Email marketing kampanje naj vsebujejo dodano vrednost

Ne glede na to, ali se email marketinga poslužujete 10 let ali 10 dni, morate vsebine, ki jih nudite svojim bralcem, ves čas izpopolnjevati. Ljudje, industrija, celo vaš posel se namreč neprestano spreminja in razvija, zato morate temu prilagajati tudi svoje email marketing kampanje.
Email marketing kampanje naj vsebujejo dodano vrednost

Email marketing kampanje naj vsebujejo dodano vrednost (Vir slike: Unsplash.com)

Pri prilagajanju in izboljševanju le-teh si lahko pomagate s spodnjimi nasveti.

1.) Bralcem vedno ponudite dodano vrednost

Preden se lotite pisanja naslednje email marketing kampanje, se vprašajte, kaj uporabnega boste ponudili svojim naročnikom. Seveda boste za kaj takega morali točno vedeti, kaj je tisto, kar si vaši naročniki želijo – v kolikor pa o tem niste prepričani, je najbolje, da jim za začetek ponudite odgovor na najpogostejša vprašanja, ki vam jih vaši bralci zastavljajo.

Delavnica s Timom in Žigo Bercetom: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

2.) Razložite, zakaj je vaša vsebina pomembna

Včasih je ljudem preprosto treba pojasniti, zakaj je vsebina, ki jim jo pošiljate, pomembna. Razjasnite, kaj bodo bralci prejeli v zameno za sledenje vaši zahtevi (na primer s klikom na povezavo do vaše spletne strani, z ogledom vašega videoposnetka ali nakupom vašega produkta).

Kot primer si lahko ogledate eno izmed email marketing kampanj podjetja Weekly Blog Digest:

(Vir slike: blog.aweber.com)

3.) Povprašajte bralce za njihovo mnenje

Niste popolnoma prepričani, kaj je tisto, kar najbolj zanima vaše bralce? Naslednjo email marketing kampanjo lahko izkoristite za to, da pridobite njihovo mnenje. To lahko storite na več različnih načinov: s prošnjo, da vam svoje mnenje zaupajo v povratnem emailu, s preprostim Google Form vprašalnikom, s spletno anketo enega izmed ponudnikov (primer: SurveyGizmo, SurveyMonkey) in podobno. Na ta način ne boste le pridobili pomembnih informacij, temveč svojim bralcem tudi omogočili, da z vami vzpostavijo dvosmerno komunikacijo.

4.) V email marketing kampanje vključite videoposnetke

Videoposnetki imajo veliko moč: če jih vključite v vašo email marketing kampanjo, se bo verjetnost, da bo bralec kliknil na povezavo v vsebini, povečala za kar 200 – 300 odstotkov. Svojo vsebino torej poskusite obogatiti z dodajanjem relevantnega videoposnetka, ne glede na to, ali ste ga ustvarili vi ali kdo drug. Podoben učinek kot videoposnetek ima tudi animacija v GIF formatu.

Preveri delavnico o email marketingu >>

5.) Redno pošiljajte informacije o akcijskih ponudbah s popusti

Obstaja vsebina, ki se je bralci nikoli ne nasitijo: to je sporočilo o denarnem prihranku. V raziskavi, ki so jo pripravili pri združenju Direct Marketing, so ugotovili, da kupci veliko raje opravijo nakup po tem, ko ponudbo o popustu prejmejo v obliki email sporočila kot pa da jo prejmejo preko drugih kanalov (npr. preko družabnih omrežij).

Primer uspešne takšne email marketing kampanje, ki so jo pripravili v podjetju Loft:

(Vir slike: blog.aweber.com)

6.) Vsebina, ki jo pošiljate, naj bo personalizirana

Seveda je dobro, da v svojo email marketing kampanjo vključite tudi ime in priimek bralca, ki bo elektronsko pošto prejel, toda personalizacijo lahko dosežete še na številne druge načine. A najbolj je bistveno, da sezname kontaktov ločite glede na različne kriterije (npr. zanimanje, geografsko lokacijo, najljubšo pasmo psa in tako dalje), nato pa temu primerno prilagodite vsebino vsake kampanje, ki jo boste poslali.

7.) Skušajte razveseliti svoje bralce

Med vsemi prodajnimi, oglaševalskimi in vsebinskimi elektronskimi sporočili občasno pripravite tudi email, ki bo imel zgolj en namen: razvedritev bralcev. Podobno, kot so to storili v podjetju Aweber s spodnjim e-mailom ob novoletnih praznikih:

(Vir slike: blog.aweber.com)

8.) Redno čistite svoje email baze

Če ugotavljate, da je stopnja odprtih kampanj in klikov v vaših email marketinških kampanjah nizka, je povsem verjetno, da morate svoje baze nekoliko očistiti. Sčasoma se namreč v bazi kontaktov nabere tudi kopica takšnih posameznikov, ki vaše elektronske pošte preprosto ne želi več prejemati.

9.) Spremljajte statistiko

Spremljanje različnih metrik je tudi na področju email marketinga nujno. Preko statistike boste hitro ugotovili, kaj v vaših email marketinških kampanjah deluje in kaj ne, kar vam bo pomagalo oblikovati elektronska sporočila za svoje bralce v prihodnosti.

Vir: blog.aweber.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

Še vedno uporabljate gmail kot poslovni e-naslov?

Še vedno uporabljate gmail kot poslovni e-naslov?

Življenje brez e-pošte si je danes zelo težko predstavljati, pravzaprav lahko z gotovostjo trdimo, da je to praktično nemogoče; samo poglejte v vaš poštni predal in preverite, koliko komunikacije ste na zasebnem in poslovnem nivoju izmenjali v preteklem tednu! Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

Oblikovanje dobre in kakovostne baze z elektronskimi naslovi vaših (potencialnih) strank je tek na dolge proge. Baze ne boste ustvarili čez noč, za rezultate pa boste morali trdo delati. Olajšamo vam lahko prvi korak, kako ustvariti oziroma kakovostno povečati obstoječo bazo. Preberite več >>

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Elektronska pošta je eden najpomembnejših sodobnih trženjskih kanalov. Vendar je takšna komunikacija prepogosto enosmerna. Spodbudite prejemnike k odzivu! Preberite več >>

Oznake: , ,