SloveniaInYourPocket – predstavitev lepot dežele na sončni strani Alp

SloveniaInYourPocket skrbi za predstavitev lepot Slovenije v vsem njenem bistvu in je namenjena tako tujcem, ki obiščejo Slovenijo, kot tudi tujcem, ki živijo tu, in ne nazadnje Slovencem, ki jih zanimajo lepote lastne dežele in bi v njej radi odkrili še neodkrito.
SloveniaInYourPocket – predstavitev lepot dežele na sončni strani Alp

Slovenia in your pocket – predstavitev lepot dežele na sončni strani Alp (Fotografija: Yuri Barron)

Ekipo InYourPocket sestavljajo direktor in lastnik Niko Slavnič, ameriški novinar Yuri Barron, angleški novinar Will Dunn, avtralski novinar James Cosier, vodja projekta Irena Jamnikar ter tržnika Stanka Parkelj Rozina in Karmen Hribar, pri čemer vsi skrbijo, da so vedno posredovane aktualne in zanimive informacije.

Odločitev za pridružitev franšizi InYourPocket

InYourPocket je mednarodna franšiza, ki zajema 30 držav in 170 mest v Evropi, ekipa v Sloveniji pa skrbi za izdajanje in posredovanje turističnih vodičev za vsa slovenska mesta. Direktor in lastnik Niko Slavnič se je s samim projektom srečal v tujini in je bil ob tem nadvse presenečen, da Slovenija in njena mesta še niso del te mednarodne mreže, zato je kupil licenco in maja 2008 izdal prvo številko Ljubljana InYourPocket.

»V tem času smo obiskali in popisali že kar veliko število slovenskih krajev (okoli 62 mest), za katere na spletu in v tisku pripravljamo vsebino, seveda napisano v zanimivem, t.i. “cheecky” jeziku. Vsebina je napisana s strani tujca, zato uporabniku posreduje resnično zanimive in aktualne informacije,« pove vodja projekta Irena Jamnikar. 

Vpliv recesije na tiskane medije

»Ker je naš prihodek odvisen izključno od prodaje oglasnega prostora, se je kriza zelo poznala, saj so naši ključni partnerji začeli z varčevanjem in bili neodzivni pri sami promociji. Zato smo poiskali naše pomembnejše prednosti, jih predstavili in se s promocijskimi cenami poizkušali približati kupcu. Leto 2013 ocenjujemo kot uspešno, saj turizem v Sloveniji raste, kar je za naš posel zelo pomembno, « razloži Jamnikarjeva.

Vizije za prihodnost

Jamnikarjeva za konec razjasni še nadaljnje vizije: »V prihodnosti želimo pokriti še kakšno dodatno mesto, kontinuirano osveževati vsebino in promovirati Slovenijo in njene kraje tudi v mednarodnem obsegu, želimo torej postati najmočnejša založba za izdajanje turističnih vodičev skupaj z distribucijo. Vizija je obenem izdati tudi vodič za Milano in Benetke, kar se bo zgodilo zelo kmalu.«

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje