Wivu – podjetni dijaki zmagali na StartupWeekendu v Zagrebu

Avtor Urša Eva Pucelj — 10.03.2014
Komentiraj!
Podjetni dijaki iz Slovenije in Hrvaške zmagali na StartupWeekendu v Zagrebu z aplikacijo za pametne telefone Wivu! Ekipa sestoji iz mladih podjetnikov, članov Ustvarjalnika, ki predstavlja prvi slovenski pospeševalnik mladinskega podjetništva.
Wivu – podjetni dijaki zmagali na StartupWeekendu v Zagrebu

Wivu – podjetni dijaki zmagali na StartupWeekendu v Zagrebu (Vir slike: osebni arhiv Jake Blažona)

Sedem podjetnih dijakov iz Slovenije in Hrvaške je pretekli november zmagalo na podjetniškem tekmovanju StartupWeekend Zagreb pod okriljem organizatorjev s strani Zagrebačke škole Ekonomije i managementa. Ekipi je vzelo 72 ur, da je razvila aplikacijo za pametne telefone, s katero lastnike slednjih pozivajo na ustvarjalen lov za fotografijami.

»Zmaga na SW Zagreb nam je prinesla potrditve, da se ideja razvija v pravo smer, takrat smo že dodali nekatere novosti, naredili kakšen pivot in o vsem skupaj dobivali povratne informacije s strani tamkajšnjih mentorjev in udeležencev. Odšli pa smo tudi na ulice in delali intervjuje. Prav tako nam je ta zmaga prinesla veliko medijsko prepoznavnost na Hrvaškem in doma,« pove Jaka Blažon, vodja ekipe.

Wivu – izražanje kreativnosti na temo dnevnih izzivov, povezanih s fotografijami

Aplikacija Wivu je namreč zasnovana globalno in namenjena uporabnikom z vsega sveta, da izrazijo svojo kreativnost na temo izzivov, povezanih s temami fotografij, ki jih uporabnikom aplikacija dnevno postavi. Zbrane fotografije aplikacija nato prikazuje vsem uporabnikom, ki z glasovanjem izberejo najboljšo. Trend porasta fotografij je namreč visok, pri čemer so nam najbolj poznane aplikacije, kot so: Instagram, Facebook in Twitter, ki imajo več kot milijardo uporabnikov.

                                        Vir fotografije: osebni arhiv Jake Blažona

Ciljna skupina: uporabniki socialnih omrežij

»Naša ciljna skupina so uporabniki socialnih omrežij, tisti ki so radi kreativni in imajo radi dobro vsebino. Ne želimo take ciljne skupine kot jo ima facebook, kjer se pojavlja čisti pritisk, da boš nekomu 'lajkal' sliko, le če že ima veliko 'lajkov' ali če jo je on tebi. Pri nas sliki, ki ti je všeč, podeliš zvezdico, in le tisti, ki jo je dal in tisti ki jo je slikal, ve da jo je dobil, število všečkov pa se pokaže šele konec dneva,« razjasni Blažon.

Preberite si tudi reportažo s startup vikenda v Pescari.

Wivu išče nove kadre!

»Veliko nam pomagajo mentorji in člani Ustvarjalnika, prav tako pa vedno iščemo nove kadre! Če ima kdo željo delati z našo ekipo, še posebej iz tehničnih strok, nam vedno lahko piše na team@wivu.us,« v Wivu vrste še povabi Blažon.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!