SloveniaInYourPocket – predstavitev lepot dežele na sončni strani Alp

SloveniaInYourPocket skrbi za predstavitev lepot Slovenije v vsem njenem bistvu in je namenjena tako tujcem, ki obiščejo Slovenijo, kot tudi tujcem, ki živijo tu, in ne nazadnje Slovencem, ki jih zanimajo lepote lastne dežele in bi v njej radi odkrili še neodkrito.
SloveniaInYourPocket – predstavitev lepot dežele na sončni strani Alp

Slovenia in your pocket – predstavitev lepot dežele na sončni strani Alp (Fotografija: Yuri Barron)

Ekipo InYourPocket sestavljajo direktor in lastnik Niko Slavnič, ameriški novinar Yuri Barron, angleški novinar Will Dunn, avtralski novinar James Cosier, vodja projekta Irena Jamnikar ter tržnika Stanka Parkelj Rozina in Karmen Hribar, pri čemer vsi skrbijo, da so vedno posredovane aktualne in zanimive informacije.

Odločitev za pridružitev franšizi InYourPocket

InYourPocket je mednarodna franšiza, ki zajema 30 držav in 170 mest v Evropi, ekipa v Sloveniji pa skrbi za izdajanje in posredovanje turističnih vodičev za vsa slovenska mesta. Direktor in lastnik Niko Slavnič se je s samim projektom srečal v tujini in je bil ob tem nadvse presenečen, da Slovenija in njena mesta še niso del te mednarodne mreže, zato je kupil licenco in maja 2008 izdal prvo številko Ljubljana InYourPocket.

»V tem času smo obiskali in popisali že kar veliko število slovenskih krajev (okoli 62 mest), za katere na spletu in v tisku pripravljamo vsebino, seveda napisano v zanimivem, t.i. “cheecky” jeziku. Vsebina je napisana s strani tujca, zato uporabniku posreduje resnično zanimive in aktualne informacije,« pove vodja projekta Irena Jamnikar. 

Vpliv recesije na tiskane medije

»Ker je naš prihodek odvisen izključno od prodaje oglasnega prostora, se je kriza zelo poznala, saj so naši ključni partnerji začeli z varčevanjem in bili neodzivni pri sami promociji. Zato smo poiskali naše pomembnejše prednosti, jih predstavili in se s promocijskimi cenami poizkušali približati kupcu. Leto 2013 ocenjujemo kot uspešno, saj turizem v Sloveniji raste, kar je za naš posel zelo pomembno, « razloži Jamnikarjeva.

Vizije za prihodnost

Jamnikarjeva za konec razjasni še nadaljnje vizije: »V prihodnosti želimo pokriti še kakšno dodatno mesto, kontinuirano osveževati vsebino in promovirati Slovenijo in njene kraje tudi v mednarodnem obsegu, želimo torej postati najmočnejša založba za izdajanje turističnih vodičev skupaj z distribucijo. Vizija je obenem izdati tudi vodič za Milano in Benetke, kar se bo zgodilo zelo kmalu.«

Oznake:,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje