Težki časi za pametne ure?

Pametne ure so – če upoštevamo dozdajšnje raziskave, opravljene med potrošniki – obnorele (le) proizvajalce. Mediji sicer nenehno poročajo o novih in novih pametnih urah, a zdi se, da potrošniki v večji meri še ne razmišljajo o njihovem nakupu.
Težki časi za pametne ure?

Potrošniki še niso prepoznali pomena pametnih ur (Vir slike: YouTube).

Da zanimanja med ameriškimi najstniki nad Apple Watch ni, smo pisali že oktobra. Istega meseca je raziskavo med svojimi bralci opravil tudi Business Insider. Zanimalo jih je, kakšno je njihovo navdušenje nad pametnimi urami in koliko denarja bi bili pripravljeni nameniti za pametno napravo. V raziskavo so vključili 2 tisoč mladih bralcev, torej ciljno skupino potrošnikov pri nakupih pametnih ur.

Poglejmo izsledke raziskave.

Le manjšina je pripravljena opraviti nakup pametne ure. Natančneje, od 2 tisoč vprašanih je 1.678 odgovorilo, da v naslednjih šestih mesecih načrtujejo nakup novega telefona, a le petina teh se obenem zanima tudi za nakup pametne ure, ki bi bila povezljiva z njihovim telefonom.

Apple je dobro opravil svojo nalogo

Med vprašanimi je bilo več zanimanja za nakup pametne ure zaslediti pri uporabnikih iPhona, zato lahko rečemo, da je Apple opravil dobro, boljšo domačo nalogo kot njegova konkurenca. Skoraj trije od desetih, ki so odgovorili, da bodo kupili iPhone v naslednjih šestih mesecih, načrtujejo tudi nakup pametne ure, kar je za dvakrat več kot pri tistih, ki bodo kupili pametni telefon z OS Android.

Če nimam telefona, imam pa uro

Skoraj 40 odstotkov od skoraj 400 vprašanih, ki so dejali, da bodo kupili pametno uro, med največje prednosti pametne ure štejejo sposobnost integracije s pametnim telefonom, informacije in druge vsebine, za katere so prikrajšani, v kolikor nimajo ob sebi pametnega telefona. Četrtina je dejala, da že nosijo uro in da se dodatnih funkcionalnosti, ki jih prinašajo pametne ure, veselijo.

Vendar pa v splošnem večina ljudi še ne prepozna namena teh napravic. To je tudi razlog, zakaj je kar 51 odstotkov vprašanih nezainteresiranih za nakup pametne ure, medtem ko je 13 odstotkov odgovorilo, da jim ni všeč nošenje ure. Zato velja prepričanje, da bo trg pametnih ur ostal majhen vse dokler ne bodo potrošniki prepoznali, kako lahko pametne ure izboljšajo njihov način življenja in produktivnost.

Pregrešno drage ure

Morda se prav zato proizvajalci usmerjajo na potrošnike z debelo denarnico. Na voljo je na primer Applova ura, za katero je treba odšteti vrtoglavih 30 tisoč dolarjev. Tehnično gledano ni nobene razlike med tem modelom in tistim, ki bo na voljo za slabih 350 dolarjev, razlika pa je v stotinah dragocenih kamenčkov, ki imajo skupaj več kot 15 karatov.

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

21.11.2017 od 16:30 do 08.12.2017 18:00
Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo številne kraje v Sloveniji - toplo vabljeni, da preverite program in se nam pridružite.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Trbovlje

21.11.2017 od 16:30 do 19:00
Blockchain Roadshow: Trbovlje

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo tudi Trbovlje, kjer nas bodo prijazno gostili v Katapultu.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje