V samo treh sekundah do odličnega prvega vtisa na zaposlitvenem razgovoru!

Jean Baur, karierna svetovalka in avtorica knjige Priročnik za esencialni zaposlitveni razgovor meni, da nam ob prvem srečanju nekoga zgolj tri sekunde, da spoznamo, ali nam je nekdo všeč in ali bi z njim oz. njo želeli tudi poslovno sodelovati v prihodnosti.
Razpis: izbor projektov za skupinsko sejemsko predstavitev

Razpis: izbor projektov za skupinsko sejemsko predstavitev (Vir slike: sxc.hu)

To je izjemnega pomena v primerih, ko prvi vtis pomeni vse, pri čemer lahko izpostavimo sam zaposlitveni razgovor. Na samo percepcijo nekoga, ki ga prvič srečamo, vpliva vse, od vaše drže, frizure, nakita, obrazne ekspresije, stiska roke in uporabljenih gest. Baurjeva tako ponuja nekaj koristnih nasvetov za odličen prvi vtis na zaposlitvenem razgovoru:

  • Negovan izgled

Izjemnega pomena je, da vaš izgled poudarja dejstvo, ki nakazuje, da skrbite zase. Tu so zajeti tako nohti, pri katerih je pomembno, da so čisti in oblikovani, umiti lasje in make-up, pri katerem Baurjeva svetuje, naj bo ustrezno diskreten in naj le poudarja vaše lepe obrazne poteze. Pri tem v poletnem obdobju ne pozabite na negovane nohte na nogah.

  • Stil oblačenja

Karkoli se boste odločili obleči, se najprej prepričajte, da je primerno na bodočem delovnem področju. Če ima podjetje, h kateremu greste na zaposlitveni razgovor, določeno kodo oblačenja, ji sledite, svetuje Barbara Pachter, strokovnjakinja za stil oblačenja. Pri tem je po njenem mnenju potrebno biti pazljiv tudi na izbiro barv glede na priložnost, saj temne barve oblačil izžarevajo močnejši vtis kot lahkotnejši odtenki, zato pri pomembnejših prezentacijah svetuje temnejše barve, ki se bodo razlikovale od medlega ozadja.

Baurjeva za področje bančništva ženskam svetuje črne, sive ali modre kostime, pri tem pa poudarja, da imajo ženske, zaposlene na področju marketinga ali svetovanja, veliko širšo izbiro bolj kreativnih kosov oblek. Glede na izsledke ankete CareerBuilder, na katero je odgovarjalo 2.099 menedžerjev na kadrovskem področju in strokovnjakov s področja človeških virov, sta črna in modra najboljši barvi za zaposlitveni razgovor, oranžna pa naj bi bila pri tem daleč najmanj ustrezna in preveč kričeča za tovrstno priložnost.

  • Nakit

Baurjeva glede nakita svetuje, naj bo izbran subtilno in pri tem odsvetuje vse kričeče kose, ki niso ustrezni, če ravno ne gre za področje opere ali sveta zabavništva.

  • Drža

Dobra in ravna drža izžareva samozavest in nase vleče pozornost. Naučite se sedeti na prvi polovici stola, z obema stopaloma na tleh, vzravnano, z nazaj potegnjenimi rameni. Po mnenju Baurjeve to nakazuje na vašo polno prisotnost in zainteresiranost.

  • Geste

Baurjeva svetuje čim večjo uporabo gest pri govorjenju, saj na nek način orisujejo sporočilo, ki ga želite izraziti.

  • Obrazna ekspresija

Poskrbite, da bo vaš obraz prijeten, s pogostim pristnim smehljanjem in očesnim kontaktom ob ustreznih trenutkih. Če bo vaš obraz zamrznjen, oseba, ki bo vodila zaposlitveni razgovor, lahko dobi občutek, da ste težavni ali nezainteresirani.

  • Stisk roke

Pazite, da bo vaš stisk roke trden in odločen in ne »mlahava riba«, ki bo nakazovala na neodločnost ali bojazljivost.

Vir: BusinessInsider

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje