V poletnih mesecih naj se moda podjetnic ne konča

Avtor Maruša Žibert — 24.05.2015
Komentiraj!
»Svetujem lahkotne, naravne materiale, a pri izbiri le teh naj bo podjetnica vseeno pazljiva, saj se na primer lan hitro mečka,« pravi Jerneja Podbevšek Zhembrovskyy, mlada podjetnica, ki se predstavlja s svojo blagovno znamko oblačil in modnih dodatkov The Lie by JPZ.
V poletnih mesecih naj se moda podjetnic ne konča

Na sliki Jerneja Podbevšek Zhembrovskyy, mlada podjetnica, ki se predstavlja s svojo blagovno znamko oblačil in modnih dodatkov The Lie by JPZ (Vir slike: The Lie by JPZ).

Podbevšek Zhembrovskyyjeva, ki se je med drugim več let izobraževala v tujini, je aprila letos predstavila novo kolekcijo za pomlad/poletje. »Rdeča nit kolekcije je, glede na lansko, ki je bila pisana, rdeča, črna in bela barva. Zaznamujejo jo oblačila, ki so primerna za vsak dan, od lahkotnih oblek, pa vse do večernih. Vedno želim, da ženska v moji kolekciji najde oblačila za vsako priložnost, za vsak dan in dogodek v tednu,« pojasnjuje.

Vizija je lepa, seksipilna mediterantska ženska

Dodaja, da že ima razvit svoj stil, zato se ta iz kolekcije v kolekcijo ponavlja, spreminjajo pa se nianse, kroji, barve. »Letošnja smernica je lepa, seksipilna mediterantska ženska. Vizija so manjša mediteranska italijanska mesta, diva v njem, ki si da duška na dopustu, ali pa gre sredi Palerma na sestanek.«

Podjetnice naj izberejo lahkotne materiale, svetuje Podbevšek Zhembrovskyyjeva. Pazljive pa naj bodo pri izbiri naravnih materialov, saj se na primer lan izredno rad mečka. S tem boste dali videz neurejenosti. »Kostimom naj dodajo pridih poletnosti, izberejo naj svilene, lahkotne bluze, prosojneše materiale. Rada zagovarjam tudi, da je to čas, da torbice zamenjamo s cekarji. Uporabijo naj veliko bele barve, na primer bele hlačne kostime.«

V tujini jo ustavljajo kar na ulici in sprašujejo, kje je kupila oblačila

»V tujino nisem načrtno usmerjena, saj to za sabo prinese masovno proizvodnjo, kar zahteva čas, tudi iskanje dobaviteljev. Povpraševanje iz tujine tako prihaja spontano. Ali prek spletne trgovine, kjer se prodajajo predvsem torbice, tudi od ust do ust,« velikokrat pa se ji je že zgodilo, da so jo sredi potovanja po tujini kar na ulici ustavljale ženske in spraševale, kje je oblačila kupila. Te so seveda plod njene ustvarjalnosti.

Največ povpraševanja je po bluzi (na sliki na sredini), cekarju (na sliki levo) in obleki (na sliki desno) (Vir slike: The Lie by JPZ).

»Ponavadi si izmenjamo kontakte in nadaljujejo s pogovori prek elektronske pošte,« včasih pa zainteresirane ženske njena oblačila kupijo kar na licu mesta. »Povabim jih v hotelsko sobo, pogledajo oblačila in se odločijo za nakup.«

Kako se obleči za pitch? >>

Poleg dnevnih oblačil, ki so primerna za nošenje skozi teden, so v novi kolekciji na voljo tudi oblačila, primerna za poslovne sestanke. V njej najdemo namreč tudi suknjiče, nakit, pasove, torbice, cekarje in turbane.

Tudi v poletnih mesecih, ne glede na vročino, podjetnicam odsvetuje nošenje prekratkih kril in izbiro preglobokih dekoltejev. Sama sicer ni navdušenka nad najlonkami, zato svetuje, da podjetnice same presodijo glede na naravo dejavnosti, ki jo opravljajo, ali jih potrebujejo ali ne.

Oblačila in dodatki ročno narejena v Sloveniji

Pravi, da je nastajanje kolekcije daljši proces. Nekateri materiali so se za letošnjo kolekcijo nakupovali tudi leto, dve nazaj. »Ponavadi si naredim neko vizijo, kakšne barve bo kolekcija, nato pa čakam na navdih. Včasih zrišem kolekcijo tudi v dveh dneh, potem pa sledi proces izdelave. Intenziven proces izdelave traja od tri tedne do enega meseca,« vse pa je narejeno ročno in v Sloveniji. Njena kolekcija je namreč količinsko omejena, nekateri izdelki so tudi unikatni.

Poslovna ženska je lahko modna ikona >>

»Kreativnost je v poslu pomembna in ta se odraža tudi v oblačevanju. Dandanes si lahko privoščimo več, a vseeno znotraj meja nekega okusa,« pravi mlada podjetnica, ki ima svoj show room na Ulici borca Petra na ljubljanskem Dolgem mostu. Tam si lahko novo kolekcijo ogledate tudi v živo.

Po njenih oblačil posežejo tiste, ki si želijo biti moderno urejene

Cene za nakit se začnejo pri 40 evrih, torbice kot najdražji artikli pa stanejo okoli 600, 700 evrov. So njene stranke zgolj Ljubljančanke, ki prisegajo na modo? »Veliko je Ljubljančank med mojimi strankami, veliko med njimi je tudi rednih strank, prihajajo pa tudi iz drugih koncev Slovenije. Opazi se vpliv tuje mode pri nas, da si ženske želijo biti moderno urejene.«

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice