Zakaj je Google Slovencem namenil 331 tisoč evrov?

Skupina mladih, ki se je povezala v okviru projekta "Danes je nov dan", navdušuje z učinkovitim reševanjem problematike demokracije in politične nekulture. Celo do te mere, da je spletni gigant Google vanje vložil 331 tisoč evrov sredstev.
Zakaj je Google Slovencem namenil 331 tisoč evrov?

Več o inštitutu Danes je nov dan boste izvedeli na 32. start-up cafeju.

Slovenski inštitut Danes je nov dan na prvi pogled ni startup, niti ni podjetje. Vendar skupina mladih dela prav to, kar dela večina startupov: s tehnologijo rešuje probleme potencialnih strank. V njihovem primeru so stranke državljani in državljanke, problemi pa neučinkovita demokracija in politična nekultura. 

Kmalu bodo člani ekipe Sloveniji predstavili najnovejšo spletno rešitev Parlameter, ki bo razgalila delo poslancev. In prav z omenjeno rešitvijo je mlada ekipa prepričala Google, da jim v okviru razpisa Digital Innovation Fund podaril 331 tisoč evrov nagrade.

Zaradi izjemnega dosežka so bili člani inštituta povabljeni med goste naslednjega Start-up Cafeja, ki bo potekal v Sputnik Svetovni kavarni v Ljubljani. Inštitut bosta predstavljala člana ekipe Filip Dobranić in Jasmina Ploštajner. 

32. Start-up Cafe bo na sporedu 2. marca 2016 med 8:00 in 9:30.

Na dogodku, ki so ga poimenovali “Kako je skupina Slovencev prepričala Google, da jim da 331 tisoč evrov“, bosta razkrila: 

  • kako je inštitut sploh nastal;
  • kakšna je vloga tehnologije v sodobni demokraciji;
  • kako se prepriča Google, da bo vaša tehnologija spremenila svet.

Po dogodku bo organizirano tudi hitro mreženje med vsemi udeleženci, ki ga bo izvedlo podjetje Bisnode Slovenia.

Na dogodek se lahko prijavite tukaj.

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

03.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje