da vedno izberete tisto obliko pisave, ki ne le izgleda odlično, temveč je tudi jasna in berljiva. Pri tem se priporoča, da napravite tri končne izdelke s tremi različnimi pisavami: na koncu izberite tisto, ki je najlažje berljiva in ki bo v vas sprožila največ pozitivnih čustev. 

5.) Besedilo: S pravimi besedami in besednimi zvezami boste pustili vtis na svoje občinstvo in ljudi prepričali k deljenju vsebine. Gre za zadnji korak do kvalitetne slikovne vsebine, prav zato pa je še toliko bolj pomembno, da se besedilo dobro povezuje in navezuje na preostale pravkar naštete elemente: v ljudeh mora vzbujati čustva, mora biti relevantna ter mora tematsko sovpadati z izbrano barvo in pisavo.

Vir: TheNextWeb

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje