Instagram ni namenjen prodaji!

"Največja napaka, ki jo lahko urednik ali upravljavci korporativnih Instagram računov naredijo, je ravno siljenje s prodajnimi objavami. Instagram je v prvi vrsti namenjen povezovanju z uporabniki in ustvarjanju toplih in prijateljskih medsebojnih odnosov, ne pa prodaji,« poudarja Mojca Marš.
Instagram ni namenjen prodaji!

Mojca Marš, ustanoviteljica Super Spicy Media (Grega.T. Bohic, Wisharts)

Z Mojco Marš, ustanoviteljico agencije Super Spicy Media, ki o utrjevanju poti na družbenih omrežjih predava slovenskim in tujim podjetjem, smo se prejšnji teden pogovarjali o pogostosti objav.

Ne ubijte efekta človeškosti

Velika škoda lahko nastane, če podjetje oziroma upravljavci ne znajo na pravi način uporabljati Instagrama. Z objavami nenaravnih in izumetničenih fotografij lahko uničijo “efekt človeškosti, po katerem Instagram skupnost hrepeni”. Na račun tega bodo podjetja izgubila velik del publike, opozarja Marševa, dodaja pa, da to ne pomeni, da morajo podjetja najemati profesionalne fotografe. Njihovo vodilo naj bo: “Čim bolj sproščeno in naravno, tem boljše.” Fotografije naj vodijo uporabnike do spoznanja filozofije podjetja.

Kratko, sladko, zanimivo

Posebno pozornost je treba dati tudi izbiri profilne fotografije. Ta je pri podjetjih najpogosteje logotip; naj bo jasen in prepoznaven za vse uporabnike. Prav tako je z opisom podjetja, za katerega Marševa svetuje – naj bo “kratek, sladek in zanimiv”.

Instagram: prednost imajo fotografije “iz ozadja” >>

Povezovanje družbenih omrežij vedno ni priporočljivo

Ker Instagram omogoča hkratno objavo tudi na Facebooku, Marševa podjetjem svetuje, da profil na Instagramu povežejo s svojo Facebook stranjo: “To bo omogočilo, da bodo svoje Instagram fotografije hitro in enostavno objavili tudi na Facebooku. Iz izkušenj lahko povem, da se ta poteza zelo obnese, saj dvigne interakcijo na Facebooku. Vendar pa tovrstno povezovanje drugih družbenih omrežij (na primer povezovanje Facebooka in Twitterja) ni priporočljivo.”

Ne zanemarjajte profilov!

Poleg poplavljanja s prodajnimi objavami in izumetničenimi fotografijami, Marševa izpostavlja še eno tipično napako, ki jo na Instagramu delajo podjetja. Podjetja pogosto v naglici odprejo Instagram račun, “objavijo fotografijo ali dve, dobijo nekaj sledilcev, nato pa vse skupaj zapustijo”. Marševa opozarja, da prav vsa družbena omrežja, tudi Instagram, zahtevajo predanost in svoj čas. “Kljub temu nam skrb za nekakšno osnovno Instagram aktivnost ne vzame veliko časa, lahko pa iz tega iztržimo marsikaj,” dodaja Marševa.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Preberite več >>

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Oznake:,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje