Večina še nikoli ni slišala za Uber

Glede na to, kolikokrat smo samo v Sloveniji v zadnjih mesecih brali o aplikaciji Uber, ki je zanetila tudi demonstracije po Evropi, je res zanimivo, da večina Američanov – v ZDA je aplikacija tudi najbolj močna – še nikoli ni slišala zanjo.
Večina še nikoli ni slišala za Uber

Kar 38 odstotkov Američanov še nikoli ni slišalo za aplikacijo Uber (Vir slike: YouTube).

Povzemamo raziskavo medija Mashable, ki je v sodelovanju s SurveyMonkey povprašal 536 Američanov, kaj menijo o aplikaciji Uber. Prvo vprašanje je bilo, ali so sploh že kdaj slišali zanj in presenetil jih je odgovor – kar 38 odstotkov je dejalo, da zanj še nikoli ni slišalo, še večji odstotek, kar 88 odstotkov, pa ga še nikoli ni uporabljalo.

Vse tiste, ki so že slišali za aplikacijo Uber, so nato vprašali, ali vedo za incidente v povezavi z aplikacijo in ali bi le-ti vplivali na uporabo te aplikacije. Le nekaj več kot 10 odstotkov je slišalo za incidente (proteste v Evropi), ti pa pri večini vprašanih (60 odstotkov) ne bi vplivali na uporabo aplikacije. 36 odstotkov vprašanih je dejalo, da bi na račun teh incidentov aplikacijo uporabljajo redkeje, medtem ko bi štirje odstotki aplikacijo še pogosteje uporabljalo.

Večina ne ve za Uberjeve incidente

Emil Michael iz Uberja je prejšnji mesec dobro razburil javnost, ko je dejal, da bi njihovo podjetje lahko namenilo milijon dolarjev za najem ekipe, ki bi spremljala in raziskovala zasebnost novinarjev. Ta bi delovala kot nekakšen povračilni ukrep medijem, ki so pisali proti aplikaciji. V ta namen se je eno od vprašanj navezovalo na te izrečene besede – samo 28 odstotkov vprašanih je vedelo za ta dogodek. Dva odstotka bi tudi na podlagi tega incidenta še pogosteje uporabljala aplikacijo, polovica bi jo uporabljala redkeje, ostalih pa ta incident ne bi zmotil v takšni meri, da bi jo nehali uporabljati.

Aplikacija z dobrimi ocenami, vodstvo s slabimi

Večina je na vprašanje, kako bi ocenili aplikacijo in storitev, ki jo ponuja Uber, ocenili za dobro. Teh je bilo 38 odstotkov, 51 odstotkov pa je aplikacijo ocenilo s slabšo oceno. Deset odstotkov vprašanih pa jo je ocenilo z oceno zelo dobro ali odlično. So pa zato njegovemu vodstvu namenili precej slabše ocene – le 27 odstotkov vprašanih mu je namenilo pozitivne ocene (dobro, zelo dobro in odlično). Aplikacija se še nekako drži v pozitivnih ocenah, a njeno vodstvo je očitno tisto, ki potrebuje še kako pozitivno nadgradnjo.

Uber je po novem prepovedan v New Delhiju, poroča Economic Times, kot posledica domnevnega posilstva s strani voznika taksija, uporabnika Uberja. Oblasti pravijo, da je storitev zavajajoča za potrošnika, zato bi se prepoved uporabe lahko razširila tudi na druge konkurenčne storitve. Uber je po incidentu sicer s prstom že pokazal na indijske oblasti glede licence za taksi službo, ki so ga podelili domnevnemu posiljevalcu. Ta je po poročanju tujih medijev sicer že obsojeni spolni napadalec.

Pri Uberju so se prav tako odzvali na posilstvo. V sporočilu za javnost so zapisali: »Kar se je zgodilo čez vikend v New Delhiju je grozljivo. Sočustvujemo z žrtvijo tega odvratnega dejanja. Storili bomo vse, ponavljam, vse, kar lahko storimo, da bo storilec priveden pred sodišče in nudili podporo žrtvi in njeni družini pri okrevanju.«

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje