Družbena omrežja lani zaznamoval dostop prek mobilnih naprav
Instagram: vsako sekundo tisoč novih komentarjev (Vir slike: Instagram)
Leta 2013 je Facebook povezoval enega od dveh uporabnikov spleta, plačal kar milijardo dolarjev za Instagram in na borzi ponudil delnice. Za podoben korak, kot se je odločil Facebook, se je odločil tudi Twitter – podal se je na borzo. Velik korak pa je bil v lanskem letu storjen tudi na področju oglaševanja – s takšno potezo je presenetil celo Instagram, ki je lani napovedal oglase.
Družbena omrežja so v lanskem letu postavile veliko novih mejnikov. Facebook je na primer postal pravo gojišče aplikacij – nudi več kot 10 milijonov aplikacij. Kar 751 milijonov njegovih uporabnikov do njega dostopa prek več kot 7 tisoč mobilnih naprav, skorajda četrtina pa svoj profil dnevno pogleda več kot petkrat. Tudi družabni so (še vedno): dnevno naložijo več kot 250 milijard fotografij. Vse to seveda ustvarja odlične pogoje za oglaševanje.
Starejši vse bolj aktivni
Twitter, ki so mu najstniki priznali celo večjo priljubljenost kot Facebooku, je izjemno povečal svoje vrste v starostni skupini od 55 do 64 let, njihova aktivnost pa dosega 79 odstotkov. Twitter, ki ima več kot 288 milijonov mesečnih aktivnih uporabnikov, ti pa dnevno pošljejo več kot 400 milijonov tvitov, bo letos poleti upihnil že osmo svečko. Ima več kot 500 milijonov registriranih uporabnikov, od tega je približno 20 milijonov računov neresničnih.
Google Plus: ženske v manjšini
Google Plus se je lani lahko pohvalil s precej boljšo statistko kot leta 2012 (343 milijonov aktivnih uporabnikov), a k sebi žal ni privabil nežnejšega spola. Lahko bi rekli, da gre za moško družbeno omrežje, saj jih je kar 67 odstotkov. Njegovi uporabniki, med njimi je precej tudi oglaševalcev, več kot pet milijon krat dnevno pritisnejo gumb +1.
Več kot 238 milijonov uporabnikov ima LinkedIn, vsako sekundo pa pridobi dva nova člana. 27 odstotkov uporabnikov dostopa do LinkedIna prek mobilne naprave, polovica njegovih uporabnikov pa ima v žepu diplomo.
Tisoč komentarjev na sekundo
168 milijard dnevno naloženih fotografij je razveseljiva statistika Instagrama. Povprečen uporabnik ima na svojem računu 40 fotografij, njegovi uporabniki pa so precej aktivni tudi pri komentiranju in objavi video vsebin. Vsako sekundo se namreč objavi več kot 1.000 komentarjev, postal pa je shramba za že več kot 5 milijonov videov.
Če na Google Plusu prevladujejo moški, pa na Pinterestu prevladujejo ženske (69 odstotkov). Med najbolj priljubljenimi kategorijami na Pinterestu ostaja hrana oziroma teme povezane s hrano. Najbolj priljubljena znamka je s 4,4 milijoni sledilci Nordstorm.
Vir: JeffBullas