Veliki sempler Pristopu, Renderspaceu in Pristopu Medii ter Novi KBM za projekt »Živim lajf«

Avtor Maja Borštnik — 28.11.2014
Komentiraj!
Znani so zmagovalci tekmovanja Sempler za najboljše medijske strategije leta. Velikega semplerja so prejele agencije Pristop, Renderspace in Pristop Media, ki so za blagovno znamko Sveta vladar Nove KBM zasnovale odmevno akcijo »Živim lajf« z raperjem Zlatkom v glavni vlogi.
Veliki sempler Pristopu, Renderspaceu in Pristopu Medii ter Novi KBM za projekt »Živim lajf«

Polna dvorana med predavanjem Daniela Levina (Vir slike: Sempl.si)

Velike zmagovalke tekmovanja Sempler za najboljše medijske strategije leta so agencije Pristop, Renderspace in Pristop Media, ki so zasnovale odmevno medijsko akcijo »Živim lajf« z raperjem Zlatkom, ambasadorjem blagovne znamke Sveta vladar Nove KBM.

Poleg najvišje nagrade, velikega semplerja, so za to akcijo prejele še dve zlati nagradi, in sicer v kategoriji D - najboljša izkustvena akcija in kategoriji E – najboljša izraba digitalnega okolja.

V akciji »Živim lajf« je blagovna znamka Sveta vladar Nova KBM uporabila pionirski komunikacijski format, in sicer prenos zasebnega življenja slovenskega raperja Zlatana Čordića - Zlatka v živo s pomočjo Googlovih pametnih očal.

Koncept nadgrajene resničnosti je omogočil, da je Zlatko s svojimi oboževalci delil vsakodnevna doživetja, s čimer so dobili priložnost, da so ga spremljali v glasbenem studiu, na vaji za koncert in pri druženju z njegovimi prijatelji. Zlatko je tako na zabaven način prepletal svoje življenje, promocijo nove plošče Živim lajf ter spontano uporabo in promocijo bančnih produktov za mlade.

Akcija je z inovativnim tehnološkim pristopom uporabnikom ponudila novo interaktivno izkušnjo nadgrajene resničnosti, ki je povzročila nesluten preplet medijev v realnem času interakcije med Zlatkom in mladimi.

»Žirija je bila povsem enotna pri odločitvi, kateremu delu podeliti veliki sempler. Zmagovalna akcija je resnično uspela motivirati ciljno skupino in se tudi sama poistovetila s ciljnimi uporabniki. Uporabnikov ni nagovarjala neposredno v smislu »kupite to«, ampak je v jeziku mladih uspela izpostaviti svojo edinstveno prodajno prednost (USP),« je o odločitvi žirije povedala Vesna Beganović, predsednica osemčlanske žirije za nagrade Sempler, sicer ustanoviteljica in direktorica oglaševalske agencije Via Media iz Sarajeva.

Kot je dodala, je žirija pri prijavljenih delih ocenjevala predvsem njihovo učinkovitost, izbiro in uporabo medijev v tržnokomunikacijskem spletu ter doseženo donosnost naložbe (ROI).

Akcija »Twingove gospodične – lansiranje novega Renaultovega Twinga v Sloveniji in na Hrvaškem« prijavitelja OMD Slovenija (OmnicomMediaGroup) je dobila dva zlata semplerja, in sicer v kategoriji A - strateška uporaba medijskega spleta in kategoriji F - najboljša akcija na družbenih omrežjih.

V kategoriji B - inovativna uporaba komunikacijskega kanala je bila za najboljšo izbrana akcija »Radijska oddaja na strehi« agencij Pristop in Pristop Media, v kategoriji C - najboljša ciljana akcija pa je zlato nagrado dobila stran na Facebooku »Nosečka Mg«, ki jo je za blagovno znamko Donat Mg Atlantic Grupe zasnovala Agencija 101.

Nagrade letošnjega, že dvanajstega tekmovanja Sempler, so bile podeljene na večerni slovesnosti po koncu prvega dne konference medijskih trendov SEMPL, ki še do 28. novembra poteka v Portorožu. Podelitev nagrad je popestril avdiovizualni nastop skupine Loudspeaker Alliance in kreativnega dueta Kaja in Lea. 

Vir: Sempl.si

shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!