Decembrske novosti na Instagramu

V zadnjih tednih je Instagram začel predstavljati nekatere novosti v svoji aplikaciji. Nekaterim uporabnikom sta na voljo funkciji prenašanja v živo in izginjajočih fotografij. V prispevku predstavljamo ti funkciji in razmislek o prihodnjem razvoju aplikacije Instagram.
Decembrske novosti na Instagramu

Instagram predstavlja dve novi funkciji: prenos v živo in izginanjoče fotografije. (Vir slike: Unsplash)

Preden začnemo z opisovanjem novosti, naj vas pomirimo, če novih funkcij še ne morete uporabljati. Na Instagramovem blogu je zapisano, da bodo predstavljene novosti vsem uporabnikom na voljo v roku nekaj tednov.

Prenašanje v živo (angl. live video)

Instagramova funkcija prenašanja v živo sledi izjemni popularnosti prenosov v živo na Facebooku. Oznaka »v živo« dodaja vašemu prenosu občutek nuje, zaradi česar pritegne pozornost uporabnikov, kar lahko skokovito poveča število ogledov. Za razliko od Facebooka, kjer si lahko posnetek prenosa v živo uporabniki ogledajo tudi kasneje, na Instagramu posnetek ni ohranjen.

Prenašanje v živo je del pred kratkim predstavljene funkcije zgodb (angl. stories). Ko boste prenašali v živo, bodo vaši sledilci videli besedo »Live« pri vaši profilni fotografiji v vrstici zgodb na vrhu aplikacije. Javni prenosi v živo bodo zbrani tudi v zavihku »Explore«, kar pomeni, da vam uporaba te funkcije lahko avtomatsko (in brezplačno) zagotovi takojšnje povečanje vidnosti in prepoznavnosti blagovne znamke. Zato je pomembno, da vaše podjetje ali blagovna znamka začne čim hitreje uporabljati novo funkcijo, ki jo ponuja Instagram.

Neposredno prenašanje lahko izkoristite za pridobivanje velikega števila ogledov v kratkem času. Vendar morate biti pri tem pozorni na izbiro časa prenosa, saj si seveda želite čim več ogledov. Zato prenašajte v času, ko aplikacijo uporablja največ uporabnikov.

Ker bo vaš posnetek kmalu izginil, Instagramovih zgodb ne uporabljajte za sporočanje najpomembnejših obvestil in objavljanje najkvalitetnejših vsebin. Če na primer organizirate intervju z vplivno osebo s svojega področja, boste posnetek zagotovo še kdaj želeli objaviti.

Kako uporabljati funkcijo prenosa v živo

Kliknite na svojo profilno fotografijo v vrstici zgodb, da boste dodali novo zgodbo. Na dnu zaslona vam bo poleg možnosti »Normal« in »Boomerang« na voljo tudi možnost »Live«. Ko ste pripravljeni, samo kliknite »Start Live Video«, s čimer boste začeli prenašati v živo.

Vir slike: AdEspresso.

Na zaslonu boste videli, koliko gledalcev ima vaš prenos, uporabniki pa lahko z vami tudi neposredno komunicirajo. Označite lahko svoj najljubši komentar, možnost komentiranja pa lahko tudi izključite.

Izginjajoče fotografije in videi

Tudi prek Instagrama lahko uporabniki svojim prijateljem pošiljajo izginjajoče slike in posnetke. Zveni znano? Vsekakor, to je osnovna in najbolj popularna funkcija priljubljene aplikacije Snapchat.

Izginjajoče fotografije in posnetke lahko pošiljate skupinam ali posameznikom, vendar le tistim, ki vam sledijo. Ženske z vsega sveta so verjetno izjemno hvaležne, da obstaja takšna omejitev, ki pa je lahko koristna tudi za blagovne znamke. Če boste objavili, da boste v takšnih izginjajočih fotografijah svojim sledilcem pošiljali posebne promocijske kupone ali jih obveščali o trenutnih ugodnostih, boste dali zainteresiranim posameznikom razlog, da postanejo vaši sledilci.

Prav pošiljanje promocijskih kod je odličen način za uporabo te funkcije, saj zagotavlja, da bodo vaši sledilci vsakič posebej pogledali vaše sporočilo, pri tem pa se jim ne bo zdelo, da jim pošiljate neželena sporočila.

Še hitro opozorilo: kot na Snapchatu lahko tudi na Instagramu zajamete posnetek zaslona in izginjajočo fotografijo shranite na svojo napravo. Vendar pa bo tako kot na Snapchatu tudi na Instagramu uporabnik, ki vam je poslal sporočilo, obveščen o tem.

Kako deluje funkcija izginjajočih fotografij in posnetkov

Če želite poslati izginjajočo fotografijo ali video, povlecite po zaslonu v desno. Nato kliknite na belo puščico, da boste izbrali, komu želite poslati fotografijo. Fotografijo lahko pošljete posameznikom ali skupinam – če želite ustvariti novo skupino, kliknite »New Group«.

Vir slike: AdEspresso.

Prejemniki lahko na vaše fotografije odgovorijo – odgovore boste prejeli v zavihku »Private messages«.

Vir slike: AdEspresso.

Bo Instagram zamenjal Snapchat?

Najprej so predstavili zgodbe. Nato še izginjajoče fotografije. Tako ni presenetljivo, da se vedno več ljudi sprašuje, ali bo Instagram v prihodnjem letu zamenjal Snapchat oziroma to poskušal storiti. Obe platformi vključujeta tudi funkcijo zasebnih sporočil, prav tako pa ne bi bilo presenetljivo, če bi Instagram v prihodnosti v svojo aplikacijo dodal še druge funkcije, značilne za Snapchat.

Kljub temu pa Snapchatov položaj ni ogrožen. Čeprav se obe platformi osredotočata na fotografije in videe, se v marsičem še vedno razlikujeta – četudi so nekatere funkcije, ki jih ponujata, zelo podobne. Tudi uporabniki in blagovne znamke aplikaciji še vedno uporabljajo na različne načine. Če bosta še naprej razvijali vsaka svoje značilnosti in funkcije, bodo uporabniki vsaj še nekaj časa uporabljali obe.

Vir: AdEspresso

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje