Zakaj startupi prenehajo z inovativnostjo, ko zrastejo?

Številni podjetniški strokovnjaki poudarjajo, da je inovativnost bistvena za uspeh podjetij, toda kljub temu se velikokrat zgodi, da podjetje, ko enkrat zraste, zaide v slepo ulico in popolnoma ustavi proces kreativnosti in inovativnosti.
Zakaj startupi prenehajo z inovativnostjo, ko zrastejo?

Zakaj startupi prenehajo z inovativnostjo, ko zrastejo? (Vir slike: Freeimages.com)

Ohranjanje visoke stopnje inovativnosti v podjetju je zelo pomembno, toda večina podjetnikov ugotavlja, da je kaj takega v velikih organizacijah izredno težka oziroma skorajda nemogoča naloga in to kljub temu da imajo večja podjetja ponavadi na voljo več denarnih sredstev kot startupi, v katerih pa vlada izrazito visoka stopnja inovativnosti in kreativnosti.

Glavni razlog za tolikšno razliko med startupom in večjim podjetjem se skriva v sami definiciji obeh. Medtem ko je startup v resnici zgolj začasna organizacija, ki še ugotavlja, kateri je tisti poslovni model, ki bo omogočal ponovljivost in rast, pa podjetje že predstavlja organizacijo, ki si za glavni cilj zastavlja predvsem izvrševanje izbranega poslovnega modela.

Da bi mlado podjetje, ko enkrat preide fazo startupa, lahko zaslužilo dovolj denarnih sredstev za nadaljnje financiranje svojih dejavnosti, mora namreč čimprej pričeti z izvrševanjem svojega zastavljenega poslovnega modela. To pa pomeni, da ima podjetniška ekipa čedalje manj časa za inoviranje in kreativnost, saj se jim na urniku nenadoma pojavijo številna nova opravila, ki jih je nujno treba opraviti.

Ko sčasoma podjetje zraste iz majhne v veliko organizacijo, se vendarle odprejo nove možnosti za povečanje inovativnosti, saj se ekipa poveča, delo pa se lahko porazdeli med večje število ljudi. Toda v veliki večini primerov stopnja inovativnosti kljub temu ostane na zelo nizki ravni!

Problem tiči v poslovnih procesih, ki so se do sedaj namnožili že do te mere, da bi lahko spreminjanje enega izmed njih imelo posledice tudi pri številnih drugih procesih. Podjetje, ki sedaj že deluje po ustaljenih smernicah, namreč ne želi tvegati kaosa, zmede in negotovosti, kar skoraj brez izjeme spremlja inovativnost.

Poslovni procesi, ki podjetje napravijo bolj učinkovito, so torej glavni temelj težav glede tega, da podjetje ne more biti agilno, odzivno in inovativno tudi po tem, ko zraste!

Vir: Inc.com

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje