Tudi smeh vas lahko stane

Gospodarska kriza je mnoge prisilila v inovativno razmišljanje, še posebej na področjih, ki jih je toliko bolj prizadela. Pri tem pa predvsem izstopajo načini za privabljanje potrošnikov na prireditve in dogodke, katerim se ob varčevanju najlažje in najhitreje odrečejo.
Tudi smeh vas lahko stane

Fotografija je simbolična (Vir slike: Freeimages).

Za enega takšnih primerov velja barcelonski Teatreneu klub, ki se je odločil, da na vhodnih vratih ne bo več zaračunaval vstopnine. Namesto vstopnine zaračunavajo obiskovalčev smeh. Če se gledalcu med predstavo zariše nasmeh na obrazu, mu zaračunajo 30 centov.

80 nasmehov je največ, kar lahko računajo

Glede na to, da je nekaterim bolj do smeha kot drugim, in da takšni ne bi bankrotirali med obiskom omenjenega kluba, so določili tudi maksimalno kvoto. Največ, kar lahko obiskovalcu zaračunajo na obisk, je 80 nasmehov, skupno torej 24 evrov. Če se bo gledalec smejal še naprej, mu bodo vsakega nadaljnjega poklonili zastonj.

O podobnem konceptu, ki je pristal tudi v Sloveniji, smo poročali pred kratkim. Gre za kavarno Ziferblat, kjer lahko obiskovalec pije kavo ali čaj, vse pa je v kavarni zastonj, le čas ne. Čas, ki ga obiskovalec preživi v Ziferblatu, se mu zaračuna. Minuta v njej stane 5 centov.

Več o konceptu kavarne Ziferblat si lahko preberete tu >>

Verjetno vas že zanima, kako bodo preverjali, kolikokrat se je oseba med predstavo nasmehnila? Nasmehe bodo spremljali s pomočjo kamer na tablicah in programske opreme, ki je sposobna prepoznavati obraz in nasmeh.

Po koncu začetnega navdušenja bo znano, kako uspešna je ideja

Kot poroča BBC, ima novi koncept pozitivne učinke, povprečen dobiček od vstopnic se je od uvedbe novosti povišal za šest evrov.  Za zdaj se zdi, da gre za več kot uspešen projekt, ki so ga izpeljali z oglaševalsko agencijo The Cyranos McCann. Mnogi sicer pravijo, da bo konec začetnega navduševanja šele pokazal, kako uspešna je ideja.

Nad idejo se sicer navdušujejo tudi mnogi drugi klubi in gledališča v Španiji. Ta sicer velja za državo, kjer obiskanost gledališč zaradi posledic gospodarske krize močno trpi. Se torej Špancem obetajo le še ogledi komedij?

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje