Težki časi za pametne ure?

Avtor Maruša Žibert — 22.12.2014
Komentiraj!
Pametne ure so – če upoštevamo dozdajšnje raziskave, opravljene med potrošniki – obnorele (le) proizvajalce. Mediji sicer nenehno poročajo o novih in novih pametnih urah, a zdi se, da potrošniki v večji meri še ne razmišljajo o njihovem nakupu.
Težki časi za pametne ure?

Potrošniki še niso prepoznali pomena pametnih ur (Vir slike: YouTube).

Da zanimanja med ameriškimi najstniki nad Apple Watch ni, smo pisali že oktobra. Istega meseca je raziskavo med svojimi bralci opravil tudi Business Insider. Zanimalo jih je, kakšno je njihovo navdušenje nad pametnimi urami in koliko denarja bi bili pripravljeni nameniti za pametno napravo. V raziskavo so vključili 2 tisoč mladih bralcev, torej ciljno skupino potrošnikov pri nakupih pametnih ur.

Poglejmo izsledke raziskave.

Le manjšina je pripravljena opraviti nakup pametne ure. Natančneje, od 2 tisoč vprašanih je 1.678 odgovorilo, da v naslednjih šestih mesecih načrtujejo nakup novega telefona, a le petina teh se obenem zanima tudi za nakup pametne ure, ki bi bila povezljiva z njihovim telefonom.

Apple je dobro opravil svojo nalogo

Med vprašanimi je bilo več zanimanja za nakup pametne ure zaslediti pri uporabnikih iPhona, zato lahko rečemo, da je Apple opravil dobro, boljšo domačo nalogo kot njegova konkurenca. Skoraj trije od desetih, ki so odgovorili, da bodo kupili iPhone v naslednjih šestih mesecih, načrtujejo tudi nakup pametne ure, kar je za dvakrat več kot pri tistih, ki bodo kupili pametni telefon z OS Android.

Če nimam telefona, imam pa uro

Skoraj 40 odstotkov od skoraj 400 vprašanih, ki so dejali, da bodo kupili pametno uro, med največje prednosti pametne ure štejejo sposobnost integracije s pametnim telefonom, informacije in druge vsebine, za katere so prikrajšani, v kolikor nimajo ob sebi pametnega telefona. Četrtina je dejala, da že nosijo uro in da se dodatnih funkcionalnosti, ki jih prinašajo pametne ure, veselijo.

Vendar pa v splošnem večina ljudi še ne prepozna namena teh napravic. To je tudi razlog, zakaj je kar 51 odstotkov vprašanih nezainteresiranih za nakup pametne ure, medtem ko je 13 odstotkov odgovorilo, da jim ni všeč nošenje ure. Zato velja prepričanje, da bo trg pametnih ur ostal majhen vse dokler ne bodo potrošniki prepoznali, kako lahko pametne ure izboljšajo njihov način življenja in produktivnost.

Pregrešno drage ure

Morda se prav zato proizvajalci usmerjajo na potrošnike z debelo denarnico. Na voljo je na primer Applova ura, za katero je treba odšteti vrtoglavih 30 tisoč dolarjev. Tehnično gledano ni nobene razlike med tem modelom in tistim, ki bo na voljo za slabih 350 dolarjev, razlika pa je v stotinah dragocenih kamenčkov, ki imajo skupaj več kot 15 karatov.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!