Preverite, kateri so najbolj prodajani izdelki na spletu

Avtor — 19.05.2016
Slovenci vse pogosteje zahajamo v spletne trgovine, tako domače kot tudi tuje. Kupujemo različne izdelke, vse od mobilnih telefonov, računalnikov, pa do obutve, oblačil ter hrane in pijače. Katere izdelke pa najpogosteje kupujemo?
Preverite, kateri so najbolj prodajani izdelki na spletu

Slovenci prek spleta najpogosteje kupujemo tehnične izdelke (Vir slike: Pixabay).

Število kategorij, ki jih Slovenci nakupujemo prek spleta, se iz leta v leto povečuje, razkriva raziskava Shopper´s Mind, ki tako daje občutek, da smo Slovenci na spletu vse bolj neustrašni.

»Med kategorije z največjo penetracijo spletnega nakupovanja uvrščamo predvsem tehnične izdelke, kot so računalniška oprema, mobilni telefoni in avdio-video izdelki, ter oblačila in obutev, ki jih v zadnjih letih zaznamuje izjemna rast,« so zapisali ustvarjalci raziskave, ki spremlja spletne navade več kot 5 tisoč uporabnikov interneta. Dodajajo, da se v prihodnje pričakuje porast v skupini izdelkov vsakdanje rabe. Ta kategorija ima po njihovem mnenju velik potencial.

Pri spletnih nakupih gre najpogosteje za zneske, ki se gibljejo do 50 evrov, dobra tretjina nakupov pa celo presega znesek, višji od 50 evrov (Vir: Shopper´s Mind 2015, raziskava spletnega nakupovanja v partnerski izvedbi Ceneje in raziskovalne agencije Valicon, ob uporabo spletnega panela “JazVem”, n=5.055, uporabniki spleta).

Zgornje ugotovitve potrjuje tudi Trženjski monitor Društva za marketing Slovenije, ki je prikazal, da se med prvih pet kategorij z največjo penetracijo spletnega nakupovanja uvrščajo tehnični izdelki, oblačila in obutev, zabavna elektronika, vstopnice ter kuponi za izdelke oziroma storitve po znižani ceni.

V podobnih kategorijah kupujemo Slovenci tudi v tujini. Vsak četrti vprašani v sklopu lanske raziskave Consumer Barometer je v tuji spletni trgovini kupil oblačila, obutev ali modne dodatke, skoraj tretjina vprašanih od skupno 1.700 pa je kupila računalniško opremo, petina pa izdelke s področja športa.

Preberite tudi
Facebook bo kaznoval mobilnim napravam neprilagojene strani

Facebook bo kaznoval mobilnim napravam neprilagojene strani

Facebook je pred kratkim predstavil novo spremembo svojega algoritma. Tokratna prilagoditev bo zmanjševala doseg spletnih strani, ki niso prilagojene mobilnim napravam. Kako lahko optimizirate svojo spletno stran, da jo bo Facebook prikazal čim večjemu številu uporabnikov?

Preberite več >>
Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Meta opis je kratek, ne več kot 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Prikazuje se na strani z rezultati iskanja in postane viden po tem, ko posameznik v spletni iskalnik vtipka željeno ključno besedo ali besedno zvezo. Optimiziranje meta opisov je zelo pomemben vidik vsake dobro optimizirane spletne strani.

Preberite več >>
Oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku

V letu 2017 prevladuje splet. Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij.

Preberite več >>
SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke.

Preberite več >>
Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Da je Facebook oglaševanje učinkovito orodje za trženje, je splošno znano. Na spletu so na voljo različni priročniki za vzpostavljanje oglasov, v prispevku pa se osredotočamo na to, kako lahko čim bolj učinkovito izkoristite vse potenciale različnih ciljnih skupin.

Preberite več >>
Svoje trženjske strategije prilagodite različnim generacijam

Svoje trženjske strategije prilagodite različnim generacijam

Ljudje se razlikujemo glede na spol, starost, izobrazbo, zanimanja, višino prihodkov … Vse to morajo tržniki upoštevati pri oblikovanju svojih strategij in kampanj. Pri tem je izjemno koristna segmentacija potrošnikov – v prispevku obravnavamo segmentacijo glede na starost.

Preberite več >>
10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

Vsi podjetniki se dnevno soočajo z ogromnimi količinami elektronske pošte – pravzaprav bi lahko svoje delovne dneve v celoti posvetili odgovarjanju na prejeta sporočila. V prispevku predstavljamo, kako lahko sebi in drugim olajšate pošiljanje in prejemanje uvodnih sporočil.

Preberite več >>
Kolumna: Pri 19 letih do svoje spletne trgovine

Kolumna: Pri 19 letih do svoje spletne trgovine

Spletno trgovino Top izbira sva ustanovila dva najboljša prijatelja. Že v prvem letniku srednje šole sva sanjala, da bova nekoč skupaj odprla podjetje. Želja je iz letnika v letnik naraščala, z njo pa so se rojevale tudi nove poslovne ideje.

Preberite več >>
Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

V petek, 26. maja 2017, smo v NLB Centru inovativnega podjetništva prisluhnili Igorju Bajsiču iz podjetja SEOPRO. Udeleženci smo izvedeli kopico novih informacij o optimizaciji spletnih strani in spoznali, kako lahko svojemu poslu zagotovimo konstantno rast na dolgi rok.

Preberite več >>
Infografika: Vedenje slovenskih uporabnikov na spletu

Infografika: Vedenje slovenskih uporabnikov na spletu

V podjetju Red Orbit so že šesto leto zapored pripravili infografiko, s katero spremljajo vedenje slovenskih uporabnikov na spletu. Med najpomembnejšimi ugotovitvami je vedno večja moč mobilnih naprav, ki po obisku spletnih strani počasi dohitevajo namizne računalnike.

Preberite več >>
Oznake:
Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
Vse za podjetje