Google svetuje lastnikom strani: oblikujte daljše meta opise

Google v svoj iskalnik umešča daljše povzetke spletnih strani. Kaj to pomeni in kaj morate storiti, da bo vaša strategija optimiziranja spletne strani najbolj optimalna?
Trendi, kontekstualno ciljanje

Za oglaševanje in trženje je pomemben tudi kontekst spletnih strani. (Vir slike: Picjumbo)

V iskalniku Google se pojavljajo daljši povzetki spletnih strani (angl. search snippets). Podjetje Google je potrdilo, da gre za dinamično funkcijo, za katero bodo skrbeli Googlovi algoritmi.

John Mueller iz Googla je v spletnem klepetu Google Webmaster Hangout situacijo razložil podrobneje.

Želite svoji spletni strani zagotoviti prvo mesto na Googlu? Naučite se SEO na MP delavnici, ki jo bo vodil izkušeni SEO mojster Igor Bajsič!

Meta opisi ne vplivajo na uvrstitev

Po njegovih besedah lahko s posodobitvijo meta opisov nekoliko vplivate na izbrani delček spletne strani, ki bo prikazan v iskalniku Google oziroma med rezultati iskanja. Poleg tega je poudaril, da meta opisi sicer nimajo vpliva na uvrstitev spletne strani v iskalniku, vendar lahko vplivajo na stopnjo odzivnosti (angl. click through rate).

Če si tako želite zagotoviti privlačen povzetek spletne strani, vam lahko pomaga meta opis. Pri tem pa se morate zavedati, da Google tega opisa ne bo uporabil v vsakem primeru. Prikazano besedilo je namreč odvisno tako od iskalne poizvedbe (angl. search query) kot tudi od vsebine vaše spletne strani.

V mislih imejte potencialnega obiskovalca

John Mueller je v okviru spletnega klepeta povedal, da se v iskalniku Google pri oblikovanju opisov oziroma povzetkov spletnih strani osredotočajo na meta opis, ki ga je pripravil lastnik spletne strani. Če pa na podlagi uporabnikove poizvedbe potrebujejo več informacij ali širši kontekst, v ozir vzamejo tudi druge dele strani.

»S popolnoma tehničnega vidika ti opisi ne predstavljajo nikakršne uvrstitve. Tako s spreminjanjem, krajšanjem, podaljševanjem ali prilagajanjem meta opisov oziroma z vključevanjem ključnih besed ne morete vplivati na uvrstitev svoje spletne strani,« je poudaril Mueller.

Ob tem pa je dodal, da lahko prikazano besedilo vpliva na to, kako uporabniki iskalnika vidijo vašo spletno stran med rezultati iskanja in »ali bodo dejanski kliknili na povezavo«. Po njegovih besedah morajo imeti lastniki spletnih strani pri oblikovanju meta opisov v mislih prav ta vidik.

Optimizacija spletnih strani delavnica banner

Meta opis naj bo privlačen

Prav zato je smiselno, da pri oblikovanju meta opisov upoštevate nekaj priporočil, ki jih je izpostavil tudi Mueller. Opis naj predstavi vašo storitev oziroma ponudbo na vaši spletni strani. Poudarite lahko izvirno vsebino, konkurenčno prednost ali kako drugo posebnost, ki jo podpirate.

Opis vaše spletne strani mora spodbuditi posameznike k odzivu, h kliku, k obisku vaše spletne strani. In ker sami verjetno najbolje poznate svojo spletno stran in svojo ponudbo, lahko napišete tudi najboljši opis. Če bo Google uporabnikom prikazal ta opis in če bodo tako videli, da je vaša spletna stran boljša od drugih, bodo rajši kliknili na povezavo, dodaja Mueller.

S tega stališča je priporočljivo, da tudi v okviru meta opisa celovito predstavite svojo ponudbo. Če bo opis zato malce daljši, vas Googlovi algoritmi ne bodo kaznovali.

Prilagajanje povzetka glede na poizvedbo

Ob tem pa Mueller opozarja, da je opis spletne strani v iskalniku odvisen tudi od uporabnikove poizvedbe. »Ni nujno, da povprečni uporabnik v iskalniku vidi enak opis kot vi. Zato preverite Google Search Console in Search Analytics ter poiščite najpogostejše poizvedbe. Preizkusite te poizvedbe in si oglejte opis spletne strani v okviru rezultatov iskanja,« svetuje predstavnik podjetja Google.

Zato se obrnite na storitev Google Search Analytics, preverite opise najpomembnejših podstrani, in če je treba, vsakega posebej prilagodite po svojih željah. Prikazanega besedila še vedno ne boste mogli v celoti nadzorovati. Vendar si boste tako zagotovili vsaj nekaj vpliva nanj.

Vir: Search Engine Roundtable

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence. Preberite več >>


Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

V predhodnih člankih ste že spoznali pomembnost optimizacije spletne strani pri nastopanju na spletnem trgu. Večino od vas je verjetno »zmotilo« dejstvo, da optimizacija strani ni kratkotrajen proces in da so za vidne rezultate oz. premike v iskalnikih potrebni meseci čakanja. Preberite več >>

Je starost domene pomembna za uvrstitev spletnih strani?

Je starost domene pomembna za uvrstitev spletnih strani?

Na področju optimizacije spletnih strani se v zadnjem času pogosto pojavlja vprašanje, ali na uvrstitev spletnih strani v iskalnikih vplivata tudi starost domene in dolžina njene registracije. O tem elementu SEO smo se pogovarjali tudi z Igorjem Bajsičem iz podjetja SEOPRO. Preberite več >>

Kako s čim nižjimi stroški optimizirati spletno stran?

Kako s čim nižjimi stroški optimizirati spletno stran?

Novonastala in/ali manjša podjetja pogosto nimajo na razpolago dovolj časa in sredstev, da bi se celostno posvetila področju SEO optimizacije. Vseeno pa obstaja vsaj nekaj bistvenih elementov, ki jih lahko sami uredite hitro in enostavno. Preberite več >>

Trendi na področju SEO optimizacije v letu 2019

Trendi na področju SEO optimizacije v letu 2019

SEO je področje, ki se nenehno spreminja. Kateri so trendi na področju optimizacije spletnih strani, ki jih lastniki spletnih strani ne smete spregledati v letu 2019? Preberite več >>

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

Vsebina na spletni strani naj bo prilagojena za SEO – 2. del

Vsebina na spletni strani naj bo prilagojena za SEO – 2. del

O pomembnosti optimizacije spletnih strani smo pisali že večkrat: podobno kot ima klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami malo obiska in malo dobička zaradi slabe lokacije, podobno tudi spletna stran, ki je nihče ne obišče, ne more prinesti zaslužka. Preberite več >>

Vsebina na spletni strani naj bo prilagojena za SEO – 1. del

Vsebina na spletni strani naj bo prilagojena za SEO – 1. del

O pomembnosti optimizacije spletnih strani smo pisali že večkrat: podobno kot ima klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami zaradi slabe lokacije malo obiska in malo dobička, podobno tudi spletna stran, ki je nihče ne obišče, ne more prinesti zaslužka. Preberite več >>

Umetna inteligenca in področje SEO optimizacije?

Umetna inteligenca in področje SEO optimizacije?

Prav ta trenutek na tisoče strokovnjakov dela na področju optimizacije spletnih strani. Izdelujejo robots.txt datoteke, urejajo html oznake, dodajajo posamezne značke... A prav vsi izmed njih bodo slej ko prej naleteli na spremembe, ki jih bo s seboj prinesla porast uporabe umetne inteligence. Preberite več >>

Zunanje povezave pri SEO optimizaciji – so res tako pomembne?

Zunanje povezave pri SEO optimizaciji – so res tako pomembne?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

17.05.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

Lastniki spletnih trgovin ponavadi najprej poskrbijo za to, da je njihova spletna stran za obiskovalce - potencialne kupce - privlačna, enostavna in uporabna. Da bi se izognili morebitnim kaznim, pa je takoj za tem treba zadostiti tudi vsem pravnim zahtevam!
Preberite več >>

Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

03.06.2019 od 15:00 do 07.06.2019 18:00
Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

14.06.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje