Zakaj mladi direktorji prevzemajo velika podjetja?

Večina direktorjev, katerim je zaupano vodenje velikih podjetij, ima za seboj pestro podjetniško pot, v kateri so pridobili zahtevana znanja, toda v zadnjem času čedalje bolj pogosto beremo o prevzemih podjetij s strani mladih direktorjev, ki imajo precej manj izkušenj z vodenjem podjetja.
Zakaj mladi direktorji prevzemajo velika podjetja?

Zakaj mladi direktorji prevzemajo velika podjetja? (Vir slike: Freeimages.com)

Spomnimo se na primer prevzema podjetja Yahoo! s strani mlade Marisse Ann Mayer, ki je v podjetje vpeljala nove ideje in posodobljene delovne procese, podjetje pa je od tedaj vzcvetelo. Podobnih primerov je še veliko in, kot kaže, je zaposlitev mladega izvršnega direktorja lahko pravilna odločitev za večja, že uveljavljena podjetja. 

Uspeh se najverjetneje skriva v drugačnem načinu razmišljanja mlajših in starejših ljudi. Mladi so namreč na splošno bolj nagnjeni k sprejemanju tveganih odločitev, poleg tega pa na produkte in storitve, ki jih podjetje razvija, gledajo z drugačne perspektive. V stvareh vidijo potencial in pripravljeni so storiti vse, da bi ga kar najbolje izkoristili. Zaradi tega obstaja večja verjetnost, da bodo sprejemali radikalnejše korake, ti pa se dostikrat, čeprav ne vedno, obrestujejo in podjetju prinesejo dobiček. 

Ena izmed pomembnejših značilnosti mlajših direktorjev je tudi ta, da se za nasvete in namige ne bojijo povprašati starejših in bolj izkušenih podjetnikov. Tako pridobijo potrebno znanje, ki ga združijo s svojimi inovativnimi idejami, kar predstavlja zmagovalno kombinacijo za marsikatero podjetje.

Inovativnost in tveganje se torej lahko obrestujeta – a le v primeru zdravih podjetij s trdnimi temelji. Podjetja, ki se soočajo s težkimi časi, se ponavadi izogibajo inovativnosti, saj ta zanje prinaša nepotrebne stroške in tveganja. Gre za začaran krog, saj si s tem zmanjšujejo možnosti za uspeh, saj morajo poskusiti in uspeti na točno določen način, ki so si ga zamislili že na začetku. 

Pomislite: ste že slišali za uspešnega podjetnika, ki je svetovno slavo prejel zaradi svojega strahu pred sprejemanjem tveganih odločitev? Seveda ne. Vsi veliki podjetniki so postali veliki prav zaradi sprejemanja tveganj in posledično zaradi velikih sprememb, ki so jih uvedli v svoja podjetja, med katerimi so se nekatere izkazale za izredno uspešne.

Vir: Inc.com in Deimar.co

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje