Ustvarjalnik že prejema investicije iz tujine

Slovenski podjetniški peskovnik Ustvarjalnik svoje delovanje širi v tujino. Po odmevnem sprejemu v Unreasonable Institute med deset najbolj perspektivnih družbenokoristnih iniciativ na svetu zdaj zbirajo investicije za širitev po vsem svetu.
Ustvarjalnik že prejema investicije iz tujine

Ustvarjalnik že prejema investicije iz tujine (Vir slike: Ustvarjalnik)

Ustvarjalnik bo to poletje sodeloval v pospeševalniškem programu Unreasonable Institute, v okviru katerega bo dva meseca imel dostop do največjih strokovnjakov s področja socialnega podjetništva ter filantropov in investitorjev. Pretekli udeleženci programa, v katerega je povabljenih manj kot odstotek prijavljenih organizacij, so v povprečju pridobili 650.000 dolarjev investicijskih sredstev za širitev njihovega delovanja.

Da bi se lahko ustvarjalnikova ekipa udeležila Unreasonable Instituta, zbira sredstva prek platforme za mikrofinanciranje – Unreasonable Marketplace. Do 19.3. morajo zbrati 15.500 $, zaenkrat pa se bližajo polovici sredstev.

Za pomoč pri kampanji se zato obračajo na slovensko in tujo javnost, predvsem pa na predstavnike medijev, za katere si želijo, da razširijo glas o njihovemu delovanju in pozovejo svoje bralce k podpori.

Vodja Ustvarjalnika, Matija Goljar, poziva: “Slovenski podjetniki, vidni predstavniki domače startup skupnosti, novinarji in vsi posamezniki, ki uporabljajo socialne medije, so v preteklih letih bistveno pripomogli k uspehu slovenskih kampanj na Kickstarterju in drugih platformah za mikrofinanciranje, s tem ko so delili glas o njih. Upamo, da bodo tudi tokrat podprli ekipo mladih, ki se trudimo svetu ponuditi naše znanje in delo.”

Ustvarjalci verjamejo, da je širitev v tujino velika priložnost za slovenske srednješolce, ki obiskujejo podjetniške krožke, saj bodo tako dobili dostop do vrstnikov iz tujine. To jim lahko na njihovi podjetniški poti samo koristi.

Ustvarjalnik je sicer pravkar izjemno uspešno izpeljal svoj največji projekt leta: podjetniški vikend Startup Days, na katerem je 214 mladih predstavilo 23 novih startupov.

Ustvarjalnikova družina mladih podjetij se tako lahko pohvali z že 38 dijaškimi startupi, ki so v zadnjih letih osvojili 8 nagrad na mednarodnih podjetniških dogodkih (brez kakršnekoli starostne omejitve), dva od njih pa sta celo pridobila semensko investicijo. Nihče od mladih, ki sodelujejo v ekipah, ni starejši od 19 let.

Nekaj najuspešnejših zgodb:

  • MONITIO, zapestnica, ki z vibracijo starostnika opozarja na uro, ko je potrebno vzeti zdravilo. S tem rešujejo pereč problem pozabljanja na jemanje zdravil.
  • Wivu, mobilna aplikacija in socialno omrežje, ki vsakodnevno uporabnikom postavi fotografski izziv, nato pa omogoča z glasovanjem izbiro zmagovalca.
  • EtnoART, spletna trgovina, ki so jo ustvarili mladi za prodajo izdelkov domače obrti izpod rok upokojencev. Namenjena je promociji slovenske tradicije in izboljšanju socialnega položaja upokojencev.

Prizadevamo si, da bo takšnih uspešnih mladih zgodb še več, zato upamo na čimvečjo podporo naši kampanji,” dodaja vodja programov Ustvarjalnika, Gorazd Prah. S tem bomo naredili ključen korak v boju proti visoki brezposelnosti med mladimi pri nas.

Vir: Ustvarjalnik

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje