
Instagram predstavlja dve novi funkciji: prenos v živo in izginanjoče fotografije. (Vir slike: Unsplash)
Preden začnemo z opisovanjem novosti, naj vas pomirimo, če novih funkcij še ne morete uporabljati. Na Instagramovem blogu je zapisano, da bodo predstavljene novosti vsem uporabnikom na voljo v roku nekaj tednov.
Prenašanje v živo (angl. live video)
Instagramova funkcija prenašanja v živo sledi izjemni popularnosti prenosov v živo na Facebooku. Oznaka »v živo« dodaja vašemu prenosu občutek nuje, zaradi česar pritegne pozornost uporabnikov, kar lahko skokovito poveča število ogledov. Za razliko od Facebooka, kjer si lahko posnetek prenosa v živo uporabniki ogledajo tudi kasneje, na Instagramu posnetek ni ohranjen.
Prenašanje v živo je del pred kratkim predstavljene funkcije zgodb (angl. stories). Ko boste prenašali v živo, bodo vaši sledilci videli besedo »Live« pri vaši profilni fotografiji v vrstici zgodb na vrhu aplikacije. Javni prenosi v živo bodo zbrani tudi v zavihku »Explore«, kar pomeni, da vam uporaba te funkcije lahko avtomatsko (in brezplačno) zagotovi takojšnje povečanje vidnosti in prepoznavnosti blagovne znamke. Zato je pomembno, da vaše podjetje ali blagovna znamka začne čim hitreje uporabljati novo funkcijo, ki jo ponuja Instagram.
Neposredno prenašanje lahko izkoristite za pridobivanje velikega števila ogledov v kratkem času. Vendar morate biti pri tem pozorni na izbiro časa prenosa, saj si seveda želite čim več ogledov. Zato prenašajte v času, ko aplikacijo uporablja največ uporabnikov.
Ker bo vaš posnetek kmalu izginil, Instagramovih zgodb ne uporabljajte za sporočanje najpomembnejših obvestil in objavljanje najkvalitetnejših vsebin. Če na primer organizirate intervju z vplivno osebo s svojega področja, boste posnetek zagotovo še kdaj želeli objaviti.
Kako uporabljati funkcijo prenosa v živo
Kliknite na svojo profilno fotografijo v vrstici zgodb, da boste dodali novo zgodbo. Na dnu zaslona vam bo poleg možnosti »Normal« in »Boomerang« na voljo tudi možnost »Live«. Ko ste pripravljeni, samo kliknite »Start Live Video«, s čimer boste začeli prenašati v živo.
Vir slike: AdEspresso.
Na zaslonu boste videli, koliko gledalcev ima vaš prenos, uporabniki pa lahko z vami tudi neposredno komunicirajo. Označite lahko svoj najljubši komentar, možnost komentiranja pa lahko tudi izključite.
Izginjajoče fotografije in videi
Tudi prek Instagrama lahko uporabniki svojim prijateljem pošiljajo izginjajoče slike in posnetke. Zveni znano? Vsekakor, to je osnovna in najbolj popularna funkcija priljubljene aplikacije Snapchat.
Izginjajoče fotografije in posnetke lahko pošiljate skupinam ali posameznikom, vendar le tistim, ki vam sledijo. Ženske z vsega sveta so verjetno izjemno hvaležne, da obstaja takšna omejitev, ki pa je lahko koristna tudi za blagovne znamke. Če boste objavili, da boste v takšnih izginjajočih fotografijah svojim sledilcem pošiljali posebne promocijske kupone ali jih obveščali o trenutnih ugodnostih, boste dali zainteresiranim posameznikom razlog, da postanejo vaši sledilci.
Prav pošiljanje promocijskih kod je odličen način za uporabo te funkcije, saj zagotavlja, da bodo vaši sledilci vsakič posebej pogledali vaše sporočilo, pri tem pa se jim ne bo zdelo, da jim pošiljate neželena sporočila.
Še hitro opozorilo: kot na Snapchatu lahko tudi na Instagramu zajamete posnetek zaslona in izginjajočo fotografijo shranite na svojo napravo. Vendar pa bo tako kot na Snapchatu tudi na Instagramu uporabnik, ki vam je poslal sporočilo, obveščen o tem.
Kako deluje funkcija izginjajočih fotografij in posnetkov
Če želite poslati izginjajočo fotografijo ali video, povlecite po zaslonu v desno. Nato kliknite na belo puščico, da boste izbrali, komu želite poslati fotografijo. Fotografijo lahko pošljete posameznikom ali skupinam – če želite ustvariti novo skupino, kliknite »New Group«.
Vir slike: AdEspresso.
Prejemniki lahko na vaše fotografije odgovorijo – odgovore boste prejeli v zavihku »Private messages«.
Vir slike: AdEspresso.
Bo Instagram zamenjal Snapchat?
Najprej so predstavili zgodbe. Nato še izginjajoče fotografije. Tako ni presenetljivo, da se vedno več ljudi sprašuje, ali bo Instagram v prihodnjem letu zamenjal Snapchat oziroma to poskušal storiti. Obe platformi vključujeta tudi funkcijo zasebnih sporočil, prav tako pa ne bi bilo presenetljivo, če bi Instagram v prihodnosti v svojo aplikacijo dodal še druge funkcije, značilne za Snapchat.
Kljub temu pa Snapchatov položaj ni ogrožen. Čeprav se obe platformi osredotočata na fotografije in videe, se v marsičem še vedno razlikujeta – četudi so nekatere funkcije, ki jih ponujata, zelo podobne. Tudi uporabniki in blagovne znamke aplikaciji še vedno uporabljajo na različne načine. Če bosta še naprej razvijali vsaka svoje značilnosti in funkcije, bodo uporabniki vsaj še nekaj časa uporabljali obe.
Vir: AdEspresso