Je hrana iz laboratorija poslovna priložnost?

Vse večja svetovna populacija in podnebne spremembe odpirajo vprašanja o zagotavljanju zadostne količine hrane. Rešitev ponujajo nekateri startupi, ki so poslovno priložnost videli v pridelovanju umetnih nadomestkov naravnih živil. Predstavljamo vam jih v nadaljevanju.
Je hrana iz laboratorija poslovna priložnost?

Hrana iz laboratorija, poslovna priložnost? (Vir: HubSpot.com)

Muufri – Mleko iz laboratorija

Za proizvodnjo mleka ne potrebujemo živali, temveč le laboratorij in gensko spremenjene kvasovke. To dokazuje startup Muufri, ki verjame, da bo mleko, ustvarjeno s strani mikroorganizmov, bolj zdrava in humana alternativa za zagotavljanje hrane.

Clara Foods – Jajce brez kokoši

Ekipa v Clara Foods zagotavlja, da lahko proizvede jajce brez pomembnega elementa, kokoši. Startup je do sedaj prejel že 1,7 milijona dolarjev investicij in podpisal sodelovanje z nekaterimi podjetji, ki se ukvarjajo s proizvodnjo testenin.

Hampton Creek – Majoneza brez jajc

Podjetje Hampton Creek že uspešno proizvaja in distribuira majonezo in testo, v katerih ni prisotnih jajc. Njihove izdelke lahko kupite v nekaterih največjih trgovskih verigah v Ameriki in na Kitajskem.

Soylent – Popolen obrok v prahu

Soylent je pijača v prahu, ki jo sestavljajo oves, sirotkine beljakovine in še nekaj drugih prehranskih sestavin. Pijača naj bi popolnoma nadomestila vsakodnevne obroke, namenjena pa je predvsem zaposlenim poslovnežem, ki potrebujejo hranljiv obrok, a nimajo časa za pripravo. V nekaterih državah jo je že možno naročiti preko spleta.

Modern Meadow – Tiskano meso

Podjetje Modern Meadow razvija živalske izdelke z biotiskanjem, za kar ne potrebujejo živali. Njegova glavna dejavnost je biotiskanje usnja, vendar je uspešno tudi na področju pridelave hrane, saj jim je z biotiskanjem in genetsko spremenjenimi mikroorganizmi uspelo ustvariti meso, identično govejemu.

Vir: techcrunch.com

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje