Družbena omrežja lani zaznamoval dostop prek mobilnih naprav

Res je, da so bila družbena omrežja ob svojem rojstvu rezervirana predvsem za najstnike. Lansko leto je prineslo zanimive spremembe na to področje. Poglejmo si, katere spremembe in kakšni trendi so dominirali v letu 2013.
Družbena omrežja lani zaznamoval dostop prek mobilnih naprav

Instagram: vsako sekundo tisoč novih komentarjev (Vir slike: Instagram)

Leta 2013 je Facebook povezoval enega od dveh uporabnikov spleta, plačal kar milijardo dolarjev za Instagram in na borzi ponudil delnice. Za podoben korak, kot se je odločil Facebook, se je odločil tudi Twitter – podal se je na borzo. Velik korak pa je bil v lanskem letu storjen tudi na področju oglaševanja – s takšno potezo je presenetil celo Instagram, ki je lani napovedal oglase.

Družbena omrežja so v lanskem letu postavile veliko novih mejnikov. Facebook je na primer postal pravo gojišče aplikacij – nudi več kot 10 milijonov aplikacij. Kar 751 milijonov njegovih uporabnikov do njega dostopa prek več kot 7 tisoč mobilnih naprav, skorajda četrtina pa svoj profil dnevno pogleda več kot petkrat. Tudi družabni so (še vedno): dnevno naložijo več kot 250 milijard fotografij. Vse to seveda ustvarja odlične pogoje za oglaševanje.

Starejši vse bolj aktivni

Twitter, ki so mu najstniki priznali celo večjo priljubljenost kot Facebooku, je izjemno povečal svoje vrste v starostni skupini od 55 do 64 let, njihova aktivnost pa dosega 79 odstotkov. Twitter, ki ima več kot 288 milijonov mesečnih aktivnih uporabnikov, ti pa dnevno pošljejo več kot 400 milijonov tvitov, bo letos poleti upihnil že osmo svečko. Ima več kot 500 milijonov registriranih uporabnikov, od tega je približno 20 milijonov računov neresničnih.

Google Plus: ženske v manjšini

Google Plus se je lani lahko pohvalil s precej boljšo statistko kot leta 2012 (343 milijonov aktivnih uporabnikov), a k sebi žal ni privabil nežnejšega spola. Lahko bi rekli, da gre za moško družbeno omrežje, saj jih je kar 67 odstotkov. Njegovi uporabniki, med njimi je precej tudi oglaševalcev, več kot pet milijon krat dnevno pritisnejo gumb +1.

Več kot 238 milijonov uporabnikov ima LinkedIn, vsako sekundo pa pridobi dva nova člana. 27 odstotkov uporabnikov dostopa do LinkedIna prek mobilne naprave, polovica njegovih uporabnikov pa ima v žepu diplomo.

Tisoč komentarjev na sekundo

168 milijard dnevno naloženih fotografij je razveseljiva statistika Instagrama. Povprečen uporabnik ima na svojem računu 40 fotografij, njegovi uporabniki pa so precej aktivni tudi pri komentiranju in objavi video vsebin. Vsako sekundo se namreč objavi več kot 1.000 komentarjev, postal pa je shramba za že več kot 5 milijonov videov.

Če na Google Plusu prevladujejo moški, pa na Pinterestu prevladujejo ženske (69 odstotkov). Med najbolj priljubljenimi kategorijami na Pinterestu ostaja hrana oziroma teme povezane s hrano. Najbolj priljubljena znamka je s 4,4 milijoni sledilci Nordstorm.

Vir: JeffBullas

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Preberite več >>

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Oznake:,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje