Vas mika delo pri Kickstarterju?

Ena najbolj znanih platform za množično financiranje, Kickstarter, išče novega sodelavca. Platforma, ki med Slovenci velja za najbolj priljubljeno, išče namreč produktnega oblikovalca. Ste lahko kos delu, ki ga ponuja Kickstarter?
Vas mika delo pri Kickstarterju?

Vas mika delo pri Kickstarterju (Vir slike: Kickstarter)?

Kickstarter je zaživel leta 2009 na spodnjem Manhattnu. Danes šteje okoli 90 zaposlenih. »Rastemo precej hitro, pa vendar premišljeno,« je lani v pogovoru za Cosmolitan povedala Shannon Ferguson, direktorica H.R-ja. Vsak dan dobijo na stotine prošenj, z nekaterimi opravijo razgovore. Izberejo jih skrbno.

Pomagajo pri selitvi zaposlenih

Kandidati jim večinoma pišejo prek elektronske pošte, včasih pa jih iščejo tudi sami. Na lov se odpravijo z udeležbo na različnih konferencah, kjer se družijo z različnimi ljudmi. Dodaja, da ni nujno potrebno, da kandidati živijo v New Yorku, saj dobivajo prošnje iz vseh koncev sveta: »Če ste pravi, vam bomo pomagali pri selitvi.«

Izkušnje iz Kickstarterja: dolgo noč boste iskali podpornike

Stopnja izobrazbe ni pomembna

Kaj je potrebno vedeti, da bi se lahko pridružili ekipi Kickstarterja? Ferguson pravi, da mora kandidat imeti vsaj osnovno znanje, kaj Kickstarter je in kako pomaga ljudem. Dodaja, da je stopnja izobrazbe popolnoma nepomembna: »Večina naših inženirjev nima diplome. Študirali so poezijo ali umetnost in pridobili še znanje na tem področju. Rekel bi, da iščemo ljudi, ki imamo nekaj manj izkušenj, a imajo izredno strast do določenih področij.« Če želite prestopiti prag Kickstarterja, boste morali povedati, zakaj ste tako posebni.

Podjetje zdaj išče novega sodelavca: produktnega oblikovalca, ki dela s »čudovitimi in funkcionalnimi orodji, ki bodo pomagala naši skupnosti oblikovati, raziskovati, podpreti in deliti kreativne projekte«. Ekipa dodaja, da bo novi sodelavec sodeloval z vsemi ekipami v podjetju, jim pomagal pri reševanju težav in premikal meje kreativnosti, s čimer bo omogočil, da Kickstarter ostane še vedno navdihujoča in povezujoča platforma.

Preverite, kaj ponujajo

Če imate več kot tri leta izkušenj v produktnega oblikovanju, ste oblikovali za mobilne platforme, poznate HTML, CSS in Javascript, vas bo oglas Kickstarterja verjetno zanimal. Ogledate si ga lahko tukaj.

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje