Zakaj mladi direktorji prevzemajo velika podjetja?

Večina direktorjev, katerim je zaupano vodenje velikih podjetij, ima za seboj pestro podjetniško pot, v kateri so pridobili zahtevana znanja, toda v zadnjem času čedalje bolj pogosto beremo o prevzemih podjetij s strani mladih direktorjev, ki imajo precej manj izkušenj z vodenjem podjetja.
Zakaj mladi direktorji prevzemajo velika podjetja?

Zakaj mladi direktorji prevzemajo velika podjetja? (Vir slike: Freeimages.com)

Spomnimo se na primer prevzema podjetja Yahoo! s strani mlade Marisse Ann Mayer, ki je v podjetje vpeljala nove ideje in posodobljene delovne procese, podjetje pa je od tedaj vzcvetelo. Podobnih primerov je še veliko in, kot kaže, je zaposlitev mladega izvršnega direktorja lahko pravilna odločitev za večja, že uveljavljena podjetja. 

Uspeh se najverjetneje skriva v drugačnem načinu razmišljanja mlajših in starejših ljudi. Mladi so namreč na splošno bolj nagnjeni k sprejemanju tveganih odločitev, poleg tega pa na produkte in storitve, ki jih podjetje razvija, gledajo z drugačne perspektive. V stvareh vidijo potencial in pripravljeni so storiti vse, da bi ga kar najbolje izkoristili. Zaradi tega obstaja večja verjetnost, da bodo sprejemali radikalnejše korake, ti pa se dostikrat, čeprav ne vedno, obrestujejo in podjetju prinesejo dobiček. 

Ena izmed pomembnejših značilnosti mlajših direktorjev je tudi ta, da se za nasvete in namige ne bojijo povprašati starejših in bolj izkušenih podjetnikov. Tako pridobijo potrebno znanje, ki ga združijo s svojimi inovativnimi idejami, kar predstavlja zmagovalno kombinacijo za marsikatero podjetje.

Inovativnost in tveganje se torej lahko obrestujeta – a le v primeru zdravih podjetij s trdnimi temelji. Podjetja, ki se soočajo s težkimi časi, se ponavadi izogibajo inovativnosti, saj ta zanje prinaša nepotrebne stroške in tveganja. Gre za začaran krog, saj si s tem zmanjšujejo možnosti za uspeh, saj morajo poskusiti in uspeti na točno določen način, ki so si ga zamislili že na začetku. 

Pomislite: ste že slišali za uspešnega podjetnika, ki je svetovno slavo prejel zaradi svojega strahu pred sprejemanjem tveganih odločitev? Seveda ne. Vsi veliki podjetniki so postali veliki prav zaradi sprejemanja tveganj in posledično zaradi velikih sprememb, ki so jih uvedli v svoja podjetja, med katerimi so se nekatere izkazale za izredno uspešne.

Vir: Inc.com in Deimar.co

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje