DELAVNICA: OPTIMIZACIJA SPLETNIH STRANI

Email marketing kampanje naj vsebujejo dodano vrednost

Ne glede na to, ali se email marketinga poslužujete 10 let ali 10 dni, morate vsebine, ki jih nudite svojim bralcem, ves čas izpopolnjevati. Ljudje, industrija, celo vaš posel se namreč neprestano spreminja in razvija, zato morate temu prilagajati tudi svoje email marketing kampanje.
Email marketing kampanje naj vsebujejo dodano vrednost

Email marketing kampanje naj vsebujejo dodano vrednost (Vir slike: Unsplash.com)

Pri prilagajanju in izboljševanju le-teh si lahko pomagate s spodnjimi nasveti.

1.) Bralcem vedno ponudite dodano vrednost

Preden se lotite pisanja naslednje email marketing kampanje, se vprašajte, kaj uporabnega boste ponudili svojim naročnikom. Seveda boste za kaj takega morali točno vedeti, kaj je tisto, kar si vaši naročniki želijo – v kolikor pa o tem niste prepričani, je najbolje, da jim za začetek ponudite odgovor na najpogostejša vprašanja, ki vam jih vaši bralci zastavljajo.

Delavnica s Timom in Žigo Bercetom: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

2.) Razložite, zakaj je vaša vsebina pomembna

Včasih je ljudem preprosto treba pojasniti, zakaj je vsebina, ki jim jo pošiljate, pomembna. Razjasnite, kaj bodo bralci prejeli v zameno za sledenje vaši zahtevi (na primer s klikom na povezavo do vaše spletne strani, z ogledom vašega videoposnetka ali nakupom vašega produkta).

Kot primer si lahko ogledate eno izmed email marketing kampanj podjetja Weekly Blog Digest:

(Vir slike: blog.aweber.com)

3.) Povprašajte bralce za njihovo mnenje

Niste popolnoma prepričani, kaj je tisto, kar najbolj zanima vaše bralce? Naslednjo email marketing kampanjo lahko izkoristite za to, da pridobite njihovo mnenje. To lahko storite na več različnih načinov: s prošnjo, da vam svoje mnenje zaupajo v povratnem emailu, s preprostim Google Form vprašalnikom, s spletno anketo enega izmed ponudnikov (primer: SurveyGizmo, SurveyMonkey) in podobno. Na ta način ne boste le pridobili pomembnih informacij, temveč svojim bralcem tudi omogočili, da z vami vzpostavijo dvosmerno komunikacijo.

4.) V email marketing kampanje vključite videoposnetke

Videoposnetki imajo veliko moč: če jih vključite v vašo email marketing kampanjo, se bo verjetnost, da bo bralec kliknil na povezavo v vsebini, povečala za kar 200 – 300 odstotkov. Svojo vsebino torej poskusite obogatiti z dodajanjem relevantnega videoposnetka, ne glede na to, ali ste ga ustvarili vi ali kdo drug. Podoben učinek kot videoposnetek ima tudi animacija v GIF formatu.

Preveri delavnico o email marketingu >>

5.) Redno pošiljajte informacije o akcijskih ponudbah s popusti

Obstaja vsebina, ki se je bralci nikoli ne nasitijo: to je sporočilo o denarnem prihranku. V raziskavi, ki so jo pripravili pri združenju Direct Marketing, so ugotovili, da kupci veliko raje opravijo nakup po tem, ko ponudbo o popustu prejmejo v obliki email sporočila kot pa da jo prejmejo preko drugih kanalov (npr. preko družabnih omrežij).

Primer uspešne takšne email marketing kampanje, ki so jo pripravili v podjetju Loft:

(Vir slike: blog.aweber.com)

6.) Vsebina, ki jo pošiljate, naj bo personalizirana

Seveda je dobro, da v svojo email marketing kampanjo vključite tudi ime in priimek bralca, ki bo elektronsko pošto prejel, toda personalizacijo lahko dosežete še na številne druge načine. A najbolj je bistveno, da sezname kontaktov ločite glede na različne kriterije (npr. zanimanje, geografsko lokacijo, najljubšo pasmo psa in tako dalje), nato pa temu primerno prilagodite vsebino vsake kampanje, ki jo boste poslali.

7.) Skušajte razveseliti svoje bralce

Med vsemi prodajnimi, oglaševalskimi in vsebinskimi elektronskimi sporočili občasno pripravite tudi email, ki bo imel zgolj en namen: razvedritev bralcev. Podobno, kot so to storili v podjetju Aweber s spodnjim e-mailom ob novoletnih praznikih:

(Vir slike: blog.aweber.com)

8.) Redno čistite svoje email baze

Če ugotavljate, da je stopnja odprtih kampanj in klikov v vaših email marketinških kampanjah nizka, je povsem verjetno, da morate svoje baze nekoliko očistiti. Sčasoma se namreč v bazi kontaktov nabere tudi kopica takšnih posameznikov, ki vaše elektronske pošte preprosto ne želi več prejemati.

9.) Spremljajte statistiko

Spremljanje različnih metrik je tudi na področju email marketinga nujno. Preko statistike boste hitro ugotovili, kaj v vaših email marketinških kampanjah deluje in kaj ne, kar vam bo pomagalo oblikovati elektronska sporočila za svoje bralce v prihodnosti.

Vir: blog.aweber.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

Oblikovanje dobre in kakovostne baze z elektronskimi naslovi vaših (potencialnih) strank je tek na dolge proge. Baze ne boste ustvarili čez noč, za rezultate pa boste morali trdo delati. Olajšamo vam lahko prvi korak, kako ustvariti oziroma kakovostno povečati obstoječo bazo. Preberite več >>

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Elektronska pošta je eden najpomembnejših sodobnih trženjskih kanalov. Vendar je takšna komunikacija prepogosto enosmerna. Spodbudite prejemnike k odzivu! Preberite več >>

Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Alexis Rodrigo je marketinška strokovnjakinja, ki ve, kako oblikovati prodajna besedila v elektronskih pismih. Pri svojem delu namreč sledi preverjeni formuli, ki je v svetu prodajnikov in marketingarjev poznana že več desetletij, saj je že večkrat tudi sama preizkusila, da se odlično obnese. Preberite več >>

Zakaj so potrditvena sporočila ključnega pomena za vaš uspeh

Zakaj so potrditvena sporočila ključnega pomena za vaš uspeh

Trženje prek elektronske pošte ne vključuje samo pošiljanja novic! Ko oblikujete sporočila, ne pozabite na transakcijska in potrditvena sporočila. Izvrstno potrditveno sporočilo lahko privede do dodatnega nakupa v roku nekaj minut. Predstavljamo nekaj zanimivih nasvetov. Preberite več >>

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

Ali se vsakodnevno soočate z izzivom uspešnega email marketinga? Zakaj vam ves vloženi trud v pripravo elektronskih sporočil ne prinaša rezultatov? Zakaj se vaša sporočila znajdejo med nezaželeno pošto in potencialni kupci zahtevajo izbris iz vaših email baz? Preberite več >>

Kontrolni seznam za masovno pošiljanje e-mailov

Kontrolni seznam za masovno pošiljanje e-mailov

Poznate tisti strašljivi občutek, preden kliknite na gumb Pošlji za sporočilo, naslovljeno na več tisoč naslovnikov? Se sporočilo lepo prikazuje v vseh odjemalcih? Smo odstranili vse slovnične napake? Ali vse povezave delujejo? Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

12.04.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

19.04.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje