Ustvarite dobro prodajno stran za svoj produkt

Avtor Maja Borštnik — 01.03.2014
Komentiraj!
Prisotnost na spletu je dandanes nuja za podjetja iz tako rekoč vseh panog. Da bi splet lahko kar najbolje izkoristili za svoj posel, najprej potrebujete dovolj obiskovalcev na svoji spletni strani. Ko vam bo to uspelo, pa sledi naslednji korak: obiskovalce morate prepričati v nakup!
Ustvarite dobro prodajno stran za svoj produkt

Ustvarite dobro prodajno stran za svoj produkt (Vir slike: sxc.hu)

Prodajne spletne strani so tiste, ki vam lahko pomagajo obiskovalce na vaši spletni strani spremeniti v kupce vaših storitev oz. izdelkov. Gre za spletne strani, ki so narejene na tak način, da kar najbolj vplivajo na obiskovalca in ga prepričajo k nakupu.

Ker gre ponavadi za prvi stik obiskovalca, ki je kliknil na spletni oglas z vašim podjetjem, je pomembno, da je spletna stran kvalitetno izdelana in da vaše podjetje predstavlja v kar najboljši možni luči.

Kako ustvariti dobro prodajno stran? Upoštevajte nekaj nasvetov, ki vam jih predstavljamo v nadaljevanju.

1. Prodajna spletna stran naj bo različna od spletnih strani vašega podjetja.

Napravite ločnico med spletnimi stranmi vašega podjetja in vašo prodajno spletno stranjo. Prve naj bodo namenjene informiranju potencialnih kupcev, investitorjev in poslovnih partnerjev, druga pa naj sledi zgolj enemu cilju: prepričevanju v nakup vaših produktov ali storitev.

Delavnica Vse, kar mora podjetnik vedeti o spletnem marketingu

2. Prodajna stran naj bo podobna oglasu.

Prodajna spletna stran mora biti konsistentna in mora vsebovati vse tiste elemente, ki so potrošnika vodili k temu, da je kliknil na oglas. To pomeni, da ne smejo manjkati slike in besedilo, ki je navedeno v oglasu, prav tako mora biti enaka tudi ponudba. Še vedno namreč ciljate na iste ljudi, ki so kliknili na oglas!

3. Prodajna stran naj bo prilagojena potencialnim kupcem.

Z oglaševanjem boste pridobivali nove obiskovalce na spletno stran, toda da bi jih tu tudi obdržali, je pomembno, da bo vsebina vaše spletne strani prilagojena njihovim potrebam. To pomeni, da morate znati pravilno razvrstiti besedilo, slike, pozive k nakupu in podobno. S pravilno razporeditvijo elementov boste zagotovili, da kupec spletnega mesta ne bo prehitro zapustil ter da se bo čim lažje odločil za nakup.

4. Natančno definirajte svoje cilje, ki jih imate s svojo prodajno spletno stranjo.

Od vaših ciljev je odvisna tudi strategija razvoja vaše prodajne spletne strani. In seveda tudi končni izkupiček – prodaja! Zato natančno premislite in napravite temeljito analizo vaših ciljev in vizij, preden se podate v izdelavo strani.

Vir: Thoughts On Business

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice