6 Googlovih strategij za oglasne kampanje ponovnega trženja

Spoznali smo koristi ponovnega trženja in njegove oblike, sedaj pa je čas, da ustvarimo svojo prvo oglasno kampanjo. Kako se je bomo lotili, je predvsem odvisno od naših ciljev in uporabnikov, ki jih želimo doseči.
Google Adwords, ponovno trženje

6 Googlovih strategij za oglasne kampanje ponovnega trženja. (Vir slike: Pixabay)

V veliko pomoč bodo strategije, ki nam jih ponudi Google na svojih spletnih straneh za podporo uporabnikom.

1. Dosegamo vse obiskovalce spletne strani

To je najosnovnejši način ponovnega trženja, pri katerem naše oglase vidi vsak, ki obišče našo spletno stran.

Kako je to videti v praksi? Za vse strani ustvarimo seznam za ponovno trženje in kot URL nastavimo domeno naše spletne strani »nasaspletnastran.si«.

2. Različne kategorije izdelkov

Za vsako izmed kategorij izdelkov ali storitev lahko ustvarimo svoj seznam za ponovno trženje z URL-jem kategorije.

Kako je to videti v praksi? Imamo spletno trgovino z ženskimi in moškimi oblačili. Svoje oglase želimo uporabnicam in uporabnikom prikazovati glede na to, katere kategorije izdelkov so obiskali. Ustvarimo seznama »Ženska oblačila« in »Moška oblačila« ter oblikujemo različne oglase glede na posamezno ciljno publiko.

3. Zasledujemo obiskovalce, ki niso izvedli nakupa ali oddali povpraševanja

To je zelo pogost način uporabe remarketinga, saj želimo ponovno pritegniti tiste obiskovalce, ki na naši spletni strani ali trgovini niso opravili nakupa ali oddali povpraševanja, kar je osnovni cilj spletne strani.

Kako je to videti v praksi? Ustvarimo seznam za vse obiskovalce spletne strani in seznam za tiste, ki so opravili nakup ali oddali povpraševanje. Nato ustvarimo kombiniran seznam po meri, s katerim zasledujemo vse obiskovalce spletne strani in izključimo tiste, ki so že dosegli naš osnovni cilj.

Oblike ponovnega trženja in kako ga nastavimo >>

4. Sledimo obiskovalcem, ki so opustili nakupovalno košarico

To je v spletnih trgovinah zelo pogost pojav. Naš cilj je, da te obiskovalce spomnimo na njihov nakup. Takšni obiskovalci so zelo blizu zadnji fazi nakupnega procesa in zato dragocena priložnost za prodajo.

Kako je to videti v praksi? Ustvarimo seznam tistih, ki so obiskali nakupovalno košarico, in še en seznam tistih, ki so opravili nakup in obiskali stran za potrditev naročila. Nato uporabimo kombiniran seznam po meri za obiskovalce, ki so bili na podstrani z nakupovalno košarico, a niso obiskali potrditvene podstrani.

5. Navzkrižna prodaja obstoječim strankam

Pri tej strategiji zasledujemo tiste obiskovalce, ki so na naši spletni strani ali trgovini že nekaj kupili. Želimo jim ponuditi še dodaten izdelek ali storitev.

Kako je to videti v praksi? Ustvarimo seznam za ponovno trženje za obiskovalce, ki so opravili nakup, in prilagodimo oglase. Ustvarimo tudi sezname za določene dopolnilne izdelke, tako da lahko tem strankam prikažemo oglase za izdelke, ki bi jih utegnili zanimati.

6. Sledimo strankam po določenem času po nakupu

Če prodajamo izdelke, ki jih stranke kupujejo večkrat v določenih časovnih intervalih (na primer kontaktne leče), jih je smiselno na ponovni nakup spomniti z oglasi.

Kako je to videti v praksi? Če želimo slediti strankam 30 dni po opravljenem nakupu, ustvarimo seznam za ponovno trženje s 30-dnevnim obdobjem trajanja članstva. Če želimo doseči obiskovalce, ki so opravili nakup pred 30–60 dnevi, ustvarimo seznam za ponovno trženje. Nato ustvarimo še en seznam s 60-dnevnim obdobjem trajanja. Uporabimo kombiniran seznam po meri za doseganje vseh strank na 60-dnevnem seznamu, razen tistih na 30-dnevnem.

Pri ustvarjanju seznamov za ponovno trženje moramo biti zelo natančni pri dodajanju URL-naslovov posameznih seznamov, da zares dosegamo prave obiskovalce. Prihodnjič se bomo dodobra spoznali s seznami, da bodo prvi koraki remarketinga še lažji.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Preberite več >>

Kako lahko Google Ads oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Kako lahko Google Ads oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Tudi v Sloveniji lahko spletne oglase na Googlu ciljamo na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja. Preberite več >>

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Dandanes le redkokatero podjetje nima ustvarjene predstavitvene spletne strani, še posebej za spletna podjetja pa je pomembno, da svojo spletno stran opremijo tudi z orodji za merjenje uspešnosti, kot je na primer Google Analytics. Preberite več >>

Google oglaševalska akcija samo za klice

Google oglaševalska akcija samo za klice

Z oglaševalsko akcijo "samo za klice" (angl. call-only) lahko potencialne stranke, ki na svojem pametnem telefonu brskajo po Googlu, preusmerite v klicanje vašega podjetja. Preberite več >>

Video: Vodič oglaševanja z Google Ads

Video: Vodič oglaševanja z Google Ads

Le redka podjetja v tem času ne oglašujejo na spletu. Google Ads je zato zanje nepogrešljivo orodje, saj omogoča pisanje učinkovitih spletnih oglasov, implementacijo oglaševalskih kampanj ter nenazadnje tudi razumevanje ključnih kazalnikov uspešnosti. Preberite več >>

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google Ads

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google Ads

Če oglašujete na Googlu, ste zagotovo že spoznali tudi orodje Ads. A zelo verjetno prav vseh trikov še ne poznate. Predstavljamo vam štiri, s katerimi boste znižali stroške oglaševanja in dosegli tiste internetne uporabnike, na katere ciljate. Preberite več >>

7 pogostih napak pri uporabi Google Ads oglasov

7 pogostih napak pri uporabi Google Ads oglasov

Oglaševanje s pomočjo orodja Google Ads je priljubljeno tudi pri slovenskih podjetnikih, ki ciljajo na spletne uporabnike. Gre za odlično orodje, ki se izkaže za zelo učinkovito, če uporabnik ve, kaj dela. V nasprotnem primeru lahko napake zasenčijo pozitivne učinke oglaševalske kampanje. Preberite več >>

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

Oznake: , , ,