Zakaj startupi prenehajo z inovativnostjo, ko zrastejo?

Številni podjetniški strokovnjaki poudarjajo, da je inovativnost bistvena za uspeh podjetij, toda kljub temu se velikokrat zgodi, da podjetje, ko enkrat zraste, zaide v slepo ulico in popolnoma ustavi proces kreativnosti in inovativnosti.
Zakaj startupi prenehajo z inovativnostjo, ko zrastejo?

Zakaj startupi prenehajo z inovativnostjo, ko zrastejo? (Vir slike: Freeimages.com)

Ohranjanje visoke stopnje inovativnosti v podjetju je zelo pomembno, toda večina podjetnikov ugotavlja, da je kaj takega v velikih organizacijah izredno težka oziroma skorajda nemogoča naloga in to kljub temu da imajo večja podjetja ponavadi na voljo več denarnih sredstev kot startupi, v katerih pa vlada izrazito visoka stopnja inovativnosti in kreativnosti.

Glavni razlog za tolikšno razliko med startupom in večjim podjetjem se skriva v sami definiciji obeh. Medtem ko je startup v resnici zgolj začasna organizacija, ki še ugotavlja, kateri je tisti poslovni model, ki bo omogočal ponovljivost in rast, pa podjetje že predstavlja organizacijo, ki si za glavni cilj zastavlja predvsem izvrševanje izbranega poslovnega modela.

Da bi mlado podjetje, ko enkrat preide fazo startupa, lahko zaslužilo dovolj denarnih sredstev za nadaljnje financiranje svojih dejavnosti, mora namreč čimprej pričeti z izvrševanjem svojega zastavljenega poslovnega modela. To pa pomeni, da ima podjetniška ekipa čedalje manj časa za inoviranje in kreativnost, saj se jim na urniku nenadoma pojavijo številna nova opravila, ki jih je nujno treba opraviti.

Ko sčasoma podjetje zraste iz majhne v veliko organizacijo, se vendarle odprejo nove možnosti za povečanje inovativnosti, saj se ekipa poveča, delo pa se lahko porazdeli med večje število ljudi. Toda v veliki večini primerov stopnja inovativnosti kljub temu ostane na zelo nizki ravni!

Problem tiči v poslovnih procesih, ki so se do sedaj namnožili že do te mere, da bi lahko spreminjanje enega izmed njih imelo posledice tudi pri številnih drugih procesih. Podjetje, ki sedaj že deluje po ustaljenih smernicah, namreč ne želi tvegati kaosa, zmede in negotovosti, kar skoraj brez izjeme spremlja inovativnost.

Poslovni procesi, ki podjetje napravijo bolj učinkovito, so torej glavni temelj težav glede tega, da podjetje ne more biti agilno, odzivno in inovativno tudi po tem, ko zraste!

Vir: Inc.com

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje