Ustvarite dobro prodajno stran za svoj produkt

Prisotnost na spletu je dandanes nuja za podjetja iz tako rekoč vseh panog. Da bi splet lahko kar najbolje izkoristili za svoj posel, najprej potrebujete dovolj obiskovalcev na svoji spletni strani. Ko vam bo to uspelo, pa sledi naslednji korak: obiskovalce morate prepričati v nakup!
Ustvarite dobro prodajno stran za svoj produkt

Ustvarite dobro prodajno stran za svoj produkt (Vir slike: sxc.hu)

Prodajne spletne strani so tiste, ki vam lahko pomagajo obiskovalce na vaši spletni strani spremeniti v kupce vaših storitev oz. izdelkov. Gre za spletne strani, ki so narejene na tak način, da kar najbolj vplivajo na obiskovalca in ga prepričajo k nakupu.

Ker gre ponavadi za prvi stik obiskovalca, ki je kliknil na spletni oglas z vašim podjetjem, je pomembno, da je spletna stran kvalitetno izdelana in da vaše podjetje predstavlja v kar najboljši možni luči.

Kako ustvariti dobro prodajno stran? Upoštevajte nekaj nasvetov, ki vam jih predstavljamo v nadaljevanju.

1. Prodajna spletna stran naj bo različna od spletnih strani vašega podjetja.

Napravite ločnico med spletnimi stranmi vašega podjetja in vašo prodajno spletno stranjo. Prve naj bodo namenjene informiranju potencialnih kupcev, investitorjev in poslovnih partnerjev, druga pa naj sledi zgolj enemu cilju: prepričevanju v nakup vaših produktov ali storitev.

Delavnica Vse, kar mora podjetnik vedeti o spletnem marketingu

2. Prodajna stran naj bo podobna oglasu.

Prodajna spletna stran mora biti konsistentna in mora vsebovati vse tiste elemente, ki so potrošnika vodili k temu, da je kliknil na oglas. To pomeni, da ne smejo manjkati slike in besedilo, ki je navedeno v oglasu, prav tako mora biti enaka tudi ponudba. Še vedno namreč ciljate na iste ljudi, ki so kliknili na oglas!

3. Prodajna stran naj bo prilagojena potencialnim kupcem.

Z oglaševanjem boste pridobivali nove obiskovalce na spletno stran, toda da bi jih tu tudi obdržali, je pomembno, da bo vsebina vaše spletne strani prilagojena njihovim potrebam. To pomeni, da morate znati pravilno razvrstiti besedilo, slike, pozive k nakupu in podobno. S pravilno razporeditvijo elementov boste zagotovili, da kupec spletnega mesta ne bo prehitro zapustil ter da se bo čim lažje odločil za nakup.

4. Natančno definirajte svoje cilje, ki jih imate s svojo prodajno spletno stranjo.

Od vaših ciljev je odvisna tudi strategija razvoja vaše prodajne spletne strani. In seveda tudi končni izkupiček – prodaja! Zato natančno premislite in napravite temeljito analizo vaših ciljev in vizij, preden se podate v izdelavo strani.

Vir: Thoughts On Business

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitro rastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana | 7. december

07.12.2017 od 8:00 do 16:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana | 7. december

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanih tematikah. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana | 8. december

08.12.2017 od 11:00 do 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana | 8. december

Drugi dan dvodnevne konference o tehnologiji blockchain organiziramo za tiste, ki si želite določene teme spoznati bolj podrobno. Strokovnjaki bodo pokrili naslednje teme: varnost, trgovanje s kriptovalutami, davčne obveznosti in marketing. Tudi ta dan bomo preživeli v Tehnološkem parku Ljubljana. Preverite podrobnosti!
Preberite več >>

!!!BLACK FRIDAY AKCIJA!!! Predavanje: Prodajni lijak

13.12.2017 od 17:00 do 14.01.2017 12:30
!!!BLACK FRIDAY AKCIJA!!!  Predavanje: Prodajni lijak

Email marketing je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje