Tanja Skaza: Meja je nebo!

Avtor Maruša Žibert — 25.10.2014
Komentiraj!
Podjetje, ki prejme priznanje Zlata gazela, je nosilec treh vrednot – rasti, uspeha in širine. Letošnja dobitnica Zlate gazele, Plastika Skaza, je po besedah organizatorja, družbe Dnevnik, svojo pot popolnoma spremenila po globoki krizi, ko je naenkrat izgubilo dve tretjini svojih prihodkov.
Tanja Skaza: Meja je nebo!

Letošnja gazela je Plastika Skaza (Vir slike: Dnevnik)

»Trdoživa Plastika Skaza«, kot jo je označili organizator, se je v desetletjih svojega obstoja večkrat preobrazila. Iz obrtniškega v profesionalno vodeno podjetje, iz podjetja v krizi v uspešno rastočo družbo, iz podizvajalsko-proizvodnega podjetja v razvojno podjetje z lastnimi produkti. »Podjetje zaznamuje dinamična rast: prihodki iz prodaje so se v petih letih povečali skoraj trikrat, iz 8,5 na 24 milijonov evrov,« so dodali. Prav tako se postopoma zvišuje tudi dodana vrednost, »donosnost kapitala pa je v letu 2013 dosegla 13 odstotkov. Označuje jih jasna strategija, z odličnim menedžementom.

Organizator prepoznava spoštljivo in ustvarjalno sodelovanje

Razlog za izbor Plastike Skaze za najboljše podjetje med najhitreje rastočimi v letu 2014 je tudi dejstvo, ki ga podjetje sicer ne omenja, a je po besedah organizatorja prepoznavno, »da ima posebno mesto v 170-članskem kolektivu ´spoštljivo in ustvarjalno sodelovanje´«.

»Smo na pravi poti!«

Podjetju Plastika Skaza Zlata gazela 2014 predstavlja posebno priznanje, pohvalo, da delajo pravilno. Kot pravi Tanja Skaza, ki smo jo prosili za odziv, priznanje hkrati pomeni tudi odgovornost do nje kot tudi vseh ostalih 200 zaposlenih, da se še naprej trudijo biti uspešni. »V Sloveniji imamo podjetja, ki so uspešna. Pohvale Dnevniku in ekipi, ki se trudi opaziti trud in rezultate tudi manj izpostavljenih ali znanih podjetij, ki pa so zelo uspešna. Zato prejetje nagrade pomeni pohvalo našim zaposlenim, da smo na pravi poti in delamo uspešno.«

Plastika Skaza: Zlata gazela za nas predstavlja posebno priznanje (Vir slike: Dnevnik)

Prepoznali njihovo željo postati gazela

Pri izboru pa imata pomembno vlogo tudi sporočilnost in motivacijski vzvod, pojasnjuje organizator. Zmagovalec mora biti zgled, ki druge spodbuja, da si želijo postati gazela. »Prav to smo slišali za letošnjo dobitnico, Plastiko Skaza – že vrsto let nazaj so si postavili ambicijo: tudi mi bomo enkrat gazela. In sedaj je prav to podjetje kot Zlata gazela postalo nosilec in ambasador gibanja Gazela.«

Plastika Skaza je Zlata gazela >>

Dobre rezultate lahko podjetje, pravi  Tanja Skaza, doseže s skupnimi močmi: »Prepričana sem, da je to tudi motivacija za vse nas, pa priložnost, da si še naprej upamo sanjati, drzniti in biti drugačni. Da so naše ideje opažene, da lahko sledimo, kot pravimo viziji: meja je nebo.«

Podjetja izstopala po najvišji A boniteti

Za letošnje finaliste je značilno, da so preizkušeni v mednarodni konkurenci, odlikuje pa jih tudi sposobnost preobrazbe in prilagajanja potrebam kupcev. »Letos so podjetja zelo izstopala tudi po najvišji A boniteti,« dodaja organizator.

Postopek raziskovanja gazel se začne maja, in sicer z namizno raziskavo potencialnih kandidatov. Izhodišče pa nudijo lestvice najhitreje rastočih podjetij po prihodkih iz prodaje v petih letih. V vsaki regiji izberejo po 10 kandidatov, s polovico pa metodološka komisija opravi intervjuje. Avgusta sledi seja metodološke komisije, ki izbere po tri regijske nominirance. V izboru komisija upošteva poslovni model, stopnjo zaposlovanja, finančne podatke podjetja, inovativnost, izvozno usmerjenost in nagnjenost k trajnosti rasti. Zmagovalci regijskih izborov postanejo finalisti za izbor za priznanje zlata, srebrna in bronasta gazela. Te v zaključni fazi skozi poglobljeno razpravo izbere Svet gazela.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice