Triki, ki zažigajo na družbenih omrežjih

Se sprašujete, zakaj vaš profil na družbenih omrežjih ni poln komentarjev in všečkov? Občudujete tiste, ki dnevno odpisujejo na stotine elektronskih sporočil, tvitov in sporočil na Facebooku, obenem pa si ponavljate, da tega ne boste nikoli počeli?
Triki, ki zažigajo na družbenih omrežjih

Že poznate vse trike družbenih omrežij? (Vir slike: YouTube)

Potem niste za ta posel, vam bo odgovoril Dave Kerpen, ustanovitelj Likeable Media. Za boljšo pozicijo na družbenih medijih Kerpen svetuje nekaj novih-starih trikov.

Poslušajte, prisluhnite, nato govorite

Nekaj let nazaj je Kerpen obiskal Las Vegas. Vrsta za check-in je bila v Aria hotelu dolga kot kača, zato je Kerpen na Twitterju zapisal: 45 minut dolga čakalna vrsta za Aria. Ni vredno.

So se mu iz hotela Aria oglasili? Ne. So se pa oglasili iz hotela Rio, hotela v bližini. Čez dve minuti so se oglasili in zapisali, da jim je žal za slabo izkušnjo. Obenem pa so mu zaželeli dober preostanek potovanja v Las Vegasu.

Kerpen na tem potovanju sicer ni zamenjal hotela, je pa na naslednjem potovanju v Las Vegas zavil v hotel Rio. Da, tistega, ki se je odzval na njegov tvit. Kerpen je tudi všečkal hotel Rio na Facebooku. Pozneje se je njegov prijatelj odpravljal v Las Vegas in ga povprašal o hotelu Rio. »Mislim, da ni eden najlepših hotel, vem pa, da ti prisluhnejo,« mu je odgovoril.

Kerpen je s tem izpostavil, da vse, kar je Rio storil, je bilo to, da je bil pozoren na Twitterju in se odzval s sočutjem. Zato podobno svetuje tudi ostalim – ne glede na posel, v katerem ste.

Odzovite se – vsem!

Kerpen pravi, da 60 odstotkov blagovnih znamk, večinoma večjih, ne odgovarja svojim kupcem prek Twitterja, Facebooka ali drugih družbenih omrežij. Z odgovarjanjem na vprašanja, tudi na neprijetna, si pridobite izjemno prednost. Spomnite se zgornjega primera.

Če se oboževalec oziroma (potencialni) kupec pritožuje, ne izbrišite komentarja. V tem primeru se boste imeli priložnost odzvati javno, pokazati, da se ne bojite negativnih vprašanj. »Vsi vemo, da bodo podjetja naredila napako,« pravi Kerpen. »Težava ni v tem, kdaj podjetja naredijo napako, ampak ko se ne opravičijo

Če v tem primeru izbrišite komentar z negativno vsebino, dajete piscu kritike vtis, da vam je vseeno zanj, obenem pa ga kar vabite, da bo o slabi izkušnji povedal tudi ostalim. Izbrišite pa komentarje, ki so napadalne vsebine, na primer v smislu rase, spolne nedotakljivosti in podobno.

Govorite, ne prodajajte

Družbena omrežja imajo največjo moč, ko prodajate osebne zgodbe, ne pa zgodbe izdelkov. Če ste usmerjeni v B2B prodajo, povejte svojo zgodbo skozi webinarje, e-knjige in objave na strani. »Edina stvar, ki je boljša od prodaje svoje zgodbe na družbenih omrežjih, je širjenje navdiha med svojimi strankami, ki dalje širijo vašo zgodbo.«

Bodite to, kar ste

Kerpen pravi, da takrat, ko ste to, kar ste, ko ste avtentični, ko ste občutljivi, potrošniki želijo sodelovati z vami.

Kako targetirati oglase na Facebooku?

Oglašujte (bolje)

Učinek družbenih omrežij je velik. Lahko pospeši prodajo in vas dvigne med najbolj prepoznavne v svoji branži. Na Facebooku ne le, da lahko objavite oglas, targetirate lahko prave ljudi, glede na interese, leta, lokacijo, naziva. »Kaj je boljše, kot doseči milijardo ljudi na Facebooku? Doseganje pravih tisoč, doseganja pravih sto, doseganje pravih deset ali doseganje le enega, pravega potrošnika.«

Podarjajte izdelke/storitve

Če dajete 10 odstotkov popusta, se greste marketing, če dajete 50 odstotkov popusta, znižate vrednost, če pa podarite zastonj, boste dobili potrošnike, zveste do konca življenja, je prepričan Kerpen. Podarite dobre izdelke z dobro vsebino, podarite webinarje, članke in e-knjige.

Bodite hvaležni

V svojih objavah na družbenih omrežjih se redno zahvaljujte svojim potrošnikom, partnerjem. Kot kažejo podatki organizacije DonorsChoose.org, se bo 38 odstotkov vseh, ki prejmejo zahvalo, za donacijo odločilo tudi v prihodnje. Vas zanima, kolikokrat Kerpen napiše zahvalo na dan? Tri krat. Ne le, da osreči svoje sledilce, stranke, tudi sam se s tem spravi v boljšo voljo.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Preberite več >>

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Oznake:, , , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje