Google pričel z nadgradnjo postopka za indeksiranje spletnih strani

S pojasnilom, da gre zgolj za eksperiment, so pri Googlu pričeli s prvo fazo postopka modifikacije njihovih naprednih postopkov za indeksiranje spletnih strani. Ti bodo sčasoma prednost pri iskanju po spletnih vsebinah dajali mobilnim različicam spletnih strani pred računalniškimi.
Google pričel z nadgradnjo postopka za indeksiranje spletnih strani

Google pričel z nadgradnjo postopka za indeksiranje spletnih strani (Vir slike: Search Engine Roundtable)

Google napredne postopke indeksiranja spletnih vsebin uporablja za zbiranje in organizacijo podatkov na spletu, da lahko v postopku poizvedovanja v njihovem spletnem iskalniku uporabnikom prikažejo najuporabnejše rezultate.

Postopke indeksiranja Google nenehno posodablja, pred kratkim pa so v tem ameriškem podjetju pričeli z večjo nadgradnjo. Če so njihovi iskalni algoritmi pri indeksiranju posamezne spletne strani do sedaj prednost dajali računalniškim različicam spletnih strani, pa se bodo po novem primarno osredotočili na mobilne različice. Število uporabnikov, ki do spleta dostopajo preko mobilnikov in tabličnih računalnikov, namreč vztrajno narašča in po odstotku že presega tiste, ki za brskanje po spletu uporabljajo računalnike, zato je za Google pomembno, da njihov iskalnik prikaže najbolj relevantne rezultate (predvsem) tej skupini uporabnikov. 

Google je modifikacijo postopka indeksiranja napovedoval več mesecev

V prvih dneh novembra pa so na svojem blogu zapisali, da so vendarle pričeli z uvajanjem spremembe. V kolikor ima vaše podjetje tako mobilno kot tudi računalniško različico spletne strani, bo Google pri indeksiranju sedaj najprej pregledal to – pregledoval bo vsebino, notranje in zunanje povezave ter podatke o spletni strani, prav tako kot je to počel do sedaj. 

Cilj spremembe tudi tokrat ostaja enak – pomagati uporabnikom, da na spletu hitreje in enostavneje poiščejo željene informacije, pa naj bo to preko računalnika ali preko mobilnega telefona.

Za lastnike spletnih strani so pripravili še nekaj nasvetov

Pri Googlu obljubljajo, da sprememba v nikakršnem pogledu ne bo prizadela tistih lastnikov spletnih strani, ki ste poskrbeli za ustrezno mobilno različico spletne strani. Tudi tisti lastniki, ki si le-te še niste priskrbeli, posledic še ne boste občutili: Google bo namreč v tem primeru indeksiral računalniško različico vaše spletne strani. A to bo počel le še nekaj mesecev, in sicer do tedaj, ko bo sprememba popolnoma uvedena. 

Ne bodite prpeozni in poskrbite za mobilno različico. Upoštevajte Googlove nasvete:

  • Če je vaša spletna stran ustvarjena v odzivni obliki (ang. Responsive Design) in se njen izgled prilagaja glede na to, ali do nje uporabniki dostopajo preko mobilnika ali računalnika, vam sprememb ni potrebno uvajati.
  • Spremembe bodo potrebne, v kolikor spletna stran nudi drugačno vsebino in drugačen izgled glede na to, ali uporabniki do nje dostopajo bodisi preko mobilnikov bodisi preko računalnikov.
  • Podatki o spletni vsebini morajo biti v kodi dobro strukturirani, tako v mobilni kot računalniški različici spletne strani – ali je to urejeno, lahko preverite z Googlovim Structured Data Testing orodjem. Pomagate si lahko tudi z uporabo Googlovega Robots.txt Testing orodja, s katerim boste ugotovili, ali je vaša mobilna različica strani sploh dostopna Googlebotom. 
  • Lastniki spletnih strani, ki ste zaenkrat verificirali zgolj računalniško različico spletne strani, to storite še za mobilno različico v Googlovem Search Console.
  • V kolikor obstaja zgolj računalniška različica vaše spletne strani, bo Google to v prihodnjih mesecih še vedno indeksiral, kot je to počel do sedaj, le da bo za to uporabljal nekoliko drugačen način.

Vir: Google Blog

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Kako pomemben je dober naslov?

Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom. Preberite več >>

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani. Preberite več >>

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Po ustvarjanju in objavljanju vsebin se delo na spletni strani še ne konča. Treba je poskrbeti, da bodo bralci nove vsebine videli, jih prebrali in na koncu tudi delili s svojimi znanci preko družbenih omrežij, kot so Facebook, LinkedIn ali Twitter. Preberite več >>

Infografika: Pri optimizaciji spletne strani ne pozabite na ključne besede!

Infografika: Pri optimizaciji spletne strani ne pozabite na ključne besede!

Če vas na spletu nihče ne najde, pravzaprav ne obstajate – in prav zagotavljanju vidnosti na spletu je namenjena optimizacija spletnih strani. Eden pomembnih delov t. i. SEO optimizacije je izbira in uporaba primernih ključnih besed. Preberite več >>

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

V petek, 26. maja 2017, smo v NLB Centru inovativnega podjetništva prisluhnili Igorju Bajsiču iz podjetja SEOPRO. Udeleženci smo izvedeli kopico novih informacij o optimizaciji spletnih strani in spoznali, kako lahko svojemu poslu zagotovimo konstantno rast na dolgi rok. Preberite več >>

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

V nadaljevanju si preberite, katere so 3 najpogostejše napake, ki se pojavljajo pri SEO optimizaciji, in kako se jim lahko najlažje izognete. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje