Zakaj Pandora izgublja svoje uporabnike?

Pandora je ne glede na to, kako obrnemo številke, vodilna storitev v pretakanju glasbe na svetu. Platforma je v zadnjih letih dobila kar nekaj hudih tekmecev, kot je Spotify, s tem pa začela izgubljati zanimanje svojih uporabnikov.
Zakaj Pandora izgublja svoje uporabnike?

Storitev Pandora zadnjih nekaj let na račun konkurence izgublja število uporabnikov (Vir slike: YouTube).

Pandori se ne obetajo dobri časi. Kot so razkrili v podjetju, je v prvih treh mesecih letošnjega leta storitev izgubila kar dva milijona uporabnikov. Danes jih šteje nekaj več kot 79 milijonov, ob koncu lanskega leta pa je to storitev uporabljalo 81,5 milijonov ljudi.

Število uporabnikov danes je sicer še vedno večje od števila uporabnikov, ki so jih našteli konec prvega četrtletja lani. V primerjavi z lanskim obdobjem, letos šteje štiri milijone uporabnikov več.

Pa vendar, Pandori se obetajo slabi časi. Podjetje je v prvem četrtletju 2015 ustvarilo nekaj več kot 230 milijonov dolarjev prihodkov, obenem pa kar za slabih 50 milijonov izgube. Omenjeno obdobje je najslabše v zgodovini tega podjetja – v lanskem prvem četrtletju so zabeležili 29 milijonov dolarjev izgube, v istem obdobju leta 2013 pa 38,7 milijonov. V omenjenih letih je bilo podjetje sposobno ustvariti dobiček le ob koncih leta.

Pandora je pred časom rahlo dvignila cene svoje storitve. Čeprav je letos iz naročnin prejela 52 milijonov dolarjev prihodkov, pa gre za primerljiv padec v primerjavi z lanskim enakim obdobjem, ko je iz naročnin ustvarila 53,7 milijonov dolarjev prihodkov. Po podatkih podjetja naj bi Pandora imela med tri in štiri milijoni naročnikov, kar predstavlja okoli 4,4 odstotkov celotne baze.

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje