Facebook Messenger z milijardo uporabnikov

Uporabniki iOS in Android napravic ter spletni obiskovalci nimajo druge izbire, kot da za klepet s prijatelji uporabljajo Facebookovo aplikacijo Facebook Messenger. S to premišljeno potezo si je Facebook zagotovil milijardo uporabnikov aplikacije.
Facebook Messenger z milijardo uporabnikov

Facebook Messenger ima že več kot milijardo aktivnih uporabnikov (Vir sliike: YouTube).

Več kot milijarda ljudi uporablja aplikacijo Facebook Messenger vsak mesec, so zapisali pri Facebooku. »Vemo, da je vsako sporočilo pomembno za vas, ne glede na to, kaj si želite povedati, in naša ekipa je predana k izgradnji izkušnje, ki jo imate radi in vam olajša interakcijo ne glede na to, s kom komunicirate,« so še dodali.

Glede na to, da se zdi, da je z novim mejnikom Facebook zadovoljen, pa število uporabnikov sploh ni presenečenje. Podjetje je uporabnike iOS in Android pravzaprav prisililo k prenosu aplikacije – če želijo še naprej klepetati znotraj aplikacije Facebook, morajo namestiti Facebook Messenger. Ravno prejšnji mesec je v podoben korak prisililo tudi spletne uporabnike, ki morajo prav tako prenesti aplikacijo. Facebook že dela na novostih, ki bi lahko privedle do »najboljše možne izkušnje v moderni obliki komunikacije«.

Facebook s svojo aplikacijo za sporočila tako sledi uspehom WhatsAppa, ki je pred tedni naznanil, da njegovi uporabniki opravijo kar 100 milijonov klicev dnevno.

S tem, ko je večina uporabnikov na Facebooku aktivna na aplikaciji, je lažje tudi za podjetja, ki imajo svoje strani na tem družabnem omrežju in za interakcijo z njimi uporabljajo robotizirane odzivnike oziroma bote. Teh je po oceni Facebooka približno 18 tisoč. V prihodnje jih bo še več, napoveduje. »Ostajamo osredotočeni na pomoč pri povezovanju ljudi in podjetij.«

Facebook ima danes več kot 1,6 milijarde uporabnikov, WhatsApp, za katerega je leta 2014 odštel 20 milijard dolarjev, pa več kot milijardo. V Facebookovo družino spada tudi Instagram, ki ima več kot pol milijona navdušencev, ki delijo utrinke iz svojih (vsakdanjih) doživetij.

Ključni trgi za Facebookovo aplikacijo ostajajo Severna Amerika, Avstralija, Velika Britanija, Francija, Filipini, Tajska in nekatere druge evropske države, so sporočili iz podjetja.

Facebook Messenger omogoča tudi pošiljanje nalepk (ang. stickers). Najbolj pogosto prenesena nalepka na Facebok Messengerju izvira iz filma The Angry Birds. Prek aplikacije se dnevno pošlje okoli 22 milijonov GIF-ov, vsako sekundo okoli 254.

Znotraj aplikacije Facebook Messenger se je odigralo že okoli 1,2 milijarde košarkaških dvobojev ter 250 milijonov nogometnih tekem. Odmeven je tudi materinski dan, ko se pošlje okoli 300 milijonov nalepk z rožami.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Preberite več >>


5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Oznake: ,
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

Vse za podjetje