Startup Olaii: na koncerte brez vstopnice

»Olaii melje dalje in razvija nove produkte,« mi je pred dnevi zaupal Jure Kastelic, eden od članov startupa Olaii, ki razvija rešitev brezgotovinskega plačevanja s karticami in zapestnicami. Šestčlanska ekipa je pred dnevi lansirala še spletno prodajo vstopnic.
Startup Olaii: na koncerte brez vstopnice

Ekipa že sodeluje (ali pa je) pri prodaji vstopnic za KKŠ Summer Fest na Koroškem, Panč festival standup komedije ter vstopnice za koncerte v mariborskem Štuku (Vir slike: Olaii).

Platforma po novem omogoča tudi prodajo vstopnic prek spleta. Organizatorju, ki mora ustvariti profil in izpolniti ustrezne podatke, ponudijo tri oblike dogodkov oziroma vstopnic. Plačljive, na primer za koncerte, festivale in kulturne dogodke, brezplačne dogodke, pri katerih je potrebno omejiti vstop (dober primer je konferenca TEDx, kjer je potrebno zaradi velikega zanimanja omejiti število obiskovalcev) in zasebne dogodke. Pri slednjih gre izključno za brezplačne dogodke, ki so vidni samo posameznikom, do opisa dogodka pa dostopajo prek skrite povezave.

Aplikacija, ki omogoča preverjanje veljavnosti vstopnic

»Če so vstopnice plačljive, mora po novem zakonu organizator izpolniti tudi podatke o fiskalizaciji, saj Olaii omogoča tudi izdajo računov, ki jih kupec ob nakupu prejme v elektronski predal skupaj z vstopnico,« pojasnjuje Kastelic. Organizator v uporabo prejme še brezplačno mobilno aplikacijo, povezano s sistemom, ki omogoča, »da kar na vhodu dogodka preveri veljavnost vstopnice«.

Po registraciji organizatorju ponujajo številne možnosti: omejitev števila vstopnic za prodajo, določitev stopnje davka, veljavnosti in časa prodaje vstopnic, vidljivost dogodka na prvi strani Olaii platforme, določanje promocijske cene vstopnic, ustvarjanje VIP vstopnic po drugačni ceni, posebnih vstopnic za nastopajoče(ga) in osebje, omejitev števila vstopov na dogodek in števila prodanih kart na osebo.

Spoznajte zgodbo startupa Olaii. O njih smo pisali v članku Olaii: slovenski sistem, ki trgovcem povečuje prihodke.

Nič več izgubljenih ali poškodovanih vstopnic

»Obiskovalec si na spletni strani ustvari račun in si v nekaj preprostih korakih zagotovi vstopnico, ki jo ima nato shranjeno na računu,« pojasnjuje sogovornik. Gre za t.i. koncept print-at-home vstopnic, ki je v tujini standard že vrsto let.

Sistem vstopnico pošlje tudi na obiskovalčev elektronski naslov, pred dogodkom pa jo lahko natisne ali pokaže kar na mobilnem telefonu pred vhodom na dogodek. »Zato bojazni o izgubi ali poškodbi vstopnice ni,« dodaja.

Stroškov registracije, ustvarjanja in urejanja dogodkov, kontrole dostopa in stroškov strokovne pomoči ni. »Edini strošek za organizatorje predstavlja osnovna provizija. Za transakcijo prek bančne kartice tri odstotke, kar je standard po celem svetu in Olaii provizija, ki znaša dva odstotka, in 0,99 evrov na prodano vstopnico

Kastelic z ekipo opaža, da so organizatorji novost sprejeli odprtih rok, saj poleg preproste uporabe in povezave z ostalimi storitvami, ponuja tudi novi kanal, kako obiskovalca pripeljati na dogodek in jim ponuditi vstopnice že v predprodaji. Očitno bodo dvorane ob koncertih in drugih prireditvah pokale po šivih.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

O tehnologiji veriženja blokov se v zadnjem času veliko govori. Pred začetkom Blockchain Roadshowa, v okviru katerega boste spoznali blockchain in njegove potenciale, smo se pogovarjali z vodjo Blockchain Think Tanka dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

Mlado zagonsko podjetje Vistion od leta 2015 naročnikom ponuja individualne avtomatizirane rešitve strojnega vida. Pogovarjali smo se z direktorjem Rokom Miheljem. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Na MP dogodku: Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo poslovno zgodbo predstavil mladi podjetnik Rok Starič. Preberite več >>

Oznake: ,