Za dober pitch tudi na standup nastope

Ekipa Zenodys, katere potencial je prepoznal nizozemski pospeševalnik Rockstart, je v teh dneh opravila z verjetno najpomembnejšim dogodkom bivanja v Amsterdamu, Demo Dayjem, na katerem so se skupaj z ostalimi ekipami v programu Smart Energy predstavili nizozemskim in tujim investitorjem.
Za dober pitch tudi na standup nastope

Na sliki Jernej Adamič, slikan med pitchem pred nizozemskimi in tujimi investitorji (Vir slike: osebni arhiv).

Da je Demo Day bistvo prvega dela programa Rockstarta, kaže, da so se skozi celoten program pripravljali ravno na ta dan. So pa zadnji mesec priprave potekale še intenzivneje in bolj osredotočeno, njihov cilj pa je bil pripraviti dobro in enostavno zgodbo, lahko razumljivo, v ospredju je bilo tudi, kako na izdelek navezati sam produkt. »Drugi del je bil osredotočen na odnose z investitorji, torej pripravo poslovno tržne strategije, finančne projekcije in gradiv za investitorje,« nam je povedal Jernej Adamič, soustanovitelj startupa Zenodys.

Pitchali na mogočni lokaciji

Ravno drugi del je bil izjemno zahteven, saj kot startup vedno operiraš z različnimi predikcijami, ki jih moraš ustrezno zapakirati, pojasnjuje Adamič, medtem ko je bil tretji del osredotočen zgolj na pitch. »Obiskali smo celo gledališče Chicago Boom, ki se ukvarja s standup nastopi in improvizacijo na odru,« pitch pa je nato potekal v bivši tovarni. Adamič ga opisuje kot izredno velik objekt na severni strani Amsterdama. »Zelo zanimiva in mogočna lokacija

Pitch je trajal pet minut, vsak startup (poleg Zenodysa se je predstavilo še osem startupov) je predstavil problem, ki ga rešuje, izdelek, morebitni tržni nastop in investicijo, ki jo potrebuje. »Klasičnih vprašanj in odgovorov ni bilo, saj je bil dogodek enastavno prevelik za ta način. Smo pa imeli svoje stojnice, kamor so lahko investitorji in drugi potencialni poslovni partnerji prišli in navezali bolj poglobljen stik,« dodaja.

Kako se je ekipa Zenodys znašla v nizozemskem Rockstartu >>

Pitch v soju žarometov

Dogodek je bil za razliko od drugih pitchev, ki jih je imela ekipa, bolj v soju žarometov. »Dejansko pa je bila skoraj bolj pomembena večerja z investitorji, ki je potekala teden prej in je bila organizirana v manjšem, bolj intimnem okolju, kjer se je dalo lažje pogovarjati, saj je bilo vse bolj umirjeno

Ekipo tvorijo štirje člani, le trije pa so odšli v nizozemski Rockstart. V času Demo Dayja se jim je pridružil še četrti član, Miha Kitič (Vir slike: osebni arhiv).

Konzervativni investitorji se jih izogibajo

Tisti bolj »konzervativni« investitorji se jih raje malo izognejo, tisti, ki pa vlagajo v tehnologijo in poslovne modele nekoliko bolj na robu, pa so nad njimi navdušeni. »Pogosto dobimo povratno informacijo, da res posegamo v nekaj novega. Po drugi strani pa je ravno to problem, saj je izdelek nekoliko ´ahead of curve´ in si ljudje ne predstavljajo, kako izdelek uporabiti in kakšni so potenciali.« Zanimanje so poželi, saj jih v naslednjem mesecu čaka vrsta sestankov z investitorji.

Lansirali nov produkt, s katerim so si odprli vrata na trg

V teh dneh so lansirali tudi svoj produkt, na katerega so »izjemno ponosni«, saj so se jim zdaj odprla vrata na trg, obenem pa bodo lahko začeli izvajati zaprta testiranja z zaprtim krogom uporabnikom. »Odzivi so bili odlični in komaj čakamo, da se soočimo s trgom.«

Ohladiti moramo glave in se osredotoči na posamezna področja

»Novi produkt prinaša predvsem ´end to end´ rešitev, kjer lahko uporabnik enostavno priključuje različne senzorje in naprave, ki jih ima doma ali v podjetju, nariše logiko in potem vidi rezultate na svojem namizju ali mobilniku v obliki grafov ali nadzornih gumbov,« bilo pa je kar nekaj ovir pri razvoju, dodaja sogovornik. Od testiranja razvojne opreme pa do fokusa, saj njihov izdelek prinaša ogromno razvojnih možnosti in področij, ki jih lahko rešuje. »Radi bi reševali vse po vrsti, vendar moramo ohladiti glave in se fokusirati le na določene,« meni Adamič.

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje