Spletna prodaja se povečuje, prav tako oglaševanje prek spleta

Leta 2013 je 14 odstotkov slovenskih podjetij prodajalo izdelke ali storitve prek spleta in na tak način ustvarilo 7,9 odstotkov celotne vrednosti svojega prihodka. 22 odstotkov podjetij, prisotnih na spletu, plačuje za oglaševanje internetu.
Spletna prodaja se povečuje, prav tako oglaševanje prek spleta

Internet je za podjetja tudi pomembno komunikacijsko sredstvo za trženje (Vir slike: Rexhep-bunjaku, Flickr)

Po podatkih Statističnega urada Slovenije je bilo leta 2013 na internetu s spletno stranjo navzočih 84 odstotkov podjetij z 10 ali več zaposlenimi osebami. Večina jih na svojih spletnih straneh predstavlja svoje izdelke, storitve, kataloge ali objavlja informacije o cenah. Med podjetji z vsaj 10 zaposlenimi je bilo 14 odstotkov takih, ki so svoje izdelke ali storitve prodajale prek spleta ali prejemali naročila ali rezervacije prek spetnih strani. Odstotek se je tako v primerjavi z letom poprej povečal za 3. Skoraj vsa podjetja s spletno prodajo v letu 2013 so prejemala naročila iz Slovenije (95 %), 42 odstotkov teh podjetij je prejemalo naročila iz drugih držav članic EU, 20 odstotkov pa tudi iz drugih držav.

Večino celotne vrednosti prihodka od prodaje, brez DDV-ja, prek spletnih strani so podjetja ustvarila s spletno prodajo drugim podjetjem ali državnim organizacijam. 3 odstotke tega prihodka ali okoli 170 milijonov EUR pa so ustvarila s prodajo končnim potrošnikom. V letu 2013 so podjetja s spletno prodajo ustvarila 7,9 odstotkov celotne vrednosti svojega prihodka.

Podatki za leto 2014 sicer še niso dostopni, a spletna prodaja raste tudi letos. Andraž Gavez iz spletne trgovine Mojačokolada.si pravi, da v primerjavi z lani letos beležijo 25 odstotno rast prodaje. Najvišjo rast so zabeležili predvsem pri poslovnih darilih ter veleprodaji. Po mnenju Gaveza so razlogi za nakup prek spleta nižja cena, večja dostopnost ter širši asortiman izdelkov. »V bližnji prihodnosti načrtujemo razširiti naš asortiman na maksimum, pri čemer bomo dodali še nekaj večjih čokoladnih blagovnih znamk in razširili ponudbo na sorodne produkte. Nato pa kaj kmalu krenili s prodajo tudi na tujih trgih. Vendar nočemo iti prehitro – počasi in zanesljivo,« dodaja Gavez.

Iz prve roke: kako zagnati in pospešiti spletno prodajo?

Internet je za podjetja tudi pomembno komunikacijsko sredstvo za trženje, oglaševanje in hkrati omogoča tudi interakcijo s končnimi potrošniki in s partnerji. Na internetu je s spletno stranjo navzočih 84 odstotkov podjetij z 10 ali več zaposlenimi osebami. 37 odstotkov podjetij ima svoj profil na družabnih omrežjih, kot so Facebook, Google+, Twitter …

Viša se tudi delež oglaševanja na spletu. Po napovedih raziskovalne hiše Forrester bo digitalno oglaševanje v ZDA že leta 2016 preseglo televizijsko. Leta 2019 naj bi bilo vredno že 103 milijarde dolarjev (83 milijard evrov) oziroma 36 odstotkov celotnega oglaševalskega kolača v ZDA. Leta 2013 je 22 odstotkov podjetij plačevalo za oglaševanje na internetu, npr. oglase na internetnih brskalnikih, družbenih medijih (npr. Facebook, Google, YouTube itd.) ali na drugih spletnih straneh. Za oglaševalne namene uporabljajo internet v največjem obsegu velika podjetja; več kot tretjina (34 %) teh podjetij namreč plačuje za oglaševanje na internetu. Spletna trgovina Mojačokolada.si se oglašuje prek (zaenkrat) najbolj učinkovitih spletnih kanalov – optimizacije v spletnih iskalnikih (SEO), oglaševanja z Google oglasi (AdWords), komunikacije prek Facebooka, oglasov na Facebooku in e-poštnega marketinga.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Google Analytics

MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics. Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu. Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>


Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Posel zahteva podatke. Le s kvalitetnimi in ažurnimi podatki je mogoče zgraditi uspešno in trdno podjetje in orodje Google Analytics je bilo ustvarjeno prav v ta namen. Uporabljajo ga številni podjetniki, ki se zavedajo, da dandanes njihovo podjetje brez prisotnosti na spletu ne more uspeti. Preberite več >>

Lokalni SEO za lastnike restavracij brez spletne strani

Lokalni SEO za lastnike restavracij brez spletne strani

Pridobivanje strank v tako zasičeni panogi, kot je gostinstvo, je zahtevna naloga. A gostincem je pri tem lahko v veliko pomoč svetovni splet. Preberite več >>

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Elektronska pošta je eden najpomembnejših sodobnih trženjskih kanalov. Vendar je takšna komunikacija prepogosto enosmerna. Spodbudite prejemnike k odzivu! Preberite več >>

Video: Guy Kawasaki: Nauki Steva Jobsa

Video: Guy Kawasaki: Nauki Steva Jobsa

Guy Kawasaki je dolga leta delal v podjetju Apple pod vodstvom ustanovitelja Steva Jobsa. V tem času je od njega pridobil ogromno znanja. Preberite več >>

Oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku

V letu 2017 prevladuje splet. Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij. Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje