Zulu Zion na Kickstarterju dosegel cilj!

Projekt Zulu Zion, za katerim stojita zakonca Dijana in Miha Rolc, je uspešno dosegel zastavljeni cilj na Kickstarterju. Mlada podjetnika sta namreč s svojimi nogavicami uspela prepričati več kot 240 podpornikov in zbrati preko 10.200 tisoč dolarjev!
Ko se mož in žena podata na Kickstarter

Nogavice, polne pop umetnosti, uličnih grafitov in kulture 90. let (Vir slike: Zulu Zion)

Zakonca in mlada podjetnika Dijana in Miha Rolc sta si od nekdaj želela sodelovati na skupnem projektu. Idej sta imela veliko, a zavedala sta se dejstva, da se je za uspeh potrebno osredotočiti zgolj na eno. Odločila sta se, da ustvarita modni dodatek, ki bo predstavljal njuno estetiko in bil čim bolj nosljiv. Tako so nastale zanimive nogavice, katerim sta nadela skupno ime Zulu Zion.

Navdih za oblikovanje nogavic sta črpala iz pop umetnosti, uličnih grafitov in kulture devetdesetih let. Kot sta poudarila v kratkem intervjuju, pa je glavna posebnost, ki njune nogavice razlikuje od preostalih na tržišču, to, da ima vsak par svoje ime, s čimer je dobil svojo identiteto.

Da bi lahko uspešno začela s proizvodnjo, sta se mlada podjetnika odločila, da potrebna denarna sredstva zbereta s pomočjo množičnega financiranja. Odločila sta se za priljubljeni Kickstarter, ki je do danes pomagal že kar nekaj slovenskim podjetnikom. 

Priprave na samo kampanjo so bile dolge in naporne – s pripravami sta namreč začela že lanskega septembra! »Takrat smo posneli video, poslikali kampanjo in izkoristili še zadnje izdihljaje poletja, da bi pričarali čim bolj pozitivno in sproščeno vzdušje,« sta poudarila v intervjuju. 

Trud se je obrestoval, saj je njun projekt tako rekoč v zadnjih izdihljajih dosegel zastavljeni cilj na Kickstarterju. Podjetnika sta na Kickstarterju uspela prepričati več kot 240 podpornikov in zbrati 10.290 dolarjev.

Čestitke za uspeh!

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

03.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje