Startup Olaii: na koncerte brez vstopnice

»Olaii melje dalje in razvija nove produkte,« mi je pred dnevi zaupal Jure Kastelic, eden od članov startupa Olaii, ki razvija rešitev brezgotovinskega plačevanja s karticami in zapestnicami. Šestčlanska ekipa je pred dnevi lansirala še spletno prodajo vstopnic.
Startup Olaii: na koncerte brez vstopnice

Ekipa že sodeluje (ali pa je) pri prodaji vstopnic za KKŠ Summer Fest na Koroškem, Panč festival standup komedije ter vstopnice za koncerte v mariborskem Štuku (Vir slike: Olaii).

Platforma po novem omogoča tudi prodajo vstopnic prek spleta. Organizatorju, ki mora ustvariti profil in izpolniti ustrezne podatke, ponudijo tri oblike dogodkov oziroma vstopnic. Plačljive, na primer za koncerte, festivale in kulturne dogodke, brezplačne dogodke, pri katerih je potrebno omejiti vstop (dober primer je konferenca TEDx, kjer je potrebno zaradi velikega zanimanja omejiti število obiskovalcev) in zasebne dogodke. Pri slednjih gre izključno za brezplačne dogodke, ki so vidni samo posameznikom, do opisa dogodka pa dostopajo prek skrite povezave.

Aplikacija, ki omogoča preverjanje veljavnosti vstopnic

»Če so vstopnice plačljive, mora po novem zakonu organizator izpolniti tudi podatke o fiskalizaciji, saj Olaii omogoča tudi izdajo računov, ki jih kupec ob nakupu prejme v elektronski predal skupaj z vstopnico,« pojasnjuje Kastelic. Organizator v uporabo prejme še brezplačno mobilno aplikacijo, povezano s sistemom, ki omogoča, »da kar na vhodu dogodka preveri veljavnost vstopnice«.

Po registraciji organizatorju ponujajo številne možnosti: omejitev števila vstopnic za prodajo, določitev stopnje davka, veljavnosti in časa prodaje vstopnic, vidljivost dogodka na prvi strani Olaii platforme, določanje promocijske cene vstopnic, ustvarjanje VIP vstopnic po drugačni ceni, posebnih vstopnic za nastopajoče(ga) in osebje, omejitev števila vstopov na dogodek in števila prodanih kart na osebo.

Spoznajte zgodbo startupa Olaii. O njih smo pisali v članku Olaii: slovenski sistem, ki trgovcem povečuje prihodke.

Nič več izgubljenih ali poškodovanih vstopnic

»Obiskovalec si na spletni strani ustvari račun in si v nekaj preprostih korakih zagotovi vstopnico, ki jo ima nato shranjeno na računu,« pojasnjuje sogovornik. Gre za t.i. koncept print-at-home vstopnic, ki je v tujini standard že vrsto let.

Sistem vstopnico pošlje tudi na obiskovalčev elektronski naslov, pred dogodkom pa jo lahko natisne ali pokaže kar na mobilnem telefonu pred vhodom na dogodek. »Zato bojazni o izgubi ali poškodbi vstopnice ni,« dodaja.

Stroškov registracije, ustvarjanja in urejanja dogodkov, kontrole dostopa in stroškov strokovne pomoči ni. »Edini strošek za organizatorje predstavlja osnovna provizija. Za transakcijo prek bančne kartice tri odstotke, kar je standard po celem svetu in Olaii provizija, ki znaša dva odstotka, in 0,99 evrov na prodano vstopnico

Kastelic z ekipo opaža, da so organizatorji novost sprejeli odprtih rok, saj poleg preproste uporabe in povezave z ostalimi storitvami, ponuja tudi novi kanal, kako obiskovalca pripeljati na dogodek in jim ponuditi vstopnice že v predprodaji. Očitno bodo dvorane ob koncertih in drugih prireditvah pokale po šivih.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Sestrska naveza Sandra in Nadja Keržan je pred dobrima dvema letoma na trg lansirala spletno trgovino Okay.si. Zanimiv projekt iz meseca v mesec beleži boljše prodajne rezultate ter se prebija tudi na mednarodno tržišče. Preberite več >>

S Pupillam do življenja v sožitju z naravo

S Pupillam do življenja v sožitju z naravo

Onesnaževanje okolja, pretirano potrošništvo, odmik človeka od sebe in narave – vse to so pereče problematike današnjega sveta. Prav te izzive naslavlja društvo Pupillam s Centrom zelenih rešitev. Preberite več >>

Popolna postava se podaja v osvajanje tujih trgov

Popolna postava se podaja v osvajanje tujih trgov

Finalist izbora Mladi podjetnik leta 2016, podjetje Popolna postava, je lani izpolnilo finančni cilj. Preseglo je milijon evrov prihodkov, do leta 2023 pa želi postati vodilno “health&fitness” podjetje na evropskih tleh. Preberite več >>

Igrača, ki združuje skiro, poganjalec in tricikel

Igrača, ki združuje skiro, poganjalec in tricikel

Otroke v najzgodnejših letih spremlja prekomerna potrošnja. Starši tako porabijo ogromno denarja za obleke, pohištvo in igrače. Igrača Lucky 3in1 pa združuje kar tri v enem: skiro, poganjalec in tricikel. Preberite več >>

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

Podjetje za izdelavo plastike BOKRI že nekaj let razvija recepturo in tehnološki postopek pridelave oziroma predelave biološko razgradljive plastike iz beljakovinsko bogate zavržene hrane. Rezultat je serija izdelkov za urbane vrtnarje pod blagovno znamko BOKRI Green. Preberite več >>

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

Eden izmed finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2016, SmartNinja, pomaga ljudem odkriti in razviti talente in veščine na sodobnem IT področju. Te udeležencem pomagajo pri iskanju službe ali pri odločitvi za lastno podjetje. Intervju z ekipo si lahko preberete v spodnjem prispevku. Preberite več >>

AmblyoPlay – nova rešitev za otroke s težavami pri vidu

AmblyoPlay – nova rešitev za otroke s težavami pri vidu

Idrijsko zagonsko podjetje Smart Optometry je na trgu ponudilo novo rešitev za trening vida AmblyoPlay, ki je namenjena otrokom s težavami v vidnem sistemu. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje