Vas mika LAUNCHub?

Avtor Maruša Žibert — 12.06.2015
Komentiraj!
Bolgarski sklad semenskega kapitala LAUNCHub je tudi tokrat odprl vrata startupom, ki so v zgodnji fazi razvoja in iščejo semenski kapital. V startupe, ki jih bodo prepričali, so pripravljeni vložiti do 200 tisoč evrov investicije v zameno za delež v podjetju.
Vas mika LAUNCHub?

Na sliki Stanislab Sirakov, partner v bolgarskem pospeševalniku LAUNCHub (Vir slike: LAUNCHub Flickr).

LAUNCHub se tokrat usmerja v digitalne vode, s fokusom na področje bitcoinov, led tehnologije, tehnologije na zdravstvenem področju, orodja za razvoj, SaaS, oblačno infrastrukturo, internet stvari in druge.

Prijave so možne vse do 16. junija 2015, vrhunec pa bo potekal v začetku julija na posebnem dogodku, ko bodo določeni startupi imeli priložnost pitchanja svojih idej in pridobitve semenske investicije. Uspešni startupi bodo imeli na voljo sredstva v višini do 200 tisoč evrov v zameno za delež v podjetju.

LAUNCHub: Slovenijo imamo radi >>

Prijavnico lahko izpolnite tukaj, pri bolgarskem pospeševalniku pa svetujejo, naj prijavitelji izpolnijo prav vsa vprašanja.

Kaj je LAUNCHub? To je bolgarski podjetniški pospeševalnik, sklad semenske podpore najbolj perspektivnih podjetniških idej s področja digitalnih tehnologij v južni in vzhodni Evropi. Ta je med drugim investiral tudi v slovenske startupe, Kinestico, Cashilo, Mediately in Enolyse.

S čim lahko prepričate Launchubovce?

Kot je v intervjuju za Mladi podjetnik povedal Stanislav Sirakov, iščejo predvsem tri stvari pri startupih. Posebno pozornost dajejo ekipi, ki stoji za projektom, pri čemer se običajno držijo pravila, da raje investirajo v ekipo kot v posameznike. Precej pomembno je tudi področje, s katerim se ukvarja startup – raje investirajo v področja, ki so jim vsebinsko blizu, za katera menijo, da imajo velik potencial za rast oziroma tiste, ki merijo na ogromno tržišče in kjer ni potrebno biti najboljši, da bi dobro služil.

Pomebna pa je tudi faza, v kateri se nahaja startup. Kot je v pogovoru dejal, jih zanima število pridobljenih uporabnikov, zaslužek in faza razvoja produkta. Pravi, da je sicer idealno, v kolikor najdejo startup, ki ustreza vsem trem kriterijem, a običajno jih prepričata že eden ali dva dobro izpolnjena kriterija. 

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!