Startup Olaii: na koncerte brez vstopnice

Avtor — 05.03.2016
»Olaii melje dalje in razvija nove produkte,« mi je pred dnevi zaupal Jure Kastelic, eden od članov startupa Olaii, ki razvija rešitev brezgotovinskega plačevanja s karticami in zapestnicami. Šestčlanska ekipa je pred dnevi lansirala še spletno prodajo vstopnic.
Startup Olaii: na koncerte brez vstopnice

Ekipa že sodeluje (ali pa je) pri prodaji vstopnic za KKŠ Summer Fest na Koroškem, Panč festival standup komedije ter vstopnice za koncerte v mariborskem Štuku (Vir slike: Olaii).

Platforma po novem omogoča tudi prodajo vstopnic prek spleta. Organizatorju, ki mora ustvariti profil in izpolniti ustrezne podatke, ponudijo tri oblike dogodkov oziroma vstopnic. Plačljive, na primer za koncerte, festivale in kulturne dogodke, brezplačne dogodke, pri katerih je potrebno omejiti vstop (dober primer je konferenca TEDx, kjer je potrebno zaradi velikega zanimanja omejiti število obiskovalcev) in zasebne dogodke. Pri slednjih gre izključno za brezplačne dogodke, ki so vidni samo posameznikom, do opisa dogodka pa dostopajo prek skrite povezave.

Aplikacija, ki omogoča preverjanje veljavnosti vstopnic

»Če so vstopnice plačljive, mora po novem zakonu organizator izpolniti tudi podatke o fiskalizaciji, saj Olaii omogoča tudi izdajo računov, ki jih kupec ob nakupu prejme v elektronski predal skupaj z vstopnico,« pojasnjuje Kastelic. Organizator v uporabo prejme še brezplačno mobilno aplikacijo, povezano s sistemom, ki omogoča, »da kar na vhodu dogodka preveri veljavnost vstopnice«.

Po registraciji organizatorju ponujajo številne možnosti: omejitev števila vstopnic za prodajo, določitev stopnje davka, veljavnosti in časa prodaje vstopnic, vidljivost dogodka na prvi strani Olaii platforme, določanje promocijske cene vstopnic, ustvarjanje VIP vstopnic po drugačni ceni, posebnih vstopnic za nastopajoče(ga) in osebje, omejitev števila vstopov na dogodek in števila prodanih kart na osebo.

Spoznajte zgodbo startupa Olaii. O njih smo pisali v članku Olaii: slovenski sistem, ki trgovcem povečuje prihodke.

Nič več izgubljenih ali poškodovanih vstopnic

»Obiskovalec si na spletni strani ustvari račun in si v nekaj preprostih korakih zagotovi vstopnico, ki jo ima nato shranjeno na računu,« pojasnjuje sogovornik. Gre za t.i. koncept print-at-home vstopnic, ki je v tujini standard že vrsto let.

Sistem vstopnico pošlje tudi na obiskovalčev elektronski naslov, pred dogodkom pa jo lahko natisne ali pokaže kar na mobilnem telefonu pred vhodom na dogodek. »Zato bojazni o izgubi ali poškodbi vstopnice ni,« dodaja.

Stroškov registracije, ustvarjanja in urejanja dogodkov, kontrole dostopa in stroškov strokovne pomoči ni. »Edini strošek za organizatorje predstavlja osnovna provizija. Za transakcijo prek bančne kartice tri odstotke, kar je standard po celem svetu in Olaii provizija, ki znaša dva odstotka, in 0,99 evrov na prodano vstopnico

Kastelic z ekipo opaža, da so organizatorji novost sprejeli odprtih rok, saj poleg preproste uporabe in povezave z ostalimi storitvami, ponuja tudi novi kanal, kako obiskovalca pripeljati na dogodek in jim ponuditi vstopnice že v predprodaji. Očitno bodo dvorane ob koncertih in drugih prireditvah pokale po šivih.

Preberite tudi
Feelif je slovenska inovacija za slepe in slabovidne

Feelif je slovenska inovacija za slepe in slabovidne

Feelif je slovenska inovacija, razvita v želji in upanju, da bo izboljšala kvaliteto življenja slepim in slabovidnim po vsem svetu. Podjetje Feelif je razvilo posebno napravo, ki omogoča predvajanje veččutne vsebine, namenjene učenju in zabavi slepih in slabovidnih.

Preberite več >>
Bo Hive Project s tehnologijo blockchain prevetril faktoring?

Bo Hive Project s tehnologijo blockchain prevetril faktoring?

Pred kratkim je po slovenskih in svetovnih medijih zaokrožila vest, da je slovenska platforma Hive Project zmagovalka letošnje CoinAgende, svetovne konference zagonskih podjetij in projektov, ki temeljijo na tehnologiji blockchain.

Preberite več >>
Noordung – ultimativni gadget za uživanje na poti

Noordung – ultimativni gadget za uživanje na poti

Slovensko zagonsko podjetje Noordung je pred kratkim začelo s prodajo inovativnih električnih koles z možnostjo predvajanja glasbe. O ideji, njenem razvoju, dodani vrednosti in načrtih za prihodnost smo se pogovarjali z ustanoviteljem podjetja Gregorjem Frasom.

Preberite več >>
Tudi banka lahko pomaga mladim podjetnikom

Tudi banka lahko pomaga mladim podjetnikom

Mladi podjetniki se v iskanju sredstev za zagon svojega podjetja pogosto obrnejo tudi na banke, čeprav je pridobivanje kredita precej zahtevna naloga. Ali ste vedeli, da vam v bankah lahko pri ustanavljanju podjetja in stopanju na poslovno pot pomagajo tudi na druge načine?

Preberite več >>
Hajdi.si – združitev funkcionalnosti s trendovskim dizajnom

Hajdi.si – združitev funkcionalnosti s trendovskim dizajnom

Hajdi Korošec Jazbinšek se je s poslovnim svetom srečala že kot priljubljena otroška pevka. Ko pa sta z možem Urbanom postala starša, se je podala v popolnoma drugačne vode – skupaj sta odprla spletno in fizično butično trgovino z otroško opremo in otroškimi modnimi dodatki.

Preberite več >>
NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki.

Preberite več >>
KingsBox – stranke so na prvem mestu

KingsBox – stranke so na prvem mestu

Podjetje Tng oprema se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Luka Železnik in Dejan Kobal sta se za ustanovitev podjetja odločila med študijem, v prvi polovici letošnjega leta pa sta s prodajo opreme pod blagovno znamko KingsBox že presegla lanske prihodke.

Preberite več >>
Panorganic: »Z dobrim izdelkom in izdelano strategijo bi moral biti uspeh skorajda zagotovljen!«

Panorganic: »Z dobrim izdelkom in izdelano strategijo bi moral biti uspeh skorajda zagotovljen!«

Lansiranje novega izdelka ali storitve na trg ni več tako preprosto, kot je bilo včasih. Da bi izstopali iz množice, morate uporabiti inovativne taktike in strategije, predvsem pa morate biti pripravljeni. Vse to so na lastni koži izkusili tudi v podjetju Panorganic.

Preberite več >>
Pivovarna Pelicon – od neuspeha na Kickstarterju do uspešne male pivovarne

Pivovarna Pelicon – od neuspeha na Kickstarterju do uspešne male pivovarne

V Pivovarni Pelicon proizvajajo butično pivo po lastnih receptih. Njihova pot se je začela pred nekaj leti, ko so ugotovili, da je ponudba piva v Sloveniji izjemno majhna. Začeli so z začetnim paketom za varjenje piva, po štirih letih pa proizvedejo 20 tisoč litrov piva na mesec.

Preberite več >>
Ne obžalujte napak, pravi dr. Jure Knez iz DeweSofta

Ne obžalujte napak, pravi dr. Jure Knez iz DeweSofta

Vsako leto propadejo številna zagonska podjetja. Podjetniki se vedno znova spotikajo ob pogostih ovirah, ki bi se jim lahko na preprost način izognili. Da se kaj takega ne bi zgodilo vam, preverite prispevek in se učite na napakah drugih.

Preberite več >>
Oznake: ,
Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
Vse za podjetje