Google svetuje lastnikom strani: oblikujte daljše meta opise

Google v svoj iskalnik umešča daljše povzetke spletnih strani. Kaj to pomeni in kaj morate storiti, da bo vaša strategija optimiziranja spletne strani najbolj optimalna?
Trendi, kontekstualno ciljanje

Za oglaševanje in trženje je pomemben tudi kontekst spletnih strani. (Vir slike: Picjumbo)

V iskalniku Google se pojavljajo daljši povzetki spletnih strani (angl. search snippets). Podjetje Google je potrdilo, da gre za dinamično funkcijo, za katero bodo skrbeli Googlovi algoritmi.

John Mueller iz Googla je v spletnem klepetu Google Webmaster Hangout situacijo razložil podrobneje.

Želite svoji spletni strani zagotoviti prvo mesto na Googlu? Naučite se SEO na MP delavnici, ki jo bo vodil izkušeni SEO mojster Igor Bajsič!

Meta opisi ne vplivajo na uvrstitev

Po njegovih besedah lahko s posodobitvijo meta opisov nekoliko vplivate na izbrani delček spletne strani, ki bo prikazan v iskalniku Google oziroma med rezultati iskanja. Poleg tega je poudaril, da meta opisi sicer nimajo vpliva na uvrstitev spletne strani v iskalniku, vendar lahko vplivajo na stopnjo odzivnosti (angl. click through rate).

Če si tako želite zagotoviti privlačen povzetek spletne strani, vam lahko pomaga meta opis. Pri tem pa se morate zavedati, da Google tega opisa ne bo uporabil v vsakem primeru. Prikazano besedilo je namreč odvisno tako od iskalne poizvedbe (angl. search query) kot tudi od vsebine vaše spletne strani.

V mislih imejte potencialnega obiskovalca

John Mueller je v okviru spletnega klepeta povedal, da se v iskalniku Google pri oblikovanju opisov oziroma povzetkov spletnih strani osredotočajo na meta opis, ki ga je pripravil lastnik spletne strani. Če pa na podlagi uporabnikove poizvedbe potrebujejo več informacij ali širši kontekst, v ozir vzamejo tudi druge dele strani.

»S popolnoma tehničnega vidika ti opisi ne predstavljajo nikakršne uvrstitve. Tako s spreminjanjem, krajšanjem, podaljševanjem ali prilagajanjem meta opisov oziroma z vključevanjem ključnih besed ne morete vplivati na uvrstitev svoje spletne strani,« je poudaril Mueller.

Ob tem pa je dodal, da lahko prikazano besedilo vpliva na to, kako uporabniki iskalnika vidijo vašo spletno stran med rezultati iskanja in »ali bodo dejanski kliknili na povezavo«. Po njegovih besedah morajo imeti lastniki spletnih strani pri oblikovanju meta opisov v mislih prav ta vidik.

Optimizacija spletnih strani delavnica banner

Meta opis naj bo privlačen

Prav zato je smiselno, da pri oblikovanju meta opisov upoštevate nekaj priporočil, ki jih je izpostavil tudi Mueller. Opis naj predstavi vašo storitev oziroma ponudbo na vaši spletni strani. Poudarite lahko izvirno vsebino, konkurenčno prednost ali kako drugo posebnost, ki jo podpirate.

Opis vaše spletne strani mora spodbuditi posameznike k odzivu, h kliku, k obisku vaše spletne strani. In ker sami verjetno najbolje poznate svojo spletno stran in svojo ponudbo, lahko napišete tudi najboljši opis. Če bo Google uporabnikom prikazal ta opis in če bodo tako videli, da je vaša spletna stran boljša od drugih, bodo rajši kliknili na povezavo, dodaja Mueller.

S tega stališča je priporočljivo, da tudi v okviru meta opisa celovito predstavite svojo ponudbo. Če bo opis zato malce daljši, vas Googlovi algoritmi ne bodo kaznovali.

Prilagajanje povzetka glede na poizvedbo

Ob tem pa Mueller opozarja, da je opis spletne strani v iskalniku odvisen tudi od uporabnikove poizvedbe. »Ni nujno, da povprečni uporabnik v iskalniku vidi enak opis kot vi. Zato preverite Google Search Console in Search Analytics ter poiščite najpogostejše poizvedbe. Preizkusite te poizvedbe in si oglejte opis spletne strani v okviru rezultatov iskanja,« svetuje predstavnik podjetja Google.

Zato se obrnite na storitev Google Search Analytics, preverite opise najpomembnejših podstrani, in če je treba, vsakega posebej prilagodite po svojih željah. Prikazanega besedila še vedno ne boste mogli v celoti nadzorovati. Vendar si boste tako zagotovili vsaj nekaj vpliva nanj.

Vir: Search Engine Roundtable

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>


5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Optimizacija spletne strani predstavlja temelj za močno prisotnost blagovne znamke na spletu. Podjetjem namreč ne prinaša zgolj novega "organskega" prometa, temveč na njihovo spletno stran privablja tudi tiste interesente, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni. Preberite več >>

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

V predhodnih člankih ste že spoznali pomembnost optimizacije spletne strani pri nastopanju na spletnem trgu. Večino od vas je verjetno »zmotilo« dejstvo, da optimizacija strani ni kratkotrajen proces in da so za vidne rezultate oz. premike v iskalnikih potrebni meseci čakanja. Preberite več >>

Pri SEO si pomagajte z Google Analytics!

Pri SEO si pomagajte z Google Analytics!

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Preberite več >>

SEO optimizacija: kako pomembne so zunanje povezave?

SEO optimizacija: kako pomembne so zunanje povezave?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani. Preberite več >>

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

3 pogoste napake v malih podjetjih (in kako jih popraviti)

3 pogoste napake v malih podjetjih (in kako jih popraviti)

Voditi lastno podjetje ni enostavna stvar, še posebej, če to počnete sami. Kot lastnik malega podjetja imate veliko obveznosti. Opravljati morate vloge tržnika, prodajalca, računovodje in tako dalje. Preberite več >>

5 namigov, kako optimizirati spletno stran

5 namigov, kako optimizirati spletno stran

Bistvo optimizacije spletne strani je v tem, da se bo vaša spletna stran pojavila čim višje med zadetki iskanja v Googlu. Tako bo nanjo kliknilo več ljudi, s tem pa se bodo možnosti, da boste dobili nove stranke, povečale. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

22.11.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.


Preberite več >>

Vse za podjetje