Slovenija na vrhu lestvice rasti digitalnega oglaševanja

Na kongresu Interact, ključnem letnem dogodku IAB Europe, ki se je zaključilo v Berlinu, so tudi tokrat premierno predstavili izsledke raziskave o investicijah v digitalno oglaševanje AdEx. Po podatkih raziskave je Slovenija s 43-odstotno rastjo na vrhu lestvice trgov digitalnega oglaševanja.
Slovenija na vrhu lestvice rasti digitalnega oglaševanja

V prvi peterici evropskih držav, kjer spletnemu oglaševanju namenjajo največ sredstev, so Velika Britanija, Nemčija, Francija, Italija in Rusija. Slovenija je po stopnji rasti trga spletnega oglaševanja s 43,1-odstotka močno presegla evropsko povprečje, ki znaša 11,6 odstotka. Visoko rast, 34,1-odstotno, je dosegla tudi pri vrednosti prikaznega oglaševanja in se uvrstila na drugo mesto lestvice, takoj za Irsko, kjer so zabeležili 35,1-odstotno rast te oblike spletnega oglaševanja. Ključni del spletnega prikaznega oglaševanja predstavljajo video oglasi, pri čemer je njihov delež v prikaznem oglaševanju najvišji, kar 30,6-odstotni, ravno v Sloveniji. Počasi narašča tudi delež mobilnega prikaznega oglaševanja, ki za Slovenijo znaša 5,1 odstotka, nekoliko več kot leta 2013.

Vse evropske države so v letu 2014 zabeležile pozitivno rast vrednosti digitalnega oglaševanja. Če je bila Slovenija še v letu 2013 na zadnjem mestu med 26 državami, saj je poleg Španije edina zabeležila padec trga digitalnega oglaševanja (2-odstotnega), pa se tokrat ponaša z največjo rastjo, in sicer kar 43,1-odstotno. Gre za podatke evropske raziskave AdEx, ki so jo danes predstavili na kongresu Interact v organizaciji Evropskega urada za oglaševanje (IAB Europe) v Berlinu.

Sicer pa je po podatkih IAB Europe vrednost spletnega oglaševanja v Evropi v letu 2014 znašala 30,7 milijarde evrov, kar je za dobre 3 milijarde oz. za 12 odstotkov več kot leta 2013. V zadnjih petih letih se je vrednost spletnega oglaševanja v Evropi podvojila, letna rast v tem obdobju pa je bila ves čas dvomestna. Spletno oglaševanje je bilo lani tudi največji generator rasti celotnega trga oglaševanja v Evropi, saj se je oglaševanje v vseh drugih medijih skupaj zmanjšalo. V Zahodni Evropi je znesek digitalnega oglaševanja na prebivalca prvič presegel znesek, ki ga oglaševalci namenjajo drugim posameznim medijem. Znašal je skoraj 60 evrov na prebivalca, medtem ko je televiziji namenjeno 58,7 evra.

Televizijsko oglaševanje v Evropi še presega digitalnega, a se mu to vztrajno približuje – televiziji so oglaševalci namenili 33,5 milijarde evrov, spletu pa torej 30,7 milijarde evrov.

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje