Top 10 Kickstarter kampanj v letu 2015

Avtor — 17.12.2015
Veliko mladih podjetnikov se pri zagonu novega posla sooča s finančnimi težavami, zato se poslužujejo različnih načinov, s katerimi zbirajo potrebna sredstva. Kickstarter je eden izmed njih, do uspešnega zagona pa je pomagal tudi mnogim slovenskim projektom.
Top 10 Kickstarter kampanj v letu 2015

Top 10 Kickstarter kampanj v letu 2015

V letu 2014 je kar 22.252 projektov uspešno zbiralo sredstva na Kickstarterju, podprlo pa jih je preko 3.3 milijona ljudi iz celega sveta. Podatki za letošnje leto še niso znani, a kot kaže, bodo številke letos še precej presegle tiste iz lanskega leta. 

Poglejmo si 10 najuspešnejših kampanj, ki so v letu 2015 zaživele in zacvetele na Kickstarterju:

10. mesto: ZNAPS Charger

Zbranih sredstev: 3.007.370 kanadskih dolarjev

Število podpornikov: 70.122

Z več kot tremi milijoni zbranih kanadskih dolarjev se ZNAPS uvršča na rep lestvice najuspešnejših Kickstarterjevih kampanj v letu 2015. Produkt je navdušil številne uporabnike mobilnih telefonov, saj omogoča enostavno in varno polnjenje naprav s pomočjo posebno oblikovanega magneta.

9. mesto: Nebia Shower Head

Zbranih sredstev: 3.126.114 ameriških dolarjev

Število podpornikov: 8.559

Sredi poletja je na Kickstarterju zaživel projekt The Nebia shower head, inovativna šoba za tuširanje, ki naj bi za kar 70 odstotkov zmanjšala porabo vode v primerjavi s klasičnimi pripomočki. Projekt je podprlo kar nekaj znanih osebnosti, med njimi sta bila tudi Tim Cook in Eric Schmidt

8. mesto: Conan

Zbranih sredstev: 3.327.757 ameriških dolarjev

Število podpornikov: 16.038

Namizna igra, katere nastanek je navdahnil Robert E. Howard, avtor priljubljene sage o junaku Conanu, je presegla vsa pričakovanja in avtorjem projekta prinesla za več kot 3,3 milijona dolarjev prednaročil. 

7. mesto: Zombicide

Zbranih sredstev: 4.079.204 ameriških dolarjev

Število podpornikov: 20.915

Da je Kickstarter resnično pravi naslov za ustvarjalce namiznih iger, dokazuje tudi projekt Zombicide, ki ga je ustvarilo znano igričarsko podjetje CoolMiniOrNot. Tretja različica igre, ki vključuje tudi s 3D tiskalniki ustvarjene zombije, je navdušila skoraj 21 tisoč podpornikov.

6. mesto: The Everyday Messenger Bag

Zbranih sredstev: 4.869.472 ameriških dolarjev

Število podpornikov: 17.029

Ekipa iz podjetja Peak Design na Kickstarterju ni novinec, saj so do danes predstavili že več kot 20 različnih produktov. Njihov zadnji projekt je nastal ob pomoči fotografa Treya Ratcliffa, saj so želeli ustvariti uporabno in na vremenske razmere odporno torbo za fotografe. 

5. mesto: Bloodstained

Zbranih sredstev: 5.545.991 ameriških dolarjev

Število podpornikov: 64.867

Na petem mestu po uspešnosti Kickstarterjevih kampanj najdemo videoigrico Bloodstained, ki igralca popelje v svet gradov, magičnih urokov in demonov. Igrica bo na voljo za uporabnike računalnikov (PC, Mac ali Linux), XBOX One, Playstation 4, Wii U in PS Vita. 

4. mesto: Shenmue 3

Zbranih sredstev: 6.333.295 ameriških dolarjev

Število podpornikov: 69.320

Leta 1999 nastala akcijsko-avanturistična igrica Shenmue se je letos javnosti predstavila v svoji tretji različici. Številni navdušenci, ki so v igranju uživali že pred 14 leti, so novo verzijo množično podprli, s čimer se je projekt vpisal med štiri najbolj podprte na Kickstarterju v letu 2015. 

3. mesto: Exploding Kittens

Zbranih sredstev: 8.782.571 ameriških dolarjev

Število podpornikov: 219.382

O Exploding Kittens se je že od samega začetka govorilo le v presežnikih. Cilj je projekt dosegel v nekaj minutah, milijon dolarjev je prebil že v 7 urah, v manj kot enem dnevu pa je kampanja presegla želeni cilj za kar 180-krat.

2. mesto: The World’s Best Travel Jacket

Zbranih sredstev: 9.192.055 ameriških dolarjev

Število podpornikov: 44.949

V kolikor ste kdaj sanjali o jakni, opremljeni s 15 žepi, pritrjenim svinčnikom, priloženo spalno masko in udobno vratno blazino za lažje počivanje, potem je bila jakna BauBax ustvarjena prav za vas. Projekt je navdušil mnoge – jakno je v štirih različicah naročilo preko 44 tisoč podpornikov. 

1. mesto: Pebble Technology Smartwatch

Zbranih sredstev: 20.338.986 ameriških dolarjev

Število podpornikov: 78.471

Pebble Time je letošnji novi rekorder platforme za množično financiranje Kickstarter: v 30 minutah je projekt zbral 1 milijon dolarjev, v manj kot treh urah ga je podprlo več kot 20 tisoč ljudi, do konca zbiranja sredstev pa skoraj 80 tisoč!

Vir: Inc.com, Vir slik: Kickstarter

Preberite tudi
Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Na platformi za množično financiranje Adrifund sredstva zbira nov slovenski projekt. Koliba bo prvi slovenski lokal, v katerem bodo mobilni telefoni obiskovalcev dobesedno zaklenjeni. Še ena posebnost lokala: nastal bo iz ladijskega kontejnerja.

Preberite več >>
Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Na Kickstarterju se bo v kratkem zaključilo zbiranje sredstev za slovenski projekt Wibe, inovativen nosljiv športni pripomoček za krepitev mišic celotnega telesa. Projekt lahko podprete še do 26. julija.

Preberite več >>
Kefirko zbral več kot 150 tisoč dolarjev!

Kefirko zbral več kot 150 tisoč dolarjev!

Kickstarter kampanja za posodo za pripravo sira Kefirko je uspešno zaključena! Podjetje Borgla je v drugi tovrstni kampanji na platformi za množično financiranje podprlo skoraj tri tisoč posameznikov. Če želite naročiti posodo, lahko prednaročilo opravite prek platforme Indiegogo.

Preberite več >>
Taronska skrivnost na Adrifundu

Taronska skrivnost na Adrifundu

Na Adrifundu se predstavlja nov slovenski projekt: avtorica Maja Mlakar zbira sredstva za izdajo svojega mladinskega romana z naslovom Taronska skrivnost. V le nekaj dneh je dosegla že več kot polovico zastavljenega cilja, podprete pa jo lahko še do konca julija.

Preberite več >>
Pridružite se rastlinski revoluciji!

Pridružite se rastlinski revoluciji!

Slovensko podjetje Avokado je razvilo osem različnih okusov tofuja, ki ga tržijo pod blagovno znamko I Like Tofu. Blagovna znamka je že prisotna v 100 trgovinah v Sloveniji in Italiji, zdaj pa je ekipa vzpostavila kampanjo za množično investiranje na platformi Conda.

Preberite več >>
NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki.

Preberite več >>
Pravni fokus: Možnosti za množično financiranje (crowdfunding)

Pravni fokus: Možnosti za množično financiranje (crowdfunding)

Crowdfunding oziroma množično financiranje je alternativni način financiranja poslovnih idej, ki vodijo do uspešnega zagona podjetja. Uporabniku omogoča, da s pomočjo spletne platforme doseže potencialne investitorje in s tem zbere znesek, ki mu pomaga pri ustanovitvi in/ali zagonu podjetja.

Preberite več >>
Na izlet s PiPijem!

Na izlet s PiPijem!

Področje ekonomije delitve je v zadnjem času izjemno priljubljeno tako v tujini kot tudi v Sloveniji. Pred kratkim je tako zaživela spletna platforma za t. i. peer to peer car sharing z imenom PiPi. Spregovorili smo z Uršo Hribernik, ki nam je predstavila zanimiv projekt.

Preberite več >>
Individualizirana nega kože iz Alp

Individualizirana nega kože iz Alp

Slovenska kozmetična blagovna znamka AlpStories se osredotoča na kozmetične izdelke, ki so narejeni v skladu z edinstvenimi željami in potrebami vsakega posameznika. S kampanjo množičnega investiranja želi AlpStories vnesti individualnost tudi na avstrijski kozmetični trg.

Preberite več >>
Dobro jutro, svet iger!

Dobro jutro, svet iger!

“Že stari Rimljani so rekli: Kruha in iger!” Tako je zvenel uvodni stavek v prvo sredino jutro v maju, v prijetni, a še rahlo zaspani atmosferi Svetovne kavarne Sputnik. Z mesečnim dogodkom Startup Cafe smo se ob vonju kave prebudili v svet iger.

Preberite več >>
Oznake: , ,
Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
Vse za podjetje