Slovenija na vrhu lestvice rasti digitalnega oglaševanja

Na kongresu Interact, ključnem letnem dogodku IAB Europe, ki se je zaključilo v Berlinu, so tudi tokrat premierno predstavili izsledke raziskave o investicijah v digitalno oglaševanje AdEx. Po podatkih raziskave je Slovenija s 43-odstotno rastjo na vrhu lestvice trgov digitalnega oglaševanja.
Slovenija na vrhu lestvice rasti digitalnega oglaševanja

Slovenija na vrhu lestvice rasti digitalnega oglaševanja (Vir: Bigstockphoto.com)

V prvi peterici evropskih držav, kjer spletnemu oglaševanju namenjajo največ sredstev, so Velika Britanija, Nemčija, Francija, Italija in Rusija. Slovenija je po stopnji rasti trga spletnega oglaševanja s 43,1-odstotka močno presegla evropsko povprečje, ki znaša 11,6 odstotka. Visoko rast, 34,1-odstotno, je dosegla tudi pri vrednosti prikaznega oglaševanja in se uvrstila na drugo mesto lestvice, takoj za Irsko, kjer so zabeležili 35,1-odstotno rast te oblike spletnega oglaševanja. Ključni del spletnega prikaznega oglaševanja predstavljajo video oglasi, pri čemer je njihov delež v prikaznem oglaševanju najvišji, kar 30,6-odstotni, ravno v Sloveniji. Počasi narašča tudi delež mobilnega prikaznega oglaševanja, ki za Slovenijo znaša 5,1 odstotka, nekoliko več kot leta 2013.

Vse evropske države so v letu 2014 zabeležile pozitivno rast vrednosti digitalnega oglaševanja. Če je bila Slovenija še v letu 2013 na zadnjem mestu med 26 državami, saj je poleg Španije edina zabeležila padec trga digitalnega oglaševanja (2-odstotnega), pa se tokrat ponaša z največjo rastjo, in sicer kar 43,1-odstotno. Gre za podatke evropske raziskave AdEx, ki so jo danes predstavili na kongresu Interact v organizaciji Evropskega urada za oglaševanje (IAB Europe) v Berlinu.

Sicer pa je po podatkih IAB Europe vrednost spletnega oglaševanja v Evropi v letu 2014 znašala 30,7 milijarde evrov, kar je za dobre 3 milijarde oz. za 12 odstotkov več kot leta 2013. V zadnjih petih letih se je vrednost spletnega oglaševanja v Evropi podvojila, letna rast v tem obdobju pa je bila ves čas dvomestna. Spletno oglaševanje je bilo lani tudi največji generator rasti celotnega trga oglaševanja v Evropi, saj se je oglaševanje v vseh drugih medijih skupaj zmanjšalo. V Zahodni Evropi je znesek digitalnega oglaševanja na prebivalca prvič presegel znesek, ki ga oglaševalci namenjajo drugim posameznim medijem. Znašal je skoraj 60 evrov na prebivalca, medtem ko je televiziji namenjeno 58,7 evra.

Televizijsko oglaševanje v Evropi še presega digitalnega, a se mu to vztrajno približuje – televiziji so oglaševalci namenili 33,5 milijarde evrov, spletu pa torej 30,7 milijarde evrov.

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje