Slovenski startupi prejeli za 14 milijonov evrov investicij

Startupe Edgar, Enolyse, Layer in BellaBeat je v preteklem mesecu združeval enak cilj: prepričati investitorje, da s svojim delom, ekipo in potencialom lahko uresničijo njihove apetite po visokih donosih. Zagnani podjetniki so skupaj prejeli za 14 milijonov evrov investicij.
Slovenski startupi prejeli za 14 milijonov evrov investicij

O investicijah pogosto govorimo tudi na MP dogodkih.

Ekipa startupa Edgar se je nedolgo tega vrnila iz bolgarskega pospeševalnika Eleven, kjer so si po treh mesecih piljenja ideje in mreženja zagotovili angelsko investicijo. Čeprav višina investicije ni visoka, gre za znesek 37 tisoč evrov, član ekipe Damjan Obal poudarja vidik “pametnega denarja”: »Bolj kot investicija nam je pomembno, da smo v Christoferju in Tonyju dobili partnerja in svetovalca, ki nam bosta v izjemno pomoč v bližnji prihodnosti.«

Nič manj zadovoljni se niso iz bolgarske prestolnice vrnili člani Enolyse (idejo so izpopolnjevali v pospeševalniku Launchub), kjer so si zagotovili semensko investicijo za sistem fermentacije mošta. Zanj so pri nas prejeli tudi Rektorjevo nagrado za inovacijo. V naslednjih mesecih bodo vzpostavili referenčne inštalacije in, če bo šlo po zarisanih načrtih, že jeseni iskali novo investicijo. Spodbuden je tudi podatek, da je ekipa že skorajda pripravljena za pričetek množične proizvodnje.

Če sta zgoraj opisana startupa še v začetnih fazah, kjer se t.i. semenske investicije gibljejo do 200 tisoč evrov, sta se podjetji Layer in BellaBeat na drugi strani Atlantika soočili s šest in sedem mestnimi številkami. Uveljavljeni podjetnik Tomaž Štolfa je s svojo komunikacijsko platformo Layer ponovno prepričal investitorje, saj je pridobil nekaj več kot 10 milijonov evrov. BellaBeat Slovenke Urške Sršen in Hrvata Sandra Mura pa navdušuje nosečnice, ki lahko napravo povezano z mobilnim telefonom uporabijo za spremljanje razvoja svojega še nerojenega otroka. Tri milijone evrov težka investicija, ki je sledila intenzivnemu delu v slovitem Y Combinatorju, je odlična popotnica za nadaljnji uspeh mladega podjetniškega para.

Izkušnje o financiranju iz prve roke: Urška Sršen bo gostja na dogodku Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Silicijevi vrtički bodo poskrbeli za semenske investicije

Andraž Tori, Jugoslav Petković, Peter Ribarič, Borut Rismal, Darko Butina in drugi uspešni slovenski podjetniki so svoje znanje in kapital združili v nov projekt imenovan Silicijevi vrtički oz. Silicon Gardens Fund. Petković zanj pravi: »Silicon Gardens Fund je tu, da pospeši razvoj mladih ambicioznih startupov in jim omogoči polni izkoristek njihovega potenciala.« Podjetniki bodo lahko s strani sklada prejeli od 20 do 40 tisoč zagonski evrov, mnogo pa si lahko obetajo tudi od njihovega mentorstva.

Oznake: , , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje