Triki, ki zažigajo na družbenih omrežjih

Se sprašujete, zakaj vaš profil na družbenih omrežjih ni poln komentarjev in všečkov? Občudujete tiste, ki dnevno odpisujejo na stotine elektronskih sporočil, tvitov in sporočil na Facebooku, obenem pa si ponavljate, da tega ne boste nikoli počeli?
Triki, ki zažigajo na družbenih omrežjih

Že poznate vse trike družbenih omrežij? (Vir slike: YouTube)

Potem niste za ta posel, vam bo odgovoril Dave Kerpen, ustanovitelj Likeable Media. Za boljšo pozicijo na družbenih medijih Kerpen svetuje nekaj novih-starih trikov.

Poslušajte, prisluhnite, nato govorite

Nekaj let nazaj je Kerpen obiskal Las Vegas. Vrsta za check-in je bila v Aria hotelu dolga kot kača, zato je Kerpen na Twitterju zapisal: 45 minut dolga čakalna vrsta za Aria. Ni vredno.

So se mu iz hotela Aria oglasili? Ne. So se pa oglasili iz hotela Rio, hotela v bližini. Čez dve minuti so se oglasili in zapisali, da jim je žal za slabo izkušnjo. Obenem pa so mu zaželeli dober preostanek potovanja v Las Vegasu.

Kerpen na tem potovanju sicer ni zamenjal hotela, je pa na naslednjem potovanju v Las Vegas zavil v hotel Rio. Da, tistega, ki se je odzval na njegov tvit. Kerpen je tudi všečkal hotel Rio na Facebooku. Pozneje se je njegov prijatelj odpravljal v Las Vegas in ga povprašal o hotelu Rio. »Mislim, da ni eden najlepših hotel, vem pa, da ti prisluhnejo,« mu je odgovoril.

Kerpen je s tem izpostavil, da vse, kar je Rio storil, je bilo to, da je bil pozoren na Twitterju in se odzval s sočutjem. Zato podobno svetuje tudi ostalim – ne glede na posel, v katerem ste.

Odzovite se – vsem!

Kerpen pravi, da 60 odstotkov blagovnih znamk, večinoma večjih, ne odgovarja svojim kupcem prek Twitterja, Facebooka ali drugih družbenih omrežij. Z odgovarjanjem na vprašanja, tudi na neprijetna, si pridobite izjemno prednost. Spomnite se zgornjega primera.

Če se oboževalec oziroma (potencialni) kupec pritožuje, ne izbrišite komentarja. V tem primeru se boste imeli priložnost odzvati javno, pokazati, da se ne bojite negativnih vprašanj. »Vsi vemo, da bodo podjetja naredila napako,« pravi Kerpen. »Težava ni v tem, kdaj podjetja naredijo napako, ampak ko se ne opravičijo

Če v tem primeru izbrišite komentar z negativno vsebino, dajete piscu kritike vtis, da vam je vseeno zanj, obenem pa ga kar vabite, da bo o slabi izkušnji povedal tudi ostalim. Izbrišite pa komentarje, ki so napadalne vsebine, na primer v smislu rase, spolne nedotakljivosti in podobno.

Govorite, ne prodajajte

Družbena omrežja imajo največjo moč, ko prodajate osebne zgodbe, ne pa zgodbe izdelkov. Če ste usmerjeni v B2B prodajo, povejte svojo zgodbo skozi webinarje, e-knjige in objave na strani. »Edina stvar, ki je boljša od prodaje svoje zgodbe na družbenih omrežjih, je širjenje navdiha med svojimi strankami, ki dalje širijo vašo zgodbo.«

Bodite to, kar ste

Kerpen pravi, da takrat, ko ste to, kar ste, ko ste avtentični, ko ste občutljivi, potrošniki želijo sodelovati z vami.

Kako targetirati oglase na Facebooku?

Oglašujte (bolje)

Učinek družbenih omrežij je velik. Lahko pospeši prodajo in vas dvigne med najbolj prepoznavne v svoji branži. Na Facebooku ne le, da lahko objavite oglas, targetirate lahko prave ljudi, glede na interese, leta, lokacijo, naziva. »Kaj je boljše, kot doseči milijardo ljudi na Facebooku? Doseganje pravih tisoč, doseganja pravih sto, doseganje pravih deset ali doseganje le enega, pravega potrošnika.«

Podarjajte izdelke/storitve

Če dajete 10 odstotkov popusta, se greste marketing, če dajete 50 odstotkov popusta, znižate vrednost, če pa podarite zastonj, boste dobili potrošnike, zveste do konca življenja, je prepričan Kerpen. Podarite dobre izdelke z dobro vsebino, podarite webinarje, članke in e-knjige.

Bodite hvaležni

V svojih objavah na družbenih omrežjih se redno zahvaljujte svojim potrošnikom, partnerjem. Kot kažejo podatki organizacije DonorsChoose.org, se bo 38 odstotkov vseh, ki prejmejo zahvalo, za donacijo odločilo tudi v prihodnje. Vas zanima, kolikokrat Kerpen napiše zahvalo na dan? Tri krat. Ne le, da osreči svoje sledilce, stranke, tudi sam se s tem spravi v boljšo voljo.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>


Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitro rastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje