Svetovanje pred ustanovitvijo podjetja

Z LinkedInom v poslovni svet

LinkedIn, spletno družbeno omrežje, namenjeno povezovanju profesionalcev, te dni dosega že preko 277 milijonov uporabnikov in je pomemben del poslovne podobe tako rekoč že vsakega podjetnika. Z njegovo pomočjo lahko izboljšate svoj ugled in si odprete marsikatera nova vrata v poslovni svet.
Z LinkedInom v poslovni svet

Z LinkedInom v poslovni svet (Vir slike: Optimum7.com)

Poglejmo si, na katere načine lahko izboljšate svoj LinkedIn profil in si tako izboljšate možnosti za uspeh v poslovnem svetu.

Poskrbite za urejen LinkedIn profil.

Nujno je, da vas potencialni poslovni partnerji ali morebitni investitorji hitro najdejo v množici vseh prijavljenih na LinkedInu, zato morate urediti svoj profil in vanj vpisati vse bistvene informacije. Ter poskrbeti, da bodo le-te redno osvežene!

Dobro premislite, preden se vključite v skupino na LinkedInu.

Vključevanje v različne skupine na LinkedInu je izrednega pomena za podjetnika. Prav zaradi tega pa je pomembno, da dobro premislite, v katero skupino se boste vključili. Na ta način lahko namreč spoznate prave ali napačne ljudi ter napravite tudi nekaj promocije za svoje podjetje – ali pa tudi ne. Vse je odvisno od tega, ali ste izbrali tisto skupino, ki je za vas najbolj primerna.

S pomočjo LinkedIna sledite trendom v vaši dejavnosti.

S funkcijo »LinkedIn Today« lahko spremljate najbolj priljubljene zgodbe, ki so tega dne deljene na tem družbenem omrežju. Na ta način boste ostali v stalnem kontaktu z industrijo in boste prej zaznali morebitne spremembe, ki se dogajajo na vašem poslovnem področju.

Preberite tudi: Kako s pomočjo LinkedIna izboljšati ugled podjetja? 

Izkoristite oglaševanje na LinkedInu.

LinkedIn svojim uporabnikom omogoča, da storitve in produkte oglašujejo točno določeni ciljni publiki, glede na različne kriterije: naziv delovnega mesta, industrijo, velikost podjetja, spol, lokacija bivanja ipd. Ker gre za nedavno pridobitev, zaenkrat na LinkedInu še ni opaziti takšne konkurence pri tovrstnem oglaševanju, kot je na primer na Googlu ali na Facebooku. Izkoristite priložnost!

Vir: Thoughts on Business

Vabimo vas na delavnico Trženje preko LinkedIn
Datum: 6. maj 2016
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>


Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Uporabniki Facebooka v zadnjem času opažajo vedno več nezaželenih objav, ki jih spodbujajo k všečkanju, deljenju in komentiranju. Facebook bo v kratkem ukrepal proti takšnim objavam. Preberite več >>

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Oznake: ,