Štirje nasveti Richarda Bransona za širjenje posla

Avtor — 09.06.2015
Vstop v podjetništvo je lahko ena izmed vaših najboljših odločitev v življenju, ki pa s seboj potegne tudi težke situacije in odločitve. Da bi se s tem lažje soočili, je Richard Branson, lastnik imperija Virgin, pred kratkim delil nekaj najboljših nasvetov za uspešno širjenje posla.
Štirje nasveti Richarda Bransona za širjenje posla

Štirje nasveti za širjenje posla, ki vam jih predaja Richard Branson (Vir: Virgin.com)

Richard Branson: “Ni lahko, vendar s pravo podporo in pravim pristopom lahko uresničite svoje sanje, da od majhnega podjetja pridete do obsežnega posla. Če si želite deset let uspešnega podjetništva, morate imeti globoko razumevanje za poslovanje in trg, ter odlično podporo in ekipo.

Preberite si nasvete, ki jih je zabeležil svetovno znani poslovnež.

Načrtujte dolgoročno

Dobri dolgoročni načrti in predvidevanje tveganj ter priložnosti na podjetniški poti lahko bistveno vplivajo na uspeh podjetja. Dobro postavljeni načrti vam bodo pomagali pri težkih odločitvah. “Če imate jasno vizijo, kako nameravate razširiti posel v desetih letih, napravite načrt, kako boste to dosegli,” pravi Branson in dodaja: “Postavite si vmesne cilje. To vam bo pomagalo pri vaši motivaciji in motivaciji celotne ekipe.

Držite se vaših temeljnih načel

Bistven nasvet, ki ga Branson daje podjetnikom, je: “Vse vaše dejavnosti naj imajo skupno blagovno znamko. Kupci zaupajo znamkam, saj imajo močnejši učinek kot lastnosti vašega izdelka.”

Predlaga, da zgodaj postavite ključne vrednote in načela podjetja, s katerimi se bodo vaši kupci čutili povezane: “Virgin Group je vedno svoje kupce postavljal v središče vsega, kar delamo. Za tem stoji naša blagovna znamka in velja za vsako naše podjetje“.

Sestavite odločno ekipo

Preberite še: Bransonovi nasveti za uspešen posel

Še ena ključna sestavina za uspeh podjetja je investiranje in zaupanje v ljudi, s katerimi delate. Zaposlovanje najboljših ljudi nima posebnega pomena, če jim ne dovolite svobode pri upravljanju svojih nalog. Če zaupate svoji ekipi, boste imeli več časa, da se osredotočite na najpomembnejše cilje. “V svojih štiridesetih letih mi je uspelo sestaviti fantastično ekipo, ki mi je dala priložnost, da 80 odstotkov svojega časa namenim neprofitni veji imperija Virgin Group, to je dobrodelna organizacija Virgin Unit.” dodaja Branson.

Pridobite pravo podporo

Če boste imeli pravega mentorja, se boste lahko učili iz napak drugih in se jim tako izognili. Prav tako se boste naučili, kako najbolje izkoristiti sredstva, ki jih imate na voljo. Branson piše: “Ko sem začel letalsko družbo Virgin Atlantic, sem pomembno lekcijo pridobil od letalskega podjetnika Freddia Lakerja, ki mi je dejal, da nikoli ne bom mogel tekmovati z ogromnimi oglaševalskimi proračuni velikih letalskih družb in se bom moral zato lotiti oglaševanja podjetja Virgin Atlantic na svojo roko“.

Vir: smeadvice.co.uk

Oznake: , ,
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje