Facebookova tehnologija DeepText se uči človeškega branja in razumevanja

Facebook je razvil tehnologijo DeepText, na podlagi katere bo umetna inteligenca bolje razumela kontekst objav uporabnikov. DeepText naj bi bil sposoben razumeti vsebino več tisoč objav na sekundo v 20 različnih jezikih skoraj tako dobro kot ljudje.
Facebookova tehnologija DeepText se uči človeškega branja in razumevanja

S tehnologijo DeepText bo Facebook bolje razumel kontekst objav in namen uporabnikov. (Vir slike: Pixabay)

Uporabniki vseh storitev, ki jih ponuja Facebook (družabno omrežje Facebook, klepetalnik Messenger, družabno omrežje za objavljanje fotografij Instagram, aplikacija za sporočila in klicanje WhatsApp ter orodje za navidezno resničnost Oculus) vsakodnevno objavimo ogromno podatkov. Zbiranje, analiziranje in katalogiziranje vseh objavljenih informacij je izjemno zahtevna naloga, zato so se pri Facebooku odločili za uporabo umetne inteligence.

Tehnologija DeepText temelji na arhitekturi globokih nevronskih mrež, ki bo pripomogla k boljšemu razumevanju objav. Osnovne ideje o globokem učenju sta v okviru Facebookove raziskovalne skupine za umetno inteligenco (AI Research Group) razvila Ronan Collobert in Yann LeCun.

Facebook novo tehnologijo že preizkuša na določenih platformah in storitvah, med drugim v okviru klepetalnika Messenger. Na blogu so predstavniki podjetja zapisali, da jim DeepText omogoča boljše razumevanje namenov in ciljev uporabnikov, kar so ponazorili tudi s primerom: z uporabo tehnologije DeepText bo lahko umetna inteligenca razumela, da objava »Ravno sem se pripeljal s taksijem.« ne pomeni, da uporabnik išče prevoz; v nasprotju z objavo »Potrebujem prevoz.«, ki vožnje s taksijem sicer ne omenja neposredno.

Facebook se osredotoča na globoko učenje umetne inteligence, saj lahko z boljšim razumevanjem sporazumevalnega konteksta in namenov uporabnikov izboljša uporabniško izkušnjo ter hkrati oglaševalcem omogoči oblikovanje individualiziranih in usmerjenih kampanj. Takšno učenje tehnologije je na primer pomembno prav na Facebookovi časovnici, saj uporabniki želijo videti vsebine, ki so zanje relevantne in pomembne.

Tehnologija DeepText še ni dokončno oblikovana, zato jo bodo po besedah predstavnikov Facebooka v sodelovanju z raziskovalno skupino za umetno inteligenco v prihodnje še naprej razvijali in nadgrajevali.

Vir: VentureBeat

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Preberite več >>


5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Oznake: , ,
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

Vse za podjetje