Google svetuje: oblikujte daljše meta opise

Pred kratkim je podjetje Google potrdilo, da je v svoj iskalnik umestilo daljše povzetke spletnih strani. Kaj to pomeni in kako se lahko pripravite?
Trendi, kontekstualno ciljanje

Za oglaševanje in trženje je pomemben tudi kontekst spletnih strani. (Vir slike: Picjumbo)

Pred kratkim so uporabniki opazili, da se v iskalniku Google pojavljajo daljši povzetki spletni strani (angl. search snippets). Podjetje Google je ta opažanja potrdilo. Hkrati pa so njegovi predstavniki sporočili, da gre za dinamično funkcijo, za katero bodo skrbeli Googlovi algoritmi.

Tako so predstavniki podjetja uporabnikom še prejšnji teden zatrjevali, da jim zaradi novosti ni treba posodabljati, spreminjati oziroma prilagajati meta opisov spletnih strani. John Mueller iz Googla pa je v najnovejšem spletnem klepetu Google Webmaster Hangout situacijo razložil podrobneje.

Želite svoji spletni strani zagotoviti prvo mesto na Googlu? Naučite se SEO!

Meta opisi ne vplivajo na uvrstitev

Po njegovih besedah lahko s posodobitvijo meta opisov nekoliko vplivate na izbrani delček spletne strani, ki bo prikazan v iskalniku Google oziroma med rezultati iskanja. Poleg tega je poudaril, da meta opisi sicer nimajo vpliva na uvrstitev spletne strani v iskalniku, vendar lahko vplivajo na stopnjo odzivnosti (angl. click through rate).

Če si tako želite zagotoviti privlačen povzetek spletne strani, vam lahko pomaga meta opis. Pri tem pa se morate zavedati, da Google tega opisa ne bo uporabil v vsakem primeru. Prikazano besedilo je namreč odvisno tako od iskalne poizvedbe (angl. search query) kot tudi od vsebine vaše spletne strani.

V mislih imejte potencialnega obiskovalca

John Mueller je v okviru spletnega klepeta povedal, da se v iskalniku Google pri oblikovanju opisov oziroma povzetkov spletnih strani osredotočajo na meta opis, ki ga je pripravil lastnik spletne strani. Če pa na podlagi uporabnikove poizvedbe potrebujejo več informacij ali širši kontekst, v ozir vzamejo tudi druge dele strani.

»S popolnoma tehničnega vidika ti opisi ne predstavljajo nikakršne uvrstitve. Tako s spreminjanjem, krajšanjem, podaljševanjem ali prilagajanjem meta opisov oziroma z vključevanjem ključnih besed ne morete vplivati na uvrstitev svoje spletne strani,« je poudaril Mueller.

Ob tem pa je dodal, da lahko prikazano besedilo vpliva na to, kako uporabniki iskalnika vidijo vašo spletno stran med rezultati iskanja in »ali bodo dejanski kliknili na povezavo«. Po njegovih besedah morajo imeti lastniki spletnih strani pri oblikovanju meta opisov v mislih prav ta vidik.

Meta opis naj bo privlačen

Prav zato je smiselno, da pri oblikovanju meta opisov upoštevate nekaj priporočil, ki jih je izpostavil tudi Mueller. Opis naj predstavi vašo storitev oziroma ponudbo na vaši spletni strani. Poudarite lahko izvirno vsebino, konkurenčno prednost ali kako drugo posebnost, ki jo podpirate.

Opis vaše spletne strani mora spodbuditi posameznike k odzivu, h kliku, k obisku vaše spletne strani. In ker sami verjetno najbolje poznate svojo spletno stran in svojo ponudbo, lahko napišete tudi najboljši opis. Če bo Google uporabnikom prikazal ta opis in če bodo tako videli, da je vaša spletna stran boljša od drugih, bodo rajši kliknili na povezavo, dodaja Mueller.

S tega stališča je priporočljivo, da tudi v okviru meta opisa celovito predstavite svojo ponudbo. Če bo opis zato malce daljši, vas Googlovi algoritmi ne bodo kaznovali.

Prilagajanje povzetka glede na poizvedbo

Ob tem pa Mueller opozarja, da je opis spletne strani v iskalniku odvisen tudi od uporabnikove poizvedbe. »Ni nujno, da povprečni uporabnik v iskalniku vidi enak opis kot vi. Zato preverite Google Search Console in Search Analytics ter poiščite najpogostejše poizvedbe. Preizkusite te poizvedbe in si oglejte opis spletne strani v okviru rezultatov iskanja,« svetuje predstavnik podjetja Google.

Zato se obrnite na storitev Google Search Analytics, preverite opise najpomembnejših podstrani, in če je treba, vsakega posebej prilagodite po svojih željah. Prikazanega besedila še vedno ne boste mogli v celoti nadzorovati. Vendar si boste tako zagotovili vsaj nekaj vpliva nanj.

Vir: Search Engine Roundtable

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Kako pomemben je dober naslov?

Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom. Preberite več >>

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani. Preberite več >>

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Po ustvarjanju in objavljanju vsebin se delo na spletni strani še ne konča. Treba je poskrbeti, da bodo bralci nove vsebine videli, jih prebrali in na koncu tudi delili s svojimi znanci preko družbenih omrežij, kot so Facebook, LinkedIn ali Twitter. Preberite več >>

Infografika: Pri optimizaciji spletne strani ne pozabite na ključne besede!

Infografika: Pri optimizaciji spletne strani ne pozabite na ključne besede!

Če vas na spletu nihče ne najde, pravzaprav ne obstajate – in prav zagotavljanju vidnosti na spletu je namenjena optimizacija spletnih strani. Eden pomembnih delov t. i. SEO optimizacije je izbira in uporaba primernih ključnih besed. Preberite več >>

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

V petek, 26. maja 2017, smo v NLB Centru inovativnega podjetništva prisluhnili Igorju Bajsiču iz podjetja SEOPRO. Udeleženci smo izvedeli kopico novih informacij o optimizaciji spletnih strani in spoznali, kako lahko svojemu poslu zagotovimo konstantno rast na dolgi rok. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje