Google pričel z nadgradnjo postopka za indeksiranje spletnih strani

S pojasnilom, da gre zgolj za eksperiment, so pri Googlu pričeli s prvo fazo postopka modifikacije njihovih naprednih postopkov za indeksiranje spletnih strani. Ti bodo sčasoma prednost pri iskanju po spletnih vsebinah dajali mobilnim različicam spletnih strani pred računalniškimi.
Google pričel z nadgradnjo postopka za indeksiranje spletnih strani

Google pričel z nadgradnjo postopka za indeksiranje spletnih strani (Vir slike: Search Engine Roundtable)

Google napredne postopke indeksiranja spletnih vsebin uporablja za zbiranje in organizacijo podatkov na spletu, da lahko v postopku poizvedovanja v njihovem spletnem iskalniku uporabnikom prikažejo najuporabnejše rezultate.

Postopke indeksiranja Google nenehno posodablja, pred kratkim pa so v tem ameriškem podjetju pričeli z večjo nadgradnjo. Če so njihovi iskalni algoritmi pri indeksiranju posamezne spletne strani do sedaj prednost dajali računalniškim različicam spletnih strani, pa se bodo po novem primarno osredotočili na mobilne različice. Število uporabnikov, ki do spleta dostopajo preko mobilnikov in tabličnih računalnikov, namreč vztrajno narašča in po odstotku že presega tiste, ki za brskanje po spletu uporabljajo računalnike, zato je za Google pomembno, da njihov iskalnik prikaže najbolj relevantne rezultate (predvsem) tej skupini uporabnikov. 

Google je modifikacijo postopka indeksiranja napovedoval več mesecev

V prvih dneh novembra pa so na svojem blogu zapisali, da so vendarle pričeli z uvajanjem spremembe. V kolikor ima vaše podjetje tako mobilno kot tudi računalniško različico spletne strani, bo Google pri indeksiranju sedaj najprej pregledal to – pregledoval bo vsebino, notranje in zunanje povezave ter podatke o spletni strani, prav tako kot je to počel do sedaj. 

Cilj spremembe tudi tokrat ostaja enak – pomagati uporabnikom, da na spletu hitreje in enostavneje poiščejo željene informacije, pa naj bo to preko računalnika ali preko mobilnega telefona.

Za lastnike spletnih strani so pripravili še nekaj nasvetov

Pri Googlu obljubljajo, da sprememba v nikakršnem pogledu ne bo prizadela tistih lastnikov spletnih strani, ki ste poskrbeli za ustrezno mobilno različico spletne strani. Tudi tisti lastniki, ki si le-te še niste priskrbeli, posledic še ne boste občutili: Google bo namreč v tem primeru indeksiral računalniško različico vaše spletne strani. A to bo počel le še nekaj mesecev, in sicer do tedaj, ko bo sprememba popolnoma uvedena. 

Ne bodite prpeozni in poskrbite za mobilno različico. Upoštevajte Googlove nasvete:

  • Če je vaša spletna stran ustvarjena v odzivni obliki (ang. Responsive Design) in se njen izgled prilagaja glede na to, ali do nje uporabniki dostopajo preko mobilnika ali računalnika, vam sprememb ni potrebno uvajati.
  • Spremembe bodo potrebne, v kolikor spletna stran nudi drugačno vsebino in drugačen izgled glede na to, ali uporabniki do nje dostopajo bodisi preko mobilnikov bodisi preko računalnikov.
  • Podatki o spletni vsebini morajo biti v kodi dobro strukturirani, tako v mobilni kot računalniški različici spletne strani – ali je to urejeno, lahko preverite z Googlovim Structured Data Testing orodjem. Pomagate si lahko tudi z uporabo Googlovega Robots.txt Testing orodja, s katerim boste ugotovili, ali je vaša mobilna različica strani sploh dostopna Googlebotom. 
  • Lastniki spletnih strani, ki ste zaenkrat verificirali zgolj računalniško različico spletne strani, to storite še za mobilno različico v Googlovem Search Console.
  • V kolikor obstaja zgolj računalniška različica vaše spletne strani, bo Google to v prihodnjih mesecih še vedno indeksiral, kot je to počel do sedaj, le da bo za to uporabljal nekoliko drugačen način.

Vir: Google Blog

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>


Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Preberite več >>

Optimizacije spletnih strani se lotite premišljeno

Optimizacije spletnih strani se lotite premišljeno

Optimizacija spletnih strani (SEO) je čedalje bolj pomemben del sodobnega marketinga, ki gre z roko v roki z drugimi načini promocije. V zadnjih letih so jo na veliko odkrila tudi slovenska podjetja, zato smo se odločili, da se bomo o tem za koga je optimizacija spletnih strani primerna pogovorili z mojstrom. Preberite več >>

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Na področju optimizacije spletnih strani se v zadnjem času pogosto pojavlja vprašanje, ali na uvrstitev spletnih strani v iskalnikih vplivata tudi starost domene in dolžina njene registracije. O tem elementu SEO smo se pogovarjali tudi z Igorjem Bajsičem iz podjetja SEOPRO. Preberite več >>

Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco

Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco

Kljub opozorilom SEO strokovnjakov, da le dobro optimizirana spletna stran lahko prinaša maksimalno zadovoljive rezultate, marsikatero podjetje še vedno ne daje večjega poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Zakaj izbrati dober naslov strani?

Zakaj izbrati dober naslov strani?

Izbiranje dobrih naslov je nekaj, kar mora obvladati prav vsak lastnik spletne strani. Premišljeno izbran naslov bo pritegnil veliko število bralcev na spletno stran, obenem pa pripomogel tudi k izboljšanju uvrstitve spletnega mesta v spletnih iskalnikih. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje