Startup Olaii: na koncerte brez vstopnice

Avtor Maruša Žibert — 05.03.2016
Komentiraj!
»Olaii melje dalje in razvija nove produkte,« mi je pred dnevi zaupal Jure Kastelic, eden od članov startupa Olaii, ki razvija rešitev brezgotovinskega plačevanja s karticami in zapestnicami. Šestčlanska ekipa je pred dnevi lansirala še spletno prodajo vstopnic.
Startup Olaii: na koncerte brez vstopnice

Ekipa že sodeluje (ali pa je) pri prodaji vstopnic za KKŠ Summer Fest na Koroškem, Panč festival standup komedije ter vstopnice za koncerte v mariborskem Štuku (Vir slike: Olaii).

Platforma po novem omogoča tudi prodajo vstopnic prek spleta. Organizatorju, ki mora ustvariti profil in izpolniti ustrezne podatke, ponudijo tri oblike dogodkov oziroma vstopnic. Plačljive, na primer za koncerte, festivale in kulturne dogodke, brezplačne dogodke, pri katerih je potrebno omejiti vstop (dober primer je konferenca TEDx, kjer je potrebno zaradi velikega zanimanja omejiti število obiskovalcev) in zasebne dogodke. Pri slednjih gre izključno za brezplačne dogodke, ki so vidni samo posameznikom, do opisa dogodka pa dostopajo prek skrite povezave.

Aplikacija, ki omogoča preverjanje veljavnosti vstopnic

»Če so vstopnice plačljive, mora po novem zakonu organizator izpolniti tudi podatke o fiskalizaciji, saj Olaii omogoča tudi izdajo računov, ki jih kupec ob nakupu prejme v elektronski predal skupaj z vstopnico,« pojasnjuje Kastelic. Organizator v uporabo prejme še brezplačno mobilno aplikacijo, povezano s sistemom, ki omogoča, »da kar na vhodu dogodka preveri veljavnost vstopnice«.

Po registraciji organizatorju ponujajo številne možnosti: omejitev števila vstopnic za prodajo, določitev stopnje davka, veljavnosti in časa prodaje vstopnic, vidljivost dogodka na prvi strani Olaii platforme, določanje promocijske cene vstopnic, ustvarjanje VIP vstopnic po drugačni ceni, posebnih vstopnic za nastopajoče(ga) in osebje, omejitev števila vstopov na dogodek in števila prodanih kart na osebo.

Spoznajte zgodbo startupa Olaii. O njih smo pisali v članku Olaii: slovenski sistem, ki trgovcem povečuje prihodke.

Nič več izgubljenih ali poškodovanih vstopnic

»Obiskovalec si na spletni strani ustvari račun in si v nekaj preprostih korakih zagotovi vstopnico, ki jo ima nato shranjeno na računu,« pojasnjuje sogovornik. Gre za t.i. koncept print-at-home vstopnic, ki je v tujini standard že vrsto let.

Sistem vstopnico pošlje tudi na obiskovalčev elektronski naslov, pred dogodkom pa jo lahko natisne ali pokaže kar na mobilnem telefonu pred vhodom na dogodek. »Zato bojazni o izgubi ali poškodbi vstopnice ni,« dodaja.

Stroškov registracije, ustvarjanja in urejanja dogodkov, kontrole dostopa in stroškov strokovne pomoči ni. »Edini strošek za organizatorje predstavlja osnovna provizija. Za transakcijo prek bančne kartice tri odstotke, kar je standard po celem svetu in Olaii provizija, ki znaša dva odstotka, in 0,99 evrov na prodano vstopnico

Kastelic z ekipo opaža, da so organizatorji novost sprejeli odprtih rok, saj poleg preproste uporabe in povezave z ostalimi storitvami, ponuja tudi novi kanal, kako obiskovalca pripeljati na dogodek in jim ponuditi vstopnice že v predprodaji. Očitno bodo dvorane ob koncertih in drugih prireditvah pokale po šivih.

shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice