YUGO Challenge – Sarajevo in Mostar: »To je bosanski marketing«

Za konec smo marketinško sceno raziskovale še v Bosni in Hercegovini. Najprej smo se ustavile v Mostarju, kjer smo spoznale delo grafične agencije Shift Brand Design in digitalne agencije Degordian. Naše popotovanje smo sklenile kulturno, v Sarajevu, kjer smo obiskale Narodno pozorište.
YUGO Challenge - Sarajevo in Mostar: »To je bosanski marketing«

Privoščile smo si teden dopusta, ki smo ga preživele v Ohridu, v Črni Gori in južni Dalmaciji, kjer smo se, verjetno še zadnjič letos, nastavljale soncu na obalah sladkih in slanih vod, predvsem pa smo razvajale svoje brbončice z lokalnimi specialitetami.

Spočite smo nadaljevale potovanje.

Pred nami je samo še Bosna in Hercegovina. Predzadnja postaja, Mostar.

Po uri iskanja ulic in hišnih številk smo se končno našli z Marinom Muso, direktorjem grafične agencije Shift Brand DesignSeznanili smo se z delom agencije, kjer so zaposleni različni profili, od grafičnega oblikovalca do copywriterja, likovnika, ekonomistke in tiskarja. Marin in Shiftov copywriter sta nam predstavila enega zadnjih projektov, in sicer pripravo celostne grafične podobe trgovinske znamke Trend.

Pokazala sta nam tudi navodila za CGP, ki jih pripravijo za vsako znamko, da se izognejo spreminjanju elementov podobe. Gre za izjemno dolgo knjigo pravil in navodil, ki se jih je treba držati pri uporabi logotipa in drugih elementov.

Naslednji dan smo spet iskale ulice in hišne številke ter ugotovile, da novih imen ulic ne poznajo niti domačini. S pomočjo taksistov in naključnih mimoidočih smo našle mostarsko pisarno digitalne agencije Degordian.

V sproščenem vzdušju pisarne, polne mladih in zagnanih marketingarjev, smo poslušale o zanimivih digitalnih kampanjah, ki so jih pripravljali za različne naročnike. Ejla Bektaš-Hajdarović, »account assistant«, nam je predstavila Facebook aplikacijo za pomoč uporabnikom, ki so jo ustvarili za Telemach BiH. Z njo so optimizirali proces pomoči uporabnikom, predvsem pa so skrajšali čas od vprašanja oz. prijave težave uporabnika do dejanske rešitve problema.

Na zadnji postaji, v Sarajevu, smo se v Narodnem pozorištu Sarajevo srečali z Aido Palinić in njenim sodelavcem Sanjinom, ki sta nas popeljala po gledališču in nam povedala zgodbo o marketingu te stare ustanove, ki sta jo naslovila kar »bosanski marketing«.

Za marketing gledališča, ki združuje dramo, opero in balet, skrbita dva človeka. To pomeni, da sta zadolžena za zbiranje sredstev, bodisi sponzorskih bodisi tistih, ki jih pridobijo z oddajo prostorov, poleg tega skrbita za promocijo in oglaševanje predstav. Oba sogovornika sta se strinjala, da je najboljša promocija od ust do ust.

Prvi del reportaže: študenti izzivamo marketinški svet nekdanje Jugoslavije >>

Aida, nekoč profesionalna balerina, danes pa vodja marketinga, je povedala, da se trudijo na predstave pridobiti različne obiskovalce, zato v njihovem gledališču ne obstaja »dress code«, ki bi na primer prepovedoval obiskovalcem, da pridejo v supergah ali trenirki. Prav tako veliko časa namenijo izobraževanju otrok. Skupaj z igralci obiskuje otroke v šolah, jih uči o gledališču in jih skuša navdušiti za obisk le-tega.

Zadnji vikend naše ekskurzije smo si vzele čas za ogled in spoznavanje Sarajeva. Potem pa smo se polne vtisov, novih spoznanj in želje, da kaj takega še kdaj ponovimo, odpeljale proti Ljubljani.

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje