6 Googlovih strategij za oglasne kampanje ponovnega trženja. (Vir slike: Pixabay)
V veliko pomoč bodo strategije, ki nam jih ponudi Google na svojih spletnih straneh za podporo uporabnikom.
1. Dosegamo vse obiskovalce spletne strani
To je najosnovnejši način ponovnega trženja, pri katerem naše oglase vidi vsak, ki obišče našo spletno stran.
Kako je to videti v praksi? Za vse strani ustvarimo seznam za ponovno trženje in kot URL nastavimo domeno naše spletne strani »nasaspletnastran.si«.
2. Različne kategorije izdelkov
Za vsako izmed kategorij izdelkov ali storitev lahko ustvarimo svoj seznam za ponovno trženje z URL-jem kategorije.
Kako je to videti v praksi? Imamo spletno trgovino z ženskimi in moškimi oblačili. Svoje oglase želimo uporabnicam in uporabnikom prikazovati glede na to, katere kategorije izdelkov so obiskali. Ustvarimo seznama »Ženska oblačila« in »Moška oblačila« ter oblikujemo različne oglase glede na posamezno ciljno publiko.
3. Zasledujemo obiskovalce, ki niso izvedli nakupa ali oddali povpraševanja
To je zelo pogost način uporabe remarketinga, saj želimo ponovno pritegniti tiste obiskovalce, ki na naši spletni strani ali trgovini niso opravili nakupa ali oddali povpraševanja, kar je osnovni cilj spletne strani.
Kako je to videti v praksi? Ustvarimo seznam za vse obiskovalce spletne strani in seznam za tiste, ki so opravili nakup ali oddali povpraševanje. Nato ustvarimo kombiniran seznam po meri, s katerim zasledujemo vse obiskovalce spletne strani in izključimo tiste, ki so že dosegli naš osnovni cilj.
Oblike ponovnega trženja in kako ga nastavimo >>
4. Sledimo obiskovalcem, ki so opustili nakupovalno košarico
To je v spletnih trgovinah zelo pogost pojav. Naš cilj je, da te obiskovalce spomnimo na njihov nakup. Takšni obiskovalci so zelo blizu zadnji fazi nakupnega procesa in zato dragocena priložnost za prodajo.
Kako je to videti v praksi? Ustvarimo seznam tistih, ki so obiskali nakupovalno košarico, in še en seznam tistih, ki so opravili nakup in obiskali stran za potrditev naročila. Nato uporabimo kombiniran seznam po meri za obiskovalce, ki so bili na podstrani z nakupovalno košarico, a niso obiskali potrditvene podstrani.
5. Navzkrižna prodaja obstoječim strankam
Pri tej strategiji zasledujemo tiste obiskovalce, ki so na naši spletni strani ali trgovini že nekaj kupili. Želimo jim ponuditi še dodaten izdelek ali storitev.
Kako je to videti v praksi? Ustvarimo seznam za ponovno trženje za obiskovalce, ki so opravili nakup, in prilagodimo oglase. Ustvarimo tudi sezname za določene dopolnilne izdelke, tako da lahko tem strankam prikažemo oglase za izdelke, ki bi jih utegnili zanimati.
6. Sledimo strankam po določenem času po nakupu
Če prodajamo izdelke, ki jih stranke kupujejo večkrat v določenih časovnih intervalih (na primer kontaktne leče), jih je smiselno na ponovni nakup spomniti z oglasi.
Kako je to videti v praksi? Če želimo slediti strankam 30 dni po opravljenem nakupu, ustvarimo seznam za ponovno trženje s 30-dnevnim obdobjem trajanja članstva. Če želimo doseči obiskovalce, ki so opravili nakup pred 30–60 dnevi, ustvarimo seznam za ponovno trženje. Nato ustvarimo še en seznam s 60-dnevnim obdobjem trajanja. Uporabimo kombiniran seznam po meri za doseganje vseh strank na 60-dnevnem seznamu, razen tistih na 30-dnevnem.
Pri ustvarjanju seznamov za ponovno trženje moramo biti zelo natančni pri dodajanju URL-naslovov posameznih seznamov, da zares dosegamo prave obiskovalce. Prihodnjič se bomo dodobra spoznali s seznami, da bodo prvi koraki remarketinga še lažji.
Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.