Za Applom več kot uspešno četrtletje

V kalifornijski družbi imajo v zadnjih dneh precej razlogov za veselje, zlasti po tem, ko so razkrili podatke za zadnje četrtletje. Applovi izdelki gredo skoraj za med, kar je opazno tudi na prodajnih številkah.
Za Applom več kot uspešno četrtletje

Za Applom je uspešno četrtletje (Vir slike: Apple).

Četrto poslovno četrtletje je Apple zaključil več kot uspešno – družba je ustvarila 8,5 milijarde dolarjev čistega dobička. Četrtletni prihodki so skupaj nanesli 42,12 milijarde dolarjev, kar je za 12 odstotkov več na letni ravni. Analitiki so napovedovali sicer manjše prihodke, 39,85 milijarde.

Prodaja iPhonov raste, iPadov pada

Nova modela iPhona sta pravi hit. Prodaja se je povečala kar za 16 odstotkov – prodali so kar 39,3 milijona iPhonov. Samo z njihovo prodajo so ustvarili 23 milijard dolarjev prihodkov, kar je dobra polovica vseh Applovih prihodkov v tem četrtletju. Povečala se je tudi prodaja osebnih računalnikov, priljubljenih Macov, in sicer za več kot petino. V zadnjem četrtletju so prodali 5,52 milijonov Macov. Prodaja Macov je pravo presenečenje, Apple jih je namreč v tem četrtletju prodal več kot v kateremkoli četrtletju. Po besedah Tima Cooka ima danes Apple največji delež na trgu računalnikov po letu 1995.

Je pa zato upadla prodaja iPodov in iPadov. Slednjih so prodali 12,3 milijona oziroma 13 odstotkov manj kot pričakovano. Še bolj porazen rezultat pa so dosegli iPodi, teh so prodali skoraj četrtino manj, in sicer 2,64 milijona.

Namesto biološke ure osredotočanje na kariero >>

Izdelek je premlad, da bi se dobro prodajal?

Zakaj je prodaja iPadov tako »slaba«? Kot pravi Cook, je izdelek star komaj štiri leta, obenem pa se zdi, da se ljudje hitreje odločajo za novi iPhone kot pa novi iPad. Prav zato je cikel »obnove« toliko počasnejši. Dodal je še, da so v prvih štirih letih potrošniki pograbili dvakrat več iPadov kot pa iPhonov v enakem obdobju. Ta trg označuje za šibek trg, saj kar polovica ljudi, ki kupi iPada, postane prva lastnica Applove tablice.

Je pa Apple postregel še z enim »presenečenjem«: podatkov o prodaji Apple Watch, prvega večjega izdelka, ki je nastal pod vodstvom Tima Cooka, ni razkril. Zakaj? Cook pravi, da rivalom ne želi pokazati številk. Podobno kot je storil Amazon, ki ne želi pokazati prodajnih številk za bralnik Kindle.

iPhone 6 boste kmalu lahko kupili tudi pri Si.mobilu in to po posebni ceni >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje