Za Teslo rekordno četrtletje

V zadnjem četrtletju lanskega leta je podjetje Tesla motors prodalo več modelov S kot kadarkoli prej. Prvi konec tedna v letošnjem letu je podjetje objavilo novico, da je v samo zadnjih treh mesecih prodalo 17.400 avtomobilov.
Za Teslo rekordno četrtletje

Tesla ima dobro osnovo za nov rekord v letošnjem letu (Vir slike: YouTube).

Podjetje Tesla, ki izdeluje visoko-tehnološka električna vozila, je v zadnjem četrtletju lanskega leta postavilo nov rekord – prodajo je povečalo za 75 odstotkov v primerjavi z enakim četrtletjem leta 2014. Močno je preseglo prodajo tudi iz tretjega četrtletja lanskega leta, ko je prodalo dobrih 11.500 avtomobilov. Kaj je botrovalo k povečanju prodaje v zadnjem četrtletju, podjetje iz Silicijeve doline ni razkrilo.

Dobra osnova za nov rekord

Podjetje je v lanskem letu naredilo velik korak naprej v prodaji. V celotnem lanskem letu je prodalo več kot 50 tisoč avtomobilov, leto prej pa 33 tisoč. Analitiki na podlagi vse boljše prodaje menijo, da ima podjetje dobro osnovo za nov rekord v letošnjem letu.

Musk razširja svoje proizvodne kapacitete

Tesla, ki jo je njen prvi mož Elon Musk leta 2013 skorajda prodal Googlovcu Larryja Pageu (prevzem je preprečil dvig prodaje, kar je Musku dalo nov žarek upanja in samozavesti, da je pogovore z Googlom prekinil), razširja svoje kapacitete. Ne le v ZDA in na Kitajskem, kjer želijo doseči enako ali celo višjo prodajo kot v ZDA, novembra lani so pridobili nove kapacitete tudi v Evropi: na Nizozemskem so odprli razširjeno tovarno za sestavljanje Teslinih modelov S, ki se razprostira na 77 tisoč kvadratnih metrih. Tedensko naj bi v tovarni izdelali 450 avtomobilov.

Novembra varnostni pas, zdaj polnilna postaja

Istega meseca se je podjetje odločilo za preventivni vpoklic in servisni pregled vpetja varnostnega pasu pri modelu S. Pri enem od evropskih lastnikov se je iztaknil varnostni pas, po tem ko se je obrnil proti osebi na zadnjem sedežu. Do težav je prišlo tudi pred dnevi, ko je med polnjenjem v celoti zgorel teslin model S.

Tesla v državah, kamor pošilja svoja električna vozila, postavlja električne polnilnice, ki lastnikom električnih avtomobilov omogoča polnjenje svojih jeklenih konjičkov. Polnilnice se nahajajo tudi Norveškem, kjer je Tesla izredno priljubljena blagovna znamka. Tamkajšnji mediji v teh dneh poročajo, da je med polnjenjem na eni od postaj prišlo do težav, avtomobil znamke Tesla je zajel ogenj. Vozilo je v celoti zgorelo, v požaru pa ni bila nobena oseba poškodovana.

Nekateri menijo, da je do nezgode prišlo zaradi polnjenja na začasni postaji. Podjetje je že napovedalo preiskavo. Treba je dodati, da ima podjetje vzpostavljeno dobro razvito mrežo polnilnih postaj, kjer se avtomobili dnevno »napajajo«, podobnih incidentov pa še ni bilo.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Zagonsko podjetje InsurePal predstavlja platformo za zavarovanje, ki deluje na tehnologiji veriženja blokov in uvaja inovacijo po metodi socialnega vplivanja. Preberite več >>

Infografika: 15,7-bilijonski vpliv umetne inteligence

Infografika: 15,7-bilijonski vpliv umetne inteligence

Za večino ljudi s področja tehnologije je vpliv umetne inteligence na družbo zanimiva, a tudi občutljiva tema. Kako bo umetna inteligenca vplivala na nas? Preberite več >>

Uber je po novem taksi služba!

Uber je po novem taksi služba!

Sodišče Evropske unije je končno izdalo sodbo v zadevi Uber. V njej je Uber opredeljen kot transportno podjetje in ne le kot ponudnik storitev posredovanja med potnikom in prevoznikom preko aplikacije (storitev informacijske družbe). Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

Kaj vsebuje učinkovita spletna stran za mobilno aplikacijo?

Kaj vsebuje učinkovita spletna stran za mobilno aplikacijo?

Odločili ste se, da boste pričeli z mobilnim marketingom, in že postavili strategijo. Razvili ste super mobilno aplikacijo, sedaj pa je čas za spletno stran, ki bo osnova za trženje aplikacije. Preberite več >>

Infografika: Kaj se v eni minuti zgodi na svetovnem spletu?

Infografika: Kaj se v eni minuti zgodi na svetovnem spletu?

Pred kratkim je družabno omrežje Facebook doseglo dve milijardi mesečnih uporabnikov. Si sploh lahko predstavljate takšne številke? Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje