Zaporniki dobili svoje družbeno omrežje

Lahko bi mu rekli Facebook za zapornike. Live from Lockdown je družbeno omrežje, čigar uporabniki imajo podobno usodo – preživljanje časa za zaporniškimi rešetkami. Live from Lockdown ima trenutno 28 članov.
Zaporniki dobili svoje družbeno omrežje

Ko odpremo to posebno družbeno omrežje, opazimo temno ozadje, ki nam sporoča temačno, nevarno vsebino. Na levem delu krožijo profilne fotografije uporabnikov, torej zapornikov. Vsak član tega omrežja zapiše svoje ime in priimek, starost, dolžino kazni in dolžino odslužene kazni ter vzrok za zaprtje. Poleg nekaterih drugih podatkov zapiše tudi nekaj svojih misli.

Demetrius Hill, star 35 let, ki bo za rešetkami preživel še slabih deset let (nekaj več kot 10 let pa je že odsedel), se je v zapisu spraševal, kdaj se bo rešil te bolečine. Omrežje jim daje tudi možnost pisanja poezije, avtobiografij, zapisov svojih razmišljanj in podobno.

Kakšno je življenje za rešetkami?

S tem dobijo tudi gangsterji in drugi vplivni kaznjenci priložnost, da povejo svoje misli na glas. Tudi zato, ker mnogi na zunanji strani mislijo, da je življenje zapornikov brezskrbno in se ne zavedajo, kako težko je pravzaprav življenje v takem okolju. Ponuditi zapornikom priložnost deljenja svojih izkušenj bi morda marsikoga odvrnilo od kaznivih dejanj, so prepričani ustvarjalci tega omrežja.

Brez moči za povezovanje med zaporniki

A to je pravzaprav tudi edina podobnost z družbenimi omrežji, kot jih sicer poznamo. Zaporniki namreč nimajo direktnega dostopa do spleta, prav tako ne omogoča povezovanja z drugimi uporabniki oziroma zaporniki. Kot pravi ustanovitelj omrežja, Kamaal Bennett, je to platforma za družbeno udejstvovanje. Na voljo je le v nekaterih državah ZDA.

»Trg« je velik

Platforma je trenutno še resnično majhna, kljub temu, da je v ZDA več kot milijon zapornikov. Za primer – konec leta 2006 so v ZDA za zapahi našteli več kot 2,25 milijona ljudi. Live from Lockdown sicer ni prvi poizkus povezovanja zapornikov, obstaja tudi Solitary Watch in Between the Bars, platforma, namenjena pisanju blogov s strani zapornikov. Glede na število zapornikov in tistih, ki si želijo na glas, tudi navidezni javnosti povedati svoje misli, ima svetlo prihodnost. Če ne drugega vsaj do tedaj, dokler ne bodo oblasti v njej prepoznale nekaj slabega.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Preberite več >>

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Oznake:, , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje