Zakaj večina startupov propade?

Dejstvo je, da velik del startupov propade že v prvih nekaj mesecih poslovanja. Razlogi za to so različni, na nekatere podjetniki ne morejo bistveno vplivati, medtem ko mnoge lahko preprečijo. Poglejmo si za kaj gre.
Zakaj večina startupov propade?

Zakaj večina startupov propade? (Vir slike: sxc.hu)

Učenje je del življenja in s takšnim pristopom bi se morali podjetništva lotevati prav vsi podjetniki, saj obstaja zelo velika verjetnost, da njihovo mlado podjetje ne bo preživelo dlje kot nekaj mesecev ali morda nekaj let.

Toda dejstvo je, da je podjetje pred propadom dostikrat mogoče tudi rešiti. V nadaljevanju si preberite 9 razlogov, ki so pogosti krivci za propad mladega podjetja, saj se jim boste tako lahko izognili.

1. Podjetje sledi napačni strategiji. Ena najpogostejših napak podjetnikov je, da se preveč osredotočajo na uresničevanje svoje vizije, pri tem pa izgubijo perspektivo in ne ugotovijo, da pravzaprav sledijo napačni strategiji.

2. Izbrana poslovna ideja ne rešuje večjega problema. Dejstvo je, da je podjetje lahko uspešno le, če njihov produkt ali storitev uporablja dovolj ljudi. To pa je možno samo, če bo ekipa reševala problem, ki je dovolj velik, da bi zanimal širšo množico ljudi – potencialnih strank.

3. Podjetju zmanjka denarja. Na vsakega podjetnika, ki mu uspe uskladiti vodenje podjetja in upravljanje s financami, obstaja več ducatov takih, ki jim tega ne uspe, bodisi zaradi napačnega načrtovanja, prevelikih izdatkov ali premajhnih prihodkov. 

4. Podjetje razvija koncepte in ne končne produkte. Ideje in izumi so resda zelo zanimivi za potrošnike, toda dejstvo je, da večina le-teh želi kupiti prav končni produkt. 

5. Podjetje ima slabo razvito poslovno strategijo. Na začetku je podjetniška ekipa precej zaposlena z mnogimi opravki, zato ji lahko zmanjka časa za natančno dodelanje poslovne strategije. Toda prav majhne stvari, kot so nizkocenovni materiali, dostopnost komponent, primerna infrastruktura ipd., na koncu lahko vodijo v konec podjetja. 

6. Podjetniška ekipa se ne ujame. Velikokrat se zgodi, da se ekipa, ki je ustanovila podjetje, preprosto ne ujame. To lahko postane jasno že takoj na začetku, ali pa nekoliko kasneje, ko nekateri člani ekipe zaradi morebitnih težav izgubijo prvotni zagon za vodenje podjetja.

7. Konkurenca je prehuda. Včasih je konkurenca tista, ki prepreči rast in razvoj novega startupa, kar še posebej velja za podjetniške panoge, ki so močno prepredena z njo.

8. Trg se premakne v nepričakovano smer. Trg je kompleksen fenomen, katerega gibanje je zelo težko predvideti. Pogost problem podjetnikov pa je tudi ta, da ne razmišljajo dovolj v prihodnost, kar jih na koncu lahko stane celo podjetja. 

9. Podjetniki poslušajo slabe nasvete od napačnih ljudi. Ob porastu podjetništva v zadnjih nekaj letih je naraslo tudi število podjetnikov, ki so voljni deliti nasvete. A ni nujno, da gre za osebe, ki so dovolj kvalificirane za takšno početje, zato se dostikrat zgodi, da so nasveti, ki jih delijo, napačni. 

Vir: Entrepreneur

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje