Vas je že osvojila Toshlova pošast?

Avtor Maruša Žibert — 16.04.2014
Komentiraj!
Z "veliko" 2.0 verzijo Toshla, kot se je izrazil Matic Bitenc, je ekipa Toshla opozorila nase v Londonu v začetku leta. Na Finovate Europe je s strani publike, polne bankirjev, prejela nagrado Best of show. Uporabniku skušajo na duhovit način z zanimivi podatki še bolj približati finance.
Vas je že osvojila Toshlova pošast?

Toshl ima že 1,7 milijona registriranih uporabnikov (Vir slike: Toshl.com)

Veste, koliko zapravite za najemnino na leto? In koliko zapravijo v Avstraliji? To je eden od zanimivih podatkov, ki jih ponuja Toshlova nadgradnja. "Gremo v celotno prenovo uporabniške izkušnje. Poglabljamo se v finance, želimo jih narediti čim bolj zanimive. Finance so za večino ljudi tista `črna luknja`. Grozen je občutek; sicer veš, da lahko shajaš skozi mesec, a raje ne pogledaš svojega stanja na bankomatu. Morda si tak človek, ki si ne uspe vestno zapisovati, za kaj si porabil denar," pripoveduje skrbi današnjih potrošnikov. Toshl se zato postavlja v njihovo vlogo in jim nudi (primerjalne) podatke, ki jih bodo nasmejali. Za njih ne bi vedeli, če bi si vodili finance v Excelu, dodaja.

Pošasti, ki so nesramne, a simpatične

Zabavne vsebine dajejo Toshl Monsterji, pošasti, ki živijo v aplikaciji. "Včasih so nesramni in provokativni, a na simpatičen način. Dajejo statistične podatke, pokažejo, koliko porabiš za posamezne dobrine in jih primerjajo s povprečno porabo Slovenca. Simpatičen Monster pa vse to komentira z zabavnim komentarjem," pove vodja ekipe, ki omenjeno aplikacijo ustvarja že od leta 2010.

V nenehnem iskanju izboljšav za uporabniško izkušnjo

Za njeno uspešnost zagotovo vpliva tudi premišljen način dela, v ospredju je pozornost na detajle. Poudarja, da sicer vzamejo veliko časa, a ko jih združiš, dobiš izboljšano uporabniško izkušnjo. "Prav zato mislim, da so naši uporabniki tako lojalni. Na dolgi rok se izplača," dodano vrednost pa daje umestitev čustev, humorja in človečnosti. "Finančne aplikacije so preveč hladne. Zajemajo tiste stvari, ki jih mora imeti aplikacija. Dodatek pa sta vsebina in tisti nasmeh, ki ga daš uporabniku, ko opazi zanimivo novost in si reče `Oh, tudi na to je nekdo pomislil`." Bitenc razkrije, da ga v razvoju aplikacije vodi tudi lastna izkušnja ob prvem srečanju z računalnikom Mac. "Takrat sem imel polno takšnih trenutkov, ko sem navdušeno ugotavljal, kako dobra je uporabniška izkušnja. To pa me je vodilo tudi pri Toshlu, kako lahko stvar izboljšamo."

Manjka le še kakšna afriška država

V ekipi so večinoma programerji, trenutno imajo na praksi še enega pripravnika. "Poskušamo narediti tako, da se vsi čutijo del tega projekta. Vsem, ki so ugleden čas tukaj, smo razdelili deleže," njihov trud pa poplačajo številni prenosi aplikacije. Imajo že 1,7 milijona registriranih uporabnikov, četrtino v ZDA, sledijo Velika Britanija, Rusija, Kitajska, Brazilija. "V skoraj vseh državah sveta so naši uporabniki, manjkajo morda le nekatere afriške države."

Največji naval je seveda v času po novem letu. Saj veste, takrat kot za stavo padajo novoletne zaobljube, registracije pa takrat dosežejo tudi trikratno povečanje. Za dodatno izpostavitev poskrbijo tudi spletne tržnice, ki predvidijo povpraševanje po finančnih aplikacijah.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!