Google pričel z nadgradnjo postopka za indeksiranje spletnih strani

S pojasnilom, da gre zgolj za eksperiment, so pri Googlu pričeli s prvo fazo postopka modifikacije njihovih naprednih postopkov za indeksiranje spletnih strani. Ti bodo sčasoma prednost pri iskanju po spletnih vsebinah dajali mobilnim različicam spletnih strani pred računalniškimi.
Google pričel z nadgradnjo postopka za indeksiranje spletnih strani

Google pričel z nadgradnjo postopka za indeksiranje spletnih strani (Vir slike: Search Engine Roundtable)

Google napredne postopke indeksiranja spletnih vsebin uporablja za zbiranje in organizacijo podatkov na spletu, da lahko v postopku poizvedovanja v njihovem spletnem iskalniku uporabnikom prikažejo najuporabnejše rezultate.

Postopke indeksiranja Google nenehno posodablja, pred kratkim pa so v tem ameriškem podjetju pričeli z večjo nadgradnjo. Če so njihovi iskalni algoritmi pri indeksiranju posamezne spletne strani do sedaj prednost dajali računalniškim različicam spletnih strani, pa se bodo po novem primarno osredotočili na mobilne različice. Število uporabnikov, ki do spleta dostopajo preko mobilnikov in tabličnih računalnikov, namreč vztrajno narašča in po odstotku že presega tiste, ki za brskanje po spletu uporabljajo računalnike, zato je za Google pomembno, da njihov iskalnik prikaže najbolj relevantne rezultate (predvsem) tej skupini uporabnikov. 

Google je modifikacijo postopka indeksiranja napovedoval več mesecev

V prvih dneh novembra pa so na svojem blogu zapisali, da so vendarle pričeli z uvajanjem spremembe. V kolikor ima vaše podjetje tako mobilno kot tudi računalniško različico spletne strani, bo Google pri indeksiranju sedaj najprej pregledal to – pregledoval bo vsebino, notranje in zunanje povezave ter podatke o spletni strani, prav tako kot je to počel do sedaj. 

Cilj spremembe tudi tokrat ostaja enak – pomagati uporabnikom, da na spletu hitreje in enostavneje poiščejo željene informacije, pa naj bo to preko računalnika ali preko mobilnega telefona.

Za lastnike spletnih strani so pripravili še nekaj nasvetov

Pri Googlu obljubljajo, da sprememba v nikakršnem pogledu ne bo prizadela tistih lastnikov spletnih strani, ki ste poskrbeli za ustrezno mobilno različico spletne strani. Tudi tisti lastniki, ki si le-te še niste priskrbeli, posledic še ne boste občutili: Google bo namreč v tem primeru indeksiral računalniško različico vaše spletne strani. A to bo počel le še nekaj mesecev, in sicer do tedaj, ko bo sprememba popolnoma uvedena. 

Ne bodite prpeozni in poskrbite za mobilno različico. Upoštevajte Googlove nasvete:

  • Če je vaša spletna stran ustvarjena v odzivni obliki (ang. Responsive Design) in se njen izgled prilagaja glede na to, ali do nje uporabniki dostopajo preko mobilnika ali računalnika, vam sprememb ni potrebno uvajati.
  • Spremembe bodo potrebne, v kolikor spletna stran nudi drugačno vsebino in drugačen izgled glede na to, ali uporabniki do nje dostopajo bodisi preko mobilnikov bodisi preko računalnikov.
  • Podatki o spletni vsebini morajo biti v kodi dobro strukturirani, tako v mobilni kot računalniški različici spletne strani – ali je to urejeno, lahko preverite z Googlovim Structured Data Testing orodjem. Pomagate si lahko tudi z uporabo Googlovega Robots.txt Testing orodja, s katerim boste ugotovili, ali je vaša mobilna različica strani sploh dostopna Googlebotom. 
  • Lastniki spletnih strani, ki ste zaenkrat verificirali zgolj računalniško različico spletne strani, to storite še za mobilno različico v Googlovem Search Console.
  • V kolikor obstaja zgolj računalniška različica vaše spletne strani, bo Google to v prihodnjih mesecih še vedno indeksiral, kot je to počel do sedaj, le da bo za to uporabljal nekoliko drugačen način.

Vir: Google Blog

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Email Marketing Master Class

Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>


Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Meta opis je kratek, ne več kot 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Prikazuje se na strani z rezultati iskanja in postane viden po tem, ko posameznik v spletni iskalnik vtipka željeno ključno besedo ali besedno zvezo. Optimiziranje meta opisov je zelo pomemben vidik vsake dobro optimizirane spletne strani. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Na področju optimizacije spletnih strani se v zadnjem času pogosto pojavlja vprašanje, ali na uvrstitev spletnih strani v iskalnikih vplivata tudi starost domene in dolžina njene registracije. O tem elementu SEO smo se pogovarjali tudi z Igorjem Bajsičem iz podjetja SEOPRO. Preberite več >>

Google svetuje: oblikujte daljše meta opise

Google svetuje: oblikujte daljše meta opise

Podjetje Google v svoj iskalnik umešča daljše povzetke spletnih strani. Kaj to pomeni in kaj morate storiti, da bo vaša strategija najbolj optimalna? Preberite več >>

Semantično iskanje postaja pomemben del SEO optimizacije

Semantično iskanje postaja pomemben del SEO optimizacije

Spletni iskalnik Google pri prikazovanju rezultatov dandanes vse bolj upošteva druge dejavnike kot pa zgolj ključne besede, ki jih je ob iskanju vpisal uporabnik. Vse to v želji po podajanju čim bolj relevantnih in natančnih rezultatov iskanja. Preberite več >>

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

V nadaljevanju si preberite, katere so 3 najpogostejše napake, ki se pojavljajo pri SEO optimizaciji, in kako se jim lahko najlažje izognete. Preberite več >>

Infografika: Pri optimizaciji spletne strani ne pozabite na ključne besede!

Infografika: Pri optimizaciji spletne strani ne pozabite na ključne besede!

Če vas na spletu nihče ne najde, pravzaprav ne obstajate – in prav zagotavljanju vidnosti na spletu je namenjena optimizacija spletnih strani. Eden pomembnih delov t. i. SEO optimizacije je izbira in uporaba primernih ključnih besed. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

16.10.2018 od 16:00 do 18.10.2018 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

18.10.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Email Marketing Master Class

24.10.2018 od 15:00 do 18:00
Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

21.11.2018 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje