Facebook kmalu z gumbom "Ni mi všeč"?

Všeček bo kmalu dobil novo družbo (Vir slike: YouTube).

Facebook kmalu z gumbom “Ni mi všeč”?

Prvi mož največjega družbenega omrežja je naznanil spremembo, ki so jo uporabniki njegovega omrežja dolgo pričakovali. Facebook po besedah Marka Zuckerberga intenzivno dela na umestitvi novega gumba, nekakšnemu nasprotju trenutnega všečka.
Facebook kmalu z gumbom "Ni mi všeč"?

Všeček bo kmalu dobil novo družbo (Vir slike: YouTube).

Zuckerberg je novost predstavil med rednim dogodkom Q&A, ki se odvija na njihovem sedežu, medtem ko mu občinstvo zastavlja vprašanja. Zuckerberg, ki je tokrat potrdil, da so le nekaj korakov stran od testiranja gumba, je sicer v preteklosti že nekajkrat namignil možnost o novem gumbu, češ da gre za področje, o katerem se v podjetju večkrat govori.

»Danes je poseben dan …«

»Uporabniki so spraševali po gumbu ´Ni mi všeč´ (ang. Dislike) že nekaj let. To nas je vprašalo zagotovo na stotine ljudi, danes pa je poseben dan, saj lahko potrdim, da delamo na tem in smo blizu testiranja,« je povedal.

Gumb za izražanje empatije

Prvi mož Facebooka je med odgovarjanjem na vprašanja dodal, da novi gumb ne bo imel podobne funkcije, kot ga imata gumba na YouTubu ali Redditu, kjer gre za nekakšno glasovanje – to naj bi bil tudi glavni razlog za tako pozno uveljavitev dotičnega gumba -, temveč bo namenjen izražanju empatije. Predvsem gre za situacije, ko je všečkanje statusa, članka ali fotografije neprimerno.

Kako bo ime novemu gumbu in kakšen bo sploh?

Mnogi tuji mediji medtem že ugibajo, ali se bo novi gumb dejansko imenoval dislike. Številni so prepričani, da bo nosil drugačno ime, morda z blažjim pomenom. Pojavljajo pa se tudi ugibanja, kakšne barve bo novi gumb in kako bo sploh videti.

Spomnimo, lani februarja je Zuckerberg spregovoril o všečku, ki je zaživel leta 2009, in omenil tudi zeleno barvo. Všeček je danes modre barve, takšne kot logo podjetja. Bo imel novi gumb rdečo (kot nasprotje zeleni) ali modro barvo? Bo morda tudi všeček dobil novo barvo? »Nismo pričakovali, da bo všeček postal takšna kulturna ikona,« je takrat še dodal. Lahko od novega gumba pričakujemo podobno?

Kako bo novi gumb vplival na obnašanje uporabnikov?

Profesorica Andrea Forte iz univerze Drexel, strokovnjakinja družbenih omrežij je za IB Times povedala, da ne pričakuje, da se bodo uporabniki Facebooka na račun novega gumba obrnili drug proti drugemu. Morda bodo novi gumb uporabili za izražanje negativnih čustev, na primer ob prikazu oglasov, vendar dvomi, da bi ta lahko vplival na namerne pritiske gumba ob prijateljevih fotografijah otrok, psov, mačk in kuharskih podvigov. Meni, da bo gumb večinoma uporabljen za izražanje milega nasprotovanja ali pa za izražanje solidarnosti nekomu, ki se mu je pripetil negativen dogodek v življenju.

Spremembe tudi za podjetja

Mnogi so prepričani, da bodo podjetja morala spremeniti strategijo, kaj bodo objavljala na Facebooku. Facebook namreč spada med omrežja, kjer novice hitro zaokrožijo med uporabniki, zato bo novi gumb prinesel pomembno spremembo tudi podjetjem (in medijem).

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Več >

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Več >

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Več >

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Več >

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Več >

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki