Zakaj večina startupov propade?

Dejstvo je, da velik del startupov propade že v prvih nekaj mesecih poslovanja. Razlogi za to so različni, na nekatere podjetniki ne morejo bistveno vplivati, medtem ko mnoge lahko preprečijo. Poglejmo si za kaj gre.
Zakaj večina startupov propade?

Zakaj večina startupov propade? (Vir slike: sxc.hu)

Učenje je del življenja in s takšnim pristopom bi se morali podjetništva lotevati prav vsi podjetniki, saj obstaja zelo velika verjetnost, da njihovo mlado podjetje ne bo preživelo dlje kot nekaj mesecev ali morda nekaj let.

Toda dejstvo je, da je podjetje pred propadom dostikrat mogoče tudi rešiti. V nadaljevanju si preberite 9 razlogov, ki so pogosti krivci za propad mladega podjetja, saj se jim boste tako lahko izognili.

1. Podjetje sledi napačni strategiji. Ena najpogostejših napak podjetnikov je, da se preveč osredotočajo na uresničevanje svoje vizije, pri tem pa izgubijo perspektivo in ne ugotovijo, da pravzaprav sledijo napačni strategiji.

2. Izbrana poslovna ideja ne rešuje večjega problema. Dejstvo je, da je podjetje lahko uspešno le, če njihov produkt ali storitev uporablja dovolj ljudi. To pa je možno samo, če bo ekipa reševala problem, ki je dovolj velik, da bi zanimal širšo množico ljudi – potencialnih strank.

3. Podjetju zmanjka denarja. Na vsakega podjetnika, ki mu uspe uskladiti vodenje podjetja in upravljanje s financami, obstaja več ducatov takih, ki jim tega ne uspe, bodisi zaradi napačnega načrtovanja, prevelikih izdatkov ali premajhnih prihodkov. 

4. Podjetje razvija koncepte in ne končne produkte. Ideje in izumi so resda zelo zanimivi za potrošnike, toda dejstvo je, da večina le-teh želi kupiti prav končni produkt. 

5. Podjetje ima slabo razvito poslovno strategijo. Na začetku je podjetniška ekipa precej zaposlena z mnogimi opravki, zato ji lahko zmanjka časa za natančno dodelanje poslovne strategije. Toda prav majhne stvari, kot so nizkocenovni materiali, dostopnost komponent, primerna infrastruktura ipd., na koncu lahko vodijo v konec podjetja. 

6. Podjetniška ekipa se ne ujame. Velikokrat se zgodi, da se ekipa, ki je ustanovila podjetje, preprosto ne ujame. To lahko postane jasno že takoj na začetku, ali pa nekoliko kasneje, ko nekateri člani ekipe zaradi morebitnih težav izgubijo prvotni zagon za vodenje podjetja.

7. Konkurenca je prehuda. Včasih je konkurenca tista, ki prepreči rast in razvoj novega startupa, kar še posebej velja za podjetniške panoge, ki so močno prepredena z njo.

8. Trg se premakne v nepričakovano smer. Trg je kompleksen fenomen, katerega gibanje je zelo težko predvideti. Pogost problem podjetnikov pa je tudi ta, da ne razmišljajo dovolj v prihodnost, kar jih na koncu lahko stane celo podjetja. 

9. Podjetniki poslušajo slabe nasvete od napačnih ljudi. Ob porastu podjetništva v zadnjih nekaj letih je naraslo tudi število podjetnikov, ki so voljni deliti nasvete. A ni nujno, da gre za osebe, ki so dovolj kvalificirane za takšno početje, zato se dostikrat zgodi, da so nasveti, ki jih delijo, napačni. 

Vir: Entrepreneur

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje